У зв'язку з новими постковідними звичками трафік і кількість транзакцій в eCommerce зросли до небачених раніше показників. Онлайн-продажів відбувається більше, ніж будь-коли, але при цьому люди все ще купують деякі товари вперше, і тому перед покупкою шукають докази якості та надійності продавця та товару: у дослідженні PowerReviews 2020 37% опитаних покупців заявили, що значущість відгуків для них виросла, і лише для 2% вона знизилася.
Тому одним з найважливіших факторів успіху для онлайн-рітейлерів є видача в пошуковій системі та відгуки в ній. В новому матеріалі ми докладно розповідаємо про Google Ads seller rating. Матеріал є покроковою інструкцією для впровадження та підтримки рейтингу продавця та товарів.
Рейтинг продавця (Google Ads seller rating) – це автоматичне розширення, яке з'являється в оголошенні про продаж товару у вигляді зірочок та дозволяє виділити рекламний блок у пошуковій видачі. Google Ads відгуки відображаються як у текстових оголошеннях, так і в оголошеннях торгових shopping-кампаній.
Рейтинг продавця виводиться як окремий блок, що складається з кількох частин:
Рейтинг продавця (seller rating) обчислюється окремо для кожної країни. Наприклад, якщо продавця оцінили 300 клієнтів з України та 100 клієнтів з Польщі, то при пошуку в Польщі користувачі побачать результати рейтингу на основі 100 локальних оцінок.
Важливо: відгуки присвоюються доменному імені, тому, якщо змінити домен або запустити рекламу, наприклад, на піддомен, рейтинг не відображатиметься. Водночас сфера бізнесу не має значення.
Google використовує кілька рейтингових показників.
Значення відображається у вигляді зірочок та характеризує інтернет-ресурс, який використовується у кампанії з текстовою або товарною рекламою:
Рейтинг товару – показник якості певного товару. Він відображається в рекламних оголошеннях в Google Search та Google Shopping:
Цей функціонал відображається в Google Maps. При розрахунку рейтингу не враховуються відгуки інших сервісів, зате іноді враховуються відгуки з карток.
Для цього потрібно вставити в адресний рядок браузера наступне: https://www.google.com/shopping/ratings/account/lookup?q={адреса_вашого_сайту}
Якщо вказаний сайт відповідає всім умовам показу рейтингу, на сторінці з'явиться вся інформація про магазин і рейтинг продавця. Можна буде переключатися між різними країнами, щоб переглянути показники кожної окремо.
Google Ads seller rating увімкнеться автоматично, коли сайт почне відповідати мінімальним вимогам для програми:
Умови відображення рейтингу продавця (sellers rating) у пошуковій видачі:
Це обов'язкові умови, але навіть при їх дотриманні на рейтинг можуть впливати й інші фактори, наприклад тип пристрою користувача або переваги на аукціоні. Алгоритми Google самі в кожній ситуації визначають, чи показувати різні розширення у своїх оголошеннях.
Інформацію для рейтингів збирає Google Customer Reviews. Механізм виглядає так: продавець підв'язує цей функціонал на свій сайт, система моніторить покупки і після завершення угод відправляє покупцям повідомлення з проханням оцінити роботу магазину.
Для початку необхідно зробити обліковий запис в Merchant Center. Для цього дотримуйтесь інструкцій від Google.
Тепер, коли сторінку Google Merchant Center вже створено, з'являється можливість підключити функцію Google Customer Reviews. Для цього необхідно виконати такі дії:
Потім потрібно встановити на сайті модуль опитувальника, який надсилатиме в Google відомості про транзакції та пропонуватиме користувачам поділитися думкою. У довіднику Google для цього також є докладна інструкція.
У пошуковій видачі Google є товари з рейтингом, який також відображається у вигляді зірочок. Консолідований рейтинг кожного окремого товару формується на основі відгуків клієнтів, які зробили покупку через Google Shopping.
Для цього потрібно увійти до розділу «Управління програмами» у Merchant Center та вибирати програму «Рейтинг товарів». Після натискання на кнопку «Почати» відкриється форма, в якій потрібно надіслати запит на підключення програми.
Хто може підключитися до програми рейтингу товарів:
GTIN – це унікальний міжнародний ідентифікатор товару, складений за загальноприйнятими стандартами – штрихкод.
Найоптимальніший спосіб – перший, через імплементацію полів GTIN у фід товарів. Рейтинг товару консолідується в Merchant Center за GTIN, а потім відображається в рекламі Google Shopping. GTIN прописується для кожного товару у фіді у такому форматі: 3234567890126.
Якщо програма «Відгуки клієнтів» вже реалізована, а параметри GTIN налаштовані правильно, залишається просто дочекатися автоматичного підключення рейтингу товарів.
Можливість розмістити на сайті піктограму учасника програми з'явиться після підключення програми «Відгуки клієнтів».
Для цього потрібно знову перейти до налаштувань, де раніше брали код для інтеграції опитувальника на сайт, і в самому низу знайти блок з кодом для розміщення значка. Код розміщується там, де потрібно розташувати значок. Докладніше про те, як інтегрувати код значка:
У цій інструкції описані базові речі, необхідні для того, щоб запровадити рейтинг продавця та рейтинг товарів для онлайн-магазину. Ви можете зробити це самостійно або звернутися до фахівців з управління платними каналами трафіку Promodo, які роками допомагають українським бізнесам отримати максимальну користь від інвестицій в рекламу.
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.