НАПИСАТИ НАМ
10
.
10
.
2023

Препроцесори: секрет ефективного імейл-маркетингу

ЗМІСТ

За кожною помилкою в промо-розсилках приховується втрачена можливість. Неправильна вартість продукту, помилкове зображення товару чи огріх у пунктуації  можуть підірвати довіру клієнта до вашого бренду. Як забезпечити бездоганність та зрозумілість вашого меседжу? Як перетворити email з формальності  на ефективний засіб комунікації? Відповідь на ці питання — препроцесори. Ці інструменти допомагають виправляти помилки та поліпшувати якість ваших імейлів. 

Що це за інструмент та як його інтегрувати у свою стратегію email-маркетингу — обговорили разом з Владиславом Лободою, Team Lead відділу Retention Marketing у  Promodo.

Що таке препроцесори в email-маркетингу?

Препроцесори в каналі email — це інструменти, що дозволяють автоматично інтегрувати попередньо підготовлені дані у вміст листа. Так можна вбудувати рекомендації, актуальні товарні пропозиції, випадкові товари, специфічні категорії, рекламні банери тощо.

Завдяки їм маркетолог може фільтрувати фід онлайн-магазину за потрібними критеріями й автоматично передавати ці товари у розсилки-темплейти.

Аби максимально автоматизувати процес використання препроцесорів ми навіть створили власний інструмент, що легко інтегрується з сервісом eSputnik. Він ідеально підходить для бізнесу, який хоче глибокої персоналізації, але без складних налаштувань.

Наприклад, у магазина на наступному тижні діє акція на всі червоні сукні бренду X. Тепер email-маркетологу не потрібно вручну додавати до промолиста назву, ціну та картинку. Все, що треба, — обрати у фіді колір та бренд, які, за допомогою препроцесорів, автоматично потраплять у лист: з коректною ціною, назвою та зображенням.

Вони не просто дають можливість формувати зміст листа, адаптований під конкретного користувача, а й роблять це автоматично та швидко. Якщо раніше потрібно було витрачати години на сегментацію бази даних та ручне формування пропозицій для кожної групи клієнтів, то тепер все це можна автоматизувати.

Залучення розробників клієнта завжди постає гострим питанням. Завдяки препроцесорам ми можемо зняти цю задачу з клієнта, роблячи взаємодію максимально комфортною.

Влад Лобода
Team Lead Email Marketing в Promodo

Без правильного використання технологій є ризик, що ваші листи будуть сприйматися як надокучливе спам-повідомлення. Препроцесори допомагають забезпечити релевантність кожного відправленого листа, підвищуючи його цінність в очах клієнта та покращуючи ваші шанси на конверсію. Вони дозволяють створювати листи, які «розуміють» вашого клієнта. 

Використання препроцесорів у email-маркетингу значно спрощує процеси. Раніше для такої роботи була необхідна команда розробників, але зараз він допомагає оптимізувати час.


Наш механізм дає можливість встановлювати конкретні умови для контенту: він автоматично отримує інформацію з фіда та модифікує її, відповідно до заданих критеріїв. Наприклад, якщо користувач придбав обручку з сапфіром, система зосередиться на пропозиціях подібних прикрас — браслетів з такого ж матеріалу і з таким же камінням, а також інших прикрас з сапфірами.


Влад Лобода
Team Lead Email Marketing в Promodo

Типи препроцесорів у email-маркетингу

Препроцесор може бути двох типів:

  • Key
  • Random

Тип Key. Використовується для надсилання інформації в eSputnik та дає можливість вибрати дані за різними параметрами. Це може бути категорія товару, вартість чи навіть колір. Якщо потрібно додатково обрати інформацію, можна скористатися спеціальними полями в eSputnik.

Для невеликих груп користувачів Key працює найкраще, оскільки не перевантажує сервери. Для великих груп (понад 2-3 тисячі імейлів) варто використовувати google-таблиці.

Тип Random. Найкраще працює для тригерних розсилок. З готового списку даних система бере декілька випадкових елементів та додає їх до шаблону імейла. Зазвичай частина листа з рекомендаціями товарів добре працює, особливо якщо вона налаштована під користувача.

Проте важливо зазначити, що у тригерних листах не вказується вартість продукту, адже вона не оновлюється автоматично.

Створення препроцесорів відбувається за наступним алгоритмом: 

  1. Введення назви та опису товару.
  2. Вибір типу: random або key (із вказівкою на групу в eSputnik).
  3. Встановлення максимальної кількості товарів.
  4. Визначення частоти оновлення з фіда (наприклад, кожну годину).
  5. Встановлення параметрів з фіда.
  6. Вибір назви параметрів для листа.

Згенерований препроцесор автоматично створюється в кабінеті eSputnik в налаштуваннях. Додатково можна подивитися або завантажити json-файл препроцесора, назву масиву, параметри та кількість товарів.

JSON 一 це легкий та зрозумілий формат файлу для зберігання та обміну даними, який швидко оброблюється системою.

Трансформація email-маркетингу завдяки препроцесорам

Максимальна персоналізація. З препроцесорами кожен лист стає унікальним, створеним індивідуально для кожного отримувача, враховуючи його вподобання та звички.

Точність в сегментації. Ви надсилаєте лише те, що справді зацікавить вашого клієнта, розділяючи аудиторію з максимальною точністю.

Гарантія якості. Неприємності у вигляді помилок у листах? Це більше не повториться. Препроцесори автоматично виявляють недоліки перед надсиланням розсилки.

Адаптивний дизайн. Ви відправляєте лист, який завдяки адаптивності препроцесорів має чудовий вигляд на будь-якому пристрої.

З препроцесорами ваш імейл-маркетинг не просто перетворюється — він стає більш динамічним та результативним.

Слід зазначи, що неякісні або невірні дані в товарному каталозі можуть суттєво обмежити ефективність препроцесора. Також, у випадку коли інформація про користувача відсутня, рекомендації, що надсилаються, можуть виявитися недостатньо цільовими та персоналізованими.

Влад Лобода
Team Lead Email Marketing в Promodo

Препроцесори у дії: кейс магазину Winetime

Розглянемо конкретний приклад використання препроцесорів у кейсі нашого клієнта — магазину Winetime. Одним з етапів нашої роботи стало впровадження проморозсилок із ключовими новинами та спеціальними пропозиціями. Нашою метою було створювати та надсилати ці розсилки щотижня.

Результат: за 6 місяців використання препроцесорів дохід з каналу зріс на 36%.

Ці розсилки були чітко прораховані. Кожен лист мав конкретну мету з правильно підібраним асортиментом для конкретного клієнта. Для оптимального збору контактної бази ми автоматизували передачу даних, які клієнти залишили під час реєстрації чи підписки. Безпека та точність даних для нас були пріоритетними, тому ми використовували механізм «double opt-in».

Double Opt-In — це система підписки, при якій підтвердження адреси відбувається через лист, який надійшов на неї. Таким чином, ми отримуємо лише правдиві контактні дані.

Результат: за пів року кількість наших нових та підтверджених контактів збільшилася на 15%.

Висновок

Автоматизація завдань в імейл-маркетингу за допомогою препроцесорів стає невіддільною частиною сучасних стратегій комунікації. Перш за все, препроцесори дозволяють швидше й ефективніше створювати електронні листи. Вони також полегшують процес A/B-тестування, зменшуючи ризик помилок. Також завдяки препроцесорам взаємодія між маркетологами та дизайнерами стає комфортнішою, що веде до підвищення продуктивності всієї команди.

Хоча ми зосереджені на e-сom, завдяки подібним додатковим налаштуванням наші рішення підходять для таких платформ як, наприклад, «Concert.ua». Таким чином, препроцесори гарантують ефективність та точність незалежно від ніші. Це забезпечує нашим клієнтам гнучкість у виборі стратегій маркетингу і допомагає залучити більше потенційних покупців.

Влад Лобода
Team Lead Email Marketing в Promodo
В закладки

ЯКЩО ВАШ БІЗНЕС МАЄ ЗАВДАННЯ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ RETENTION-МАРКЕТИНГУ ТА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ, НАШІ ФАХІВЦІ ГОТОВІ ВАМ ІЗ ЦИМ ДОПОМОГТИ.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз