НАПИСАТИ НАМ
21.1.2022

Off-site SEO по поличках: тренди лінкбілдингу у 2022 році

Марина Єрмолаєва
TeamLead SEO
Вчора, 22:48

Посилання — один із головних чинників ранжування Google, тому якісний лінкбілдинг є важливою частиною SEO-робіт. Змінюються підходи, підбираються якісніші донори, але суть залишається та сама — для безоплатного просування потрібні, зокрема, й платні методи.

Основними видами лінкбілдингу у 2022 році залишаються: класичний аутріч, гостьові пости, крауд-посилання (з форумів), каталоги, дропи, PR-статті, посилання з бірж (в укрнеті №1, на заході з цим складніше).

Тип посилань і необхідну кількість підбирають індивідуально для кожної ніші, і вони залежать від конкуренції, вже наявної посилальної маси й віку сайту. Наприклад, PR-статті не підійдуть для ніш, у яких мало новин і подій, як і дропи не підійдуть для нових сайтів без посилального профілю. А ось без аутріча зараз обійтися неможливо: хороший якісний текст із релевантним посиланням на сайт завжди дає йому плюс і зростання позицій. Розповідаємо про найпопулярніші методи для отримання посилальної маси.

Спонсорські та гостьові статті

Аутріч охоплює sponsored і guest posts. Ми підбираємо список майданчиків, пишемо їм листи із запитом на розміщення статей, отримуємо рахунок і розміщуємося.

Як знайти майданчики для аутріча:

  • аналіз посилальної маси конкурентів; 
  • пошук із видачі за ключовими запитами у зв'язці зі «sponsored post»; 
  • пошук за ключем за допомогою розділу «Content explorer» у сервісі Ahrefs; 
  • пошук майданчиків, схожих на ті, де ми вже розмістилися. Наприклад, в Ahrefs можна додати майданчик, де ми публікувалися, і побачити його конкурентів. 

Тут розсилки найчастіше робляться вручну. Але є й сервіси, що спрощують роботу, такі як snov.io, lemlist.com. Під час роботи з сервісами важливо прогрівати акаунти та перевіряти актуальність імейлів, щоб уникнути потрапляння в спам.

Ефективність зростання позицій методом outreach

Майданчики для розміщення ми шукаємо у видачі за ключовими запитами у зв'язці з «guest post» або «write for us». Дуже часто ці гостьові майданчики потім все одно виставляють ціну на публікацію, і в підсумку розміщення не можна вважати безплатними.

Майданчики з UGC

Є окремий вид майданчиків, які публікують контент користувачів — UGC. Якщо у вас уже є класні статті, ви можете подати себе як автора. І коли майданчик схвалить вас, зможете публікуватися на ньому безплатно. Такі сайти мають високі показники відвідуваності та видаляють очевидний спам. Посилання з подібного ресурсу на якісний сайт може дати ще й переходи, на відміну від більшості відверто спонсорських постів.

Згадки бренду

Ще одним методом отримання якісних посилань є відстеження згадок вашого бренду. Ви можете зв'язатися з авторами цих матеріалів і просити додати в текст посилання на сайт компанії. На це погоджується не кожен майданчик, але шанси отримати таким чином ще одне природне посилання все-таки є.

Регулярна перевірка посилань

Ще одна важлива частина робіт у лінкбілдингу — це робота із втраченими посиланнями та їх відновлення. Потрібно регулярно відстежувати, чи не пропали закуплені посилання, чи не стали вони noindex або просто текстовою згадкою бренду.

Ще одна ситуація — у вашого сайту могли змінитися URL-адреси, і всі старі посилання на нього стали 404 (а 404 не передають вагу). У такому разі потрібно зв'язатися з майданчиками і попросити повернути або замінити посилання.

Форуми та відгуки

Крауд-посилання або посилання з форумів найчастіше використовують для природності посилального та анкорного профілю. Важливо звертати увагу на індексацію таких форумів, релевантність гілки і спамність.

Такі посилання впливають на зростання позицій. Для низькочастотних запитів у ТОП 15-10 вони дають видимий результат. Для високочастотних — результат гірший. Ми проводили експерименти, закуповуючи велику кількість таких посилань на одну-дві сторінки. Результат був +10-20 позицій, але буквально на тиждень — потім все поверталося до початкового стану.

Результат покупки 90 форумных ссылок на 12 посадочных страниц по низкочастотным запросам

Обмін посиланнями

Зараз стало особливо модно обмінюватися посиланнями з якісними майданчиками в загальній ніші. По-перше, це природні посилання, по-друге, вони можуть привести реальних клієнтів, по-третє, це безплатно. Для отримання таких посилань просувний сайт має бути трастовим і відвідуваним.

Робота з дропами

Важливо проводити пошук і відновлення дроп-доменів, які раніше мали вагу і трафік, а потім з якоїсь причини домен не був продовжений. Пошук доменів з хорошим посилальним профілем і попереднім контентом — це затратно за часом, але ефективно.

Робота з дропами є сірим методом просування і підходить не для кожної ніші. Але за високої конкуренції є практично обов'язковим методом просування. Усі подібні посилання закриті від Ahrefs, Majestic та інших сервісів, тому у конкурентів ви їх навряд чи знайдете. Однак, потрібно мати на увазі, що вони використовуються і працюють.

Результат купівлі 5-ти посилань із чужих PBN

Вікіпедія

Чи варто мати свою сторінку в цій енциклопедії — досить спірне питання. З одного боку, це авторитетний сайт, що впливає на зростання бренду, з іншого боку, це може мати й негативний ефект: сторінки на Вікіпедії може редагувати будь-яка людина, і вся позитивна інформація про компанію може стати негативною. Тому, якщо ви вирішили там розміститися, доведеться постійно контролювати репутацію бренду.

Допоміжні сайти для просування

Як сателіти найчастіше використовують інформаційні сайти або сайти-відгуки, які містять корисний і якісний контент на вузькоспрямовані теми. Для таких сайтів будується SEO-стратегія, використовуються техніки зі зростання посилального профілю, а вони зі свого боку залучають цільових відвідувачів і приносять ліди на основний сайт. Популярні в продуктових нішах і SaaS-рішеннях.

Біржі

Посилання з бірж — найпопулярніший метод купівлі посилань в Україні. Це швидко, безпечно, зручно. Основними біржами, що продають посилання, є miralinks, gogetlinks, collaborator, prposting. На двох останніх є майданчики, які продають посилання і на західний ринок.

Як купувати посилання у 2022 році

Наші рекомендації:

  • Звертайте увагу на органічну відвідуваність ресурсу, а не його DR за Ahrefs; 
  • Пишіть якісний контент, особливо для гостьових і обмінних постів;
  • Тестуйте гіпотези: дивіться, що для вашого проєкту у вашій ніші дає максимальний ефект;
  • Відхиляйте погані посилання;
  • Не забувайте перевіряти наявність посилань через деякий час і їхню індексацію. За необхідності відправляйте на індексацію примусово або купуйте другий рівень посилань. 
В закладки

Маєте завдання з покращення посилального профілю вашого сайту — звертайтеся до нашої команди SEO-фахівців.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

автор статтi

Марина Єрмолаєва
TeamLead SEO

Обговоримо ваш проєкт?

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз