НАПИСАТИ НАМ
16
.
01
.
2024

Маркетингові бенчмарки для фінтеху: огляд тенденцій на 2024 рік

Анастасія Марчишак
контент-менеджерка в Promodo
ЗМІСТ

У прагненні залучити цільову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду та збільшити транзакції, digital-маркетинг став важливими елементом для фінтеху та банківських компаній. Майже 33% їхнього маркетингового бюджету йде саме на роботу з цифровими каналами комунікації. Але як фінтеху та банкінгу визначити ефективність стратегії та переконатися, що інвестиції в ці канали відповідають цілі? 

У цьому матеріалі ми розглянемо необхідні показники диджиталу, які допоможуть фінтех індустріям та банківським компаніям сформувати стратегії на 2024 рік.

Бенчмарки сайту для фінтеху

Щоб оптимізувати свою присутність в інтернеті, фінтех-компаніям важливо розуміти, як працює їхній сайт та який він має трафік. Інформація про охоплення та популярність ваших digital-платформ може показати, наскільки ефективно вам вдається залучати потенційних клієнтів. Ось декілька бенчмарків сайту, на які варто звертати увагу.

Залучення на сайті

100 найкращих глобальних сайтів у категорії фінтех мають такі показники: 5,7 мільярда відвідувачів щомісяця, 6 хвилин і 3 секунди — середнє утримання користувача на сайті. Переважно користувачі переглядають 6,5 сторінок за одне відвідування, а показник відмов становить 32,8 %.

Джерела трафіку

У провідних сайтів фінансових послуг прямий трафік має найбільшу частку — 62,6%. За ним йдуть органічний пошук (19,3%) та реферальний (11,6%). Серед інших джерел трафіку — електронна пошта (2,9%), соціальні мережі (2,1%), платний пошук (0,8%) та медійна реклама (0,6%).

Ці показники підкреслюють, що важливо мати зручний у використанні інтерфейс для десктопної версії сайту. Проте значна кількість мобільних користувачів нагадує, що не варто забувати й про їхній позитивний досвід взаємодії.

Щорічне органічне зростання трафіку

Щорічно кількість органічних відвідувань фінтех сайтів зростає на 35 %. Це повʼязано з диджиталізацією індустрії й тим, що все більше людей шукають фінансової допомоги в онлайні. Тому фінтех-компаніям необхідно переконатися в тому, що їхні сайти легко знайти та зручно використовувати.

CTR рекламних оголошень

Бенчмарка клікабельності (CTR) пошукових оголошень та таргетованої реклами для фінансових сайтів становить 1.9%

‍Це означає, що на кожні 100 показів реклами на неї натискають майже 2 рази. І цей показник дає фінтех компаніям розуміння про те, як часто люди натискають на рекламні оголошення порівняно з тим, як часто вони їх бачать.

Бенчмарки email-маркетингу для фінтеху

Показник кліків (CTR) для електронних листів на сайтах фінансових послуг становить 4,9 %.

Це означає, що зі 100 користувачів, які отримали електронний лист, майже 5 натискають на посилання всередині нього. Цей показник відображає ефективність залучення користувачів до розсилки та спонукає їх до взаємодії.

Інші імейл-бенчарки для фінтех-компаній включають наступні показники:

27,1% Коефіцієнт відкритих електронних листів (Open Rate)
10,1% Коефіцієнт відкритих листів та переходів за посиланням (Click-to Open)
0.2% Відписка

Бенчмарки мобільних застосунків для фінтеху

Ці показники допоможуть зрозуміти, що найкраще працює для охоплення та утримання клієнтів, а також оцінити успіхи вашої компанії порівняно з іншими.

Для п’яти найкращих фінансових програм у 2022 році вивели такі показники:

  • Середня кількість завантажень щомісяця досягла 7,8 мільйона, що свідчить про популярність додатків та зацікавленість користувачів.
  • Щомісяця застосунки мали 12,8 мільйона активних користувачів, що відображало сильну та зацікавлену базу користувачів.
  • Середній показник кількості людей, які використовують програми (install penetration rate) склав 15,2 %. Це демонструє частку цільового ринку, яка встановила додатки на своїх девайсах.
95% нових користувачів здійснюють принаймні одну фінансову операцію протягом першого місяця після реєстрації. 

Для нових користувачів середній коефіцієнт конверсій становить 76% протягом першого тижня. Зазвичай на отримання конверсій від нових користувачів йде до 7 днів.

Середній CTR для Push-повідомлень

CTR для Android становить 9%, на противагу 6% в iOS. Ця різниця може бути пов’язана з політикою iOS, яка вимагає від користувачів підтвердити отримання push-сповіщень, тоді як у користувачів Android ця функція працює за замовчуванням.

Середній CTR для сповіщень у застосунку

На рівні 24%, середній CTR виділяється як найвищий серед трьох каналів (push-повідомлення, події всередині застосунку та електронна пошта). Це може бути пов’язано з конкретним контекстом чи певною ситуацією. Наприклад, користувач, який отримав сповіщення, перебуваючи в додатку, ймовірніше відреагує на нього в той самий момент.

Підсумок

Описані в матеріал бенчмарки — це короткий огляд нинішніх digital-тенденцій на ринку фінансових послуг. Розуміючи та використовуючи ці метрики, фінтех компанії можуть приймати рішення щодо оптимізації маркетингових диджитал стратегій, а також вибудовувати міцніший звʼязок зі своєю аудиторією.

А щоб отримати найновішу та детальну інформацію, завжди звертайтеся до останніх галузевих звітів і досліджень.

В закладки

Ми знаходимо інсайти, які допоможуть вам спланувати ефективну маркетинг-стратегію на 2024 рік. Потребуєте глибинного аналізу для розуміння подальших кроків розвитку — напишіть нам.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз