НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Content Marketing

PR для fintech-проєкту: як забезпечити синхронну публікацію релізу у ЗМІ одночасно в країнах ЄС та Україні

КЛІЄНТ
ZEN.COM
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

ZEN.COM – інноваційний fintech-проєкт, ліцензований Центральним банком Литви, учасник платіжної системи PrivatMoney.

Застосунок дає можливість дешево та швидко переказувати кошти в будь-яку країну світу та отримувати перекази з-за кордону, обмінювати валюту за найнижчим курсом та безпечно займатися шопінгом.

ЗАДАЧА

Проінформувати аудиторію про доступність fintech-продукту для громадян України в двох цільових регіонах.

Організувати максимально широке, але при цьому нативне охоплення.

Особливість проєкту

Інформаційний привід мав одночасно вийти у двох цільових регіонах: країни Європейського Союзу (Польща, Італія, Великобританія, Німеччина, Чехія тощо) та Україна. Вимога клієнта — убезпечити передчасний витік інформації про подію. 

Додатковий надважливий момент — задачею клієнта була не розсилка прес-релізу у ЗМІ. Мова йшла саме про нативне розміщення у різних медіа, з максимальною адаптацією матеріалів під кожне з них. 

Роботу над проєктом почали у травні 2023. На дослідження майданчиків та підготовку PR-матеріалів витратили менше місяця, і вже 24-25 травня вийшли в ЗМІ України та країн Євросоюзу з готовими публікаціями.

Рішення

В роботах для ZEN.COM було важливо враховувати специфіку проєкту. Сервіс мав унікальний, корисний функціонал, але не був доступним для громадян України. Нам важливо було розповісти українцям, які перебували в країнах ЄС, про нові можливості у здійсненні фінансових операцій.

Ціль клієнта
Розповісти аудиторії в цільових регіонах про свій сервіс та застосунок, а також пояснити, як він працює, які надає переваги та можливості. 

Іншими словами, перед нами стояла задача вийти у медіа України та Євросоюзу з матеріалами, які б пояснили аудиторії, які потреби може закрити сервіс, а не просто розіслати прес-релізи у найбільші медіа.

З нашого боку була підготовка десятків різних матеріалів на декількох мовах, хоча й на одну тему.

Створення сітки ЗМІ

Для початку склали перелік найбільших та релевантних ЗМІ до нашої теми чи аудиторії за двома географіями — Україна та ЄС. Ми орієнтувались на великі національні медіа або ж тематичні сайти, де цільова аудиторія ZEN.COM могла б шукати інформацію про подібні продукти.

Дослідження

Специфіка PR-проєктів передбачає не просто зібрати ЗМІ, а зрозуміти, як і про що вони пишуть та адаптувати PR-матеріал під їх формати

Наприклад, для новинних медіа — ми готували матеріал у форматі новини. Якщо ж стаття — писали статтю. Інструкції — готували інструкцію. 

Всі необхідні матеріали готувала команда копірайтерів Promodo. І це наш нетиповий підхід. 

Частіше за все, PR-команда має погоджений з клієнтом прес-реліз, який просто розсилає по базі медіа. В таких випадках важлива кількість і не критично важливо, куди цей матеріал відправляється. Це найпростіше, але не найефективніше рішення: наприклад, за таким підходом, новина про умовно новий музичний кліп може потрапити до редакції, яка пише про IT. 

Наш підхід, очевидно, більш енергозатратний, але — повністю відповідав вимогам клієнта: не просто розсилка, а публікації у великих релевантних ЗМІ.

Тому зібравши сітку медіа, команда Content Marketing дослідила їх та підготувала матеріали у відповідних форматах.

Приклад розміщення PR-матеріалу
Приклад розміщення PR-матеріалу
шукаєте PR-рішення для
свого проєкту?

Інкогніто

Ще одна вимога клієнта — збереження таємниці про дату доступності fintech-продукту до моменту виходу матеріалу у ЗМІ. 

Інформація для публікації мала бути фіналізована, погоджена з відповідними контрагентами і лише потім — представлена широкому загалу.

Ми працювали над виходами публікацій у значній кількості медіа, витік інформації та зрив ембарго міг порушити цю ідею та зламати ланцюг публікацій. 

Зважаючи на вимоги клієнта, ми працювали з медіа без оголошення назви продукту та деяких деталей. Всі матеріали надсилали без точної інформації, вона була надана безпосередньо перед публікацією, що також було домовлено.

Очікування клієнта було виправдане. Завдяки злагодженій роботі команди Promodo, витоку інформації, як і порушення часу ембарго, не відбувалось 一 реліз продукту відбувся за планом.

Результати

Всі PR-матеріали вийшли одночасно на всіх підібраних майданчиках. Але це була лише частина нашої стратегії. 

Саме завдяки тому, що ми поширювали якісно підготовлені матеріали, а не просто прес-релізи, вдалось отримати додатковий ефект: наступний тиждень після публікації інформаційні майданчики меншого масштабу почали перепублікувати новину безкоштовно.

Організація процесу відповідно до запиту ZEN.COM дозволила охопити як великі ЗМІ з трафіком на 500 000+ користувачів, так і невеликі регіональні майданчики, які підхопили новину й розповсюджували її органічно.

Загалом, отримали публікації у понад 120 ЗМІ, з яких близько половини розмістили у себе матеріали безкоштовно.

Крім основної задачі, розміщені матеріали сприяли зростанню трафіку з каналів Direct та Organic в періоди публікацій в ЗМІ. Це стало приємним бонусом для клієнта до його основних активностей.

Додатковий ефект від розміщення новинних кампаній спостерігався й щодо зростання частоти брендових запитів в пошуку: вони зростали саме в періоди виходу публікацій.

Приклад зміни частоти брендових запитів у Польщі*
*зеленим виділено періоди розміщення публікацій

Найважливішим фактором в нашій співпраці з Promodo було їхнє розуміння наших потреб та глибока експертиза в сфері фінтеху. Вони продемонстрували професіоналізм у кожному кроці та звертали увагу на найменші деталі, що дозволило нам досягти бажаних результатів.

Наша співпраця з Promodo значно покращила нашу онлайн-присутність та вплинула на збільшення трафіку на нашому веб-сайті. Це також призвело до зростання зацікавленості нових клієнтів нашим сервісом, що стало важливим показником ефективності нашої спільної роботи.

Їхні стратегії та підходи допомогли нам отримати цінні уроки та зробити обґрунтовані рішення щодо подальшого розвитку бізнесу.

Загалом, робота з командою Promodo була дуже позитивним досвідом для нашої компанії, і ми раді продовжувати співпрацю з вами в майбутньому.

Ольга Акопян

Керівниця з розвитку бізнесу в Україні компанії ZEN.COM
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз