
Ви були чемні чи бешкетні цього року? Різдвяна кампанія для Pepsi
КЛІЄНТ
PEPSI — бренд культових газованих напоїв корпорації PEPSICO.
завдання
Розробити ідею для різдвяної кампанії та підсилити її національним промо. Створити сміливий і святковий дизайн лімітованого паковання банок, який відображає грайливий характер Pepsi.
Підготувати рекламні матеріали для просування, що формують впізнаваний сезонний образ бренду, привертають увагу аудиторії та сприяють зростанню продажів у період свят.

Контекст та виклики
Pepsi завжди поруч із людьми під час святкувань і радісних моментів. Тому потрібно було наблизити глобальний бренд до українських реалій. Зробити це в дусі різдвяних свят і з урахуванням локального контексту.
Рішення
За українським звичаєм, у кінці року чемні отримують подарунки, а бешкетні — різки. Ми взяли за основу це розділення, але нікого не карали. З Pepsi виграють як чемні, так і бешкетні, адже бренд Pepsi і сам трохи бешкетник. Тому кожен може насолоджуватися святами, треба лише залишатися собою, смакувати настрій року, брати участь у розіграші і вигравати круті подарунки.
Втілення
Ми побудували велику святкову історію, поділивши всіх на два табори — чемних і бешкетних, — і провели цю ідею через увесь досвід споживача.



У нас з’явилися чемний та бешкетний персонажі у вигляді сніговиків із різними характерами.
Лімітовані банки отримали два протилежні дизайни з характерними елементами, механіка національного промо — чемно-бешкетні призи, а стикерпак, ключові зображення та анімаційні ролики підсилили цю гру і допомогли розповісти про акцію більше.




Результат
У такий спосіб ми додали комунікації гейміфікації, персоналізації та емоційності, зробивши позицію бренду в період свят більш активною. Споживач відразу розуміє свою роль у кампанії, легко взаємодіє з брендом і природно занурюється в різдвяну атмосферу, де кожен — незалежно від настрою — святкує разом з Pepsi.





