НАПИСАТИ НАМ
Рекламна кампанія

Ви були чемні чи бешкетні цього року? Різдвяна кампанія для Pepsi

КЛІЄНТ
PepsiCo
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

PEPSI — бренд культових газованих напоїв корпорації PEPSICO.

завдання

Розробити ідею для різдвяної кампанії та підсилити її національним промо. Створити сміливий і святковий дизайн лімітованого паковання банок, який відображає грайливий характер Pepsi.

Підготувати рекламні матеріали для просування, що формують впізнаваний сезонний образ бренду, привертають увагу аудиторії та сприяють зростанню продажів у період свят.

Контекст та виклики

Pepsi завжди поруч із людьми під час святкувань і радісних моментів. Тому потрібно було наблизити глобальний бренд до українських реалій. Зробити це в дусі різдвяних свят і з урахуванням локального контексту.

Рішення

За українським звичаєм, у кінці року чемні отримують подарунки, а бешкетні — різки. Ми взяли за основу це розділення, але нікого не карали. З Pepsi виграють як чемні, так і бешкетні, адже бренд Pepsi і сам трохи бешкетник. Тому кожен може насолоджуватися святами, треба лише залишатися собою, смакувати настрій року, брати участь у розіграші і вигравати круті подарунки.

Втілення

Ми побудували велику святкову історію, поділивши всіх на два табори — чемних і бешкетних, — і провели цю ідею через увесь досвід споживача.

У нас з’явилися чемний та бешкетний персонажі у вигляді сніговиків із різними характерами.

Лімітовані банки отримали два протилежні дизайни з характерними елементами, механіка національного промо — чемно-бешкетні призи, а стикерпак, ключові зображення та анімаційні ролики підсилили цю гру і допомогли розповісти про акцію більше.

Потрібні сміливі ідеї для креативної кампанії?

Результат

У такий спосіб ми додали комунікації гейміфікації, персоналізації та емоційності, зробивши позицію бренду в період свят більш активною. Споживач відразу розуміє свою роль у кампанії, легко взаємодіє з брендом і природно занурюється в різдвяну атмосферу, де кожен — незалежно від настрою — святкує разом з Pepsi.

Кампанія Social Watching: як ми з Pepsi створили креативи для молоді
Читати кейс
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз