

Кампанія Social Watching: як ми з Pepsi створили креативи для молоді
Клієнт та бекграунд
PepsiCo — один із найбільших виробників продуктів харчування та напоїв у світі.
Він об’єднує понад 23 бренди, в тому числі Pepsi та Lay’s, які стали фаворитами мільйонів споживачів. На українському ринку PepsiCo вже понад 30 років виробляє культові газовані напої, знайомі не одному поколінню. Стрімкі зміни у споживанні контенту та поведінці молодої аудиторії в останні роки створили нові виклики перед Pepsi, тому була потрібна нова яскрава та релевантна комунікація, аби залишатися поруч зі своїм споживачем у популярних моментах споживання.
Виклик
Окейжен споживання «перегляд кіно» більше не обмежується фільмами. Сьогодні це ще й подкасти, стріми, соцмережі — усе, що ми поглинаємо під назвою «контент». І це вже не просто movie watching, а щось значно ширше — social watching. Ми мали показати, що Pepsi розуміє свою аудиторію, знає її захоплення і розділяє їх, а для цього потрібно було розібратися, як і який контент дивиться молодь.
Ми також мали вписатись у цю історію органічно, і при цьому зберегти характер Pepsi, який завжди був голосом нового покоління.
Цілі
Переконати тих, хто вагається, який напій обрати для перегляду улюбленого контенту, вибрати Pepsi.
Показати чим ми відрізняємось від інших напоїв та викликати справжню симпатію до бренду.
Підсилити роль Pepsi у сучасній культурі, щоб молодь 14-24 років обирала Pepsi поміж інших брендів напоїв.
Пов’язати окейжен споживання social watching з Pepsi.
Інсайт / ідея
Підлітки не дивляться телевізор. І не люблять довгих та складних історій. Але люблять класні треки і яскравих героїв, які схожі на них.
Так в нас зʼявився формат коротких 6 секундних історій про аніме, кіно, ігри, стріми, музику, соцмережі і навіть компанію друзів удома. В кожному ролику своя мова і вайб, але у всіх – незмінна баночка Pepsi, з якою улюблений контент смакує краще.
Завдяки серійності у нас з’явився конструктор, який дозволяє створювати нові варіації під нові потреби. Наприклад, ось версія 20 сек:
Як ми це зробили

зйомок
музичеий трек
на майданчику

банок Pepsi

клієнт

агенція
Спочатку ми планували кампанію виключно для digital. Але результати перевершили очікування — тож ми розширили її на зовнішню рекламу, кінотеатри, телебачення й навіть фестивалі.
Дослідження після завершення кампанії показали: нам вдалося досягти високого рівня залучення до перегляду роликів, посилити асоціацію Pepsi з важливим окейженом social watching та суттєво підвищити показники purchase intent та ad recal.







