НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SMM

Ситуативи від ROZETKA: як задавати тренди в соціальних мережах

КЛІЄНТ
Rozetka
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link
Наш кейс ROZETKA виграв золото на Mixx Digital Awards, а ще — це класна історія про те, як один твіт зібрав 620K+ охоплення, став вірусним і задав тренд. Розповідаємо, як це зробили.

КЛІЄНТ

ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер у країні.

Ціль

Залучити користувачів до взаємодії з брендом та підтримувати інтерес цільової аудиторії в соціальних мережах за допомогою ситуативного контенту.

Вхідні дані

Війна суттєво вплинула на контент в соціальних мережах, тому на новини почали реагувати не лише лідери думок, а й бренди.

Соціальні мережі — один з найважливіших каналів комунікації брендів зі своєю аудиторію. У випадку Rozetka — навіть більше. Завдяки своїй авторитетності та масштабу бренду, ROZETKA задає тренди, які підхоплюють й інші бренди.

Також читайте кейс: Як Rozetka дарувала знижки до свого Дня народження: інфлюенсер-кампанія в TikTok.

Виклик

Створити креативний пост для акаунта ROZETKA, який стане вірусним і не буде вибиватися з загального контексту подій та формату комунікації бренду в соціальних мережах.

Чому обрали X (Twitter)

Як платформа, X (Twitter) надає більше свободи для обговорення тем, які можуть викликати контроверсійні реакції в інших соцмережах. Тому вона найбільше підходить для проведення ситуативних кампаній, де можна відкрито коментувати актуальні події, з меншою ймовірністю отримати негативну реакцію.

Ви точно бачили цей твіт

Коли у серпні 2022 року вийшла офіційна новина про першу масштабну «бавовну» на території ТО Криму (9 серпня, авіабаза в Новофедорівці) — зʼявилась ідея створити ситуативний допис з меседжем, що повернення українських брендів на півострів — справа часу.

Реалізація

Для допису обрали місце, яке є візитівкою півострова та запустили жартівливий тренд у Twitter, запропонувавши брендам забронювати собі місце на знаменитій пам'ятці архітектури — Ластівчиному гнізді. Звісно, перше місце зайняли для ROZETKA та відмітили кілька інших компаній.

Хочете залучити користувачів в соціальних мережах?

Результат

Пост став вірусним!

Серед найвідоміших українських брендів, які доєднались до акції та розмістили на Ластівчиному гнізді власні вивіски: «АТБ», «Нова пошта», «Київстар» та «Укрзалізниця».

В результаті, ми досягли не лише максимального залучення та високого охоплення аудиторії з нульовим рекламним бюджетом, але й заохотили відомі українські бренди та лідерів думок до безкоштовного розповсюдження інформації про ROZETKA.

Це спричинило хвилю креативних, ситуативних постів від бренду, яка розпочалася у 2022 році і триває донині.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз