Як Rozetka дарувала знижки до свого Дня народження: інфлюенсер-кампанія в TikTok
КЛІЄНТ
Rozetka — найбільший онлайн-ритейлер України.
ЗАДАЧА
Донести до аудиторії інформацію про розпродаж до 19-річчя Rozetka у період з 11 по 19 червня та використати реквізит — брендовані коробки та скотч.
Вхідні дані
У Rozetka — День Народження, компанії 19 років. Традиційно у цей період компанія проводить великий розпродаж, про який потрібно розповісти широкій аудиторії.
Рішення
Задачу клієнта команда Promodo виконувала через інфлюенс-маркетинг, працюючи з блогерами на популярній платформі TikTok.
Ми розпочали з інфлюенсерів, чия аудиторія найбільш відповідала цілям клієнта. Після складання шорт-листа з понад 100 блогерів обрали тих, хто найкраще підходив для кампанії.
Вибір інфлюєнсерів — лише на перший погляд проста справа, але насправді це складний процес, який потребує індивідуального підходу відповідно до конкретних задач клієнта.
Не можна просто обрати 10 популярних осіб і запустити кампанію. Важливо знайти блогера з релевантною цільовою аудиторією, для якої інтеграція буде справді цікавою і доречною.
Кілька моментів, які врахували під час роботи з Rozetka:
- Залучали блогерів з різних ніш. Це не лише огляди електроніки, хоча були й такі.
- Різні формати: скетчі, розповіді, гумор, огляди.
- Різні регіони: Rozetka — всеукраїнська компанія, ми обирали блогерів, популярних не лише у Києві.
- Ми працювали з блогерами різного масштабу, не лише мільйонниками, залучили мідл та мікро блогерів. Чому це важливо та які задачі виконує — розповідали в окремому матеріалі.
Як створювався контент
Блогери самостійно створювали відео-контент на основі нашого брифу. А ми зі свого боку частково були залучені й до творчого процесу: допомагали розробляти сценарії та знаходити ідеї для інтеграцій, коли це було потрібно.
А щоб забезпечити максимальну відповідність контенту цілям кампанії, контролювали відповідність відео брендовим стандартам і слідкували за тим, щоб меседж кампанії сприймався органічно для аудиторії.
Додатково скажемо, що інтеграції з блогерами та інфлюєнсерами вимагають завчасного планування. Особливо, якщо кампанія має певні таймінги. Тому наша порада — не відкладати все на останній момент, а домовлятись та узгоджувати все завчасно.
Результат
Завдяки класним креативам ми отримали активну аудиторію у коментарях до відео від блогерів, а що ще важливіше — користувачі TikTok зберігали публікації з інтеграцією нашого клієнта. Загалом кампанія зібрала багато десятків мільйонів охоплень.
Топ відео від залучених блогерів: