

Перезавантаження рекламного акаунту для мережі автосервісів Oiler: +273% ROAS у пошуковому трафіку
КЛІЄНТ
Oiler — український автосервіс, локальна мережа СТО, що спеціалізується на обслуговуванні та ремонті автомобілів. За 12 років компанія виросла з магазину з продажу олив у повноцінний автосервіс із 7 станціями в Києві.
ЗАДАЧА
• Оптимізувати підхід до платних каналів просування та зробити їх прибутковими.
- Підвищити прибуток з Google Ads та збільшити ROAS.
Вхідні дані
Роботи з рекламним акаунтом Oiler ми почали в березні 2024 року. До цього часу клієнт самостійно працював з платними каналами просування, але зміни на ринку та вплив зовнішніх факторів на бізнес потребували нових рішень.
Особливість Oiler — non-eCommerce бізнес, локальна мережа автосервісів у Києві. Крім обслуговування та ремонту, клієнтам також пропонуються сертифіковані супутні товари з гарантією якості, що забезпечує комплексний підхід до потреб автомобілістів.
Очікування клієнта
Налаштування лідогенерації та збільшення прибутку з каналу.
Рішення
Просування локальної мережі СТО має кілька викликів. Насамперед географічні обмеження ускладнюють точне таргетування, адже реклама має бути націлена на певний регіон та навіть на конкретні райони. До того ж ринок автосервісів є високо конкурентним, що підвищує вартість кліків у платних каналах і знижує рентабельність кампаній.
Також важливим фактором є сезонність, яка суттєво впливає на попит, тому рекламні стратегії повинні бути гнучкими та своєчасно адаптованими до змін.
Оптимізація рекламного акаунту
Щоб «перезавантажити» рекламний акаунт Oiler, команда PPC запропонувала нову стратегію просування автосервісу. Вона була спрямована лише на релевантні мікроконверсії та зосереджувалася на корисних діях, а не на доході. Це дало можливість надалі ефективніше оптимізувати кампанію під реальні потреби бізнесу клієнта.
Що зробили
- Щоб охопити більшу цільову аудиторію, запустили Google Shopping без оптимізації на конверсії.
Ми виявили, що реклама товарів служить точкою входу на СТО, а ціна кліка в товарних кампаніях значно нижча, що дозволяє отримувати ліди дешевше, ніж в інших кампаніях.
- Щоб збільшити кількість показів в Google Maps запустили локальні пошукові кампанії.

- Налаштували кампанії Performance Max як додаткове джерело релевантного трафіку з невеликим бюджетом — 10% від загального.
Новий підхід до значення «лід»
Однією з ключових проблем попередніх налаштувань кампаній було те, що вони оптимізувалися під всі типи лідів, наявні в акаунті Google Ads, включаючи дублі та некоректні конверсії, які фактично не були лідами. Це призводило до марних витрат.
Після аудиту сайту ми видалили дублі, скоротили кількість нерелевантних форм, яким раніше призначалась цінність «лід», та використали для оптимізації кампаній дійсно релевантні ліди з певних мікроконверсій:
- всі форми запису до СТО;
- дзвінки Binotel;
- покупки товарів на сайті;
- підвантажені до акаунту покупки офлайн (послуги СТО).
Результати саме цього етапу вплинули на рішення клієнта передати керування акаунтом команді PPC.
Починаючи з квітня, ми впровадили ключові зміни в стратегії, ставках та частково в контенті рекламних кампаній. Серед інших покращень також реалізували:
Як результат, кожен наступний місяць показував кращі результати, порівняно з попереднім, навіть з урахуванням того, що пік сезону для СТО припадає на весну та осінь, а не на літо.

Перші інсайти
Після першого місяця роботи оптимізованої стратегії, ми підтвердили для себе декілька висновків:
- Однією з проблем були надто високі ставки та часткове використання стратегій на основі ROAS, або ж відсутність ефективних автоматичних стратегій Google у деяких кампаніях.
Використання стратегій на основі ROAS (Return on Ad Spend) більше підходить для eCommerce бізнесу, де основна мета — максимізувати доходи від прямих продажів товарів. У випадку з СТО, де послуги не продаються безпосередньо онлайн і шлях клієнта включає кілька етапів (пошук інформації, запис на сервіс, особистий візит тощо), ROAS може давати неточні дані щодо ефективності кампаній. - Найкраща стратегія для Oiler — зосередження на отриманні лідів (CPA — Cost per Action) або націлення на конкретні дії, які ведуть до реальних записів на послугу, а не лише орієнтуватися на продажі.
У випадку Oiler неможливо прив’язатися до доходу, бо ніхто, навіть Google, не знає, що саме могло зламатись в машині та скільки може коштувати ремонт. Це вирішується безпосередньо на СТО після огляду, в розмові спеціаліста та клієнта. - Оскільки СТО не фокусується на прямих продажах товарів, оптимізація має бути зосереджена на залученні потенційних клієнтів, які можуть записатися на обслуговування, а не на продажах.
- Shopping та Performance Max кампаній на товари можуть приводити клієнтів на СТО, тому ці кампанії потрібні: вони мають значно нижчу ціну за клік, яка нівелює менш релевантний для сервісу трафік з нижчим рівнем конверсії. При цьому важливо оптимізувати кампанії на ліди, не на товари.
Результати
Незалежно від розміру бізнесу та ніші, в роботі з платними каналами просування важливо починати з вибору релевантних мікроконверсій і налаштування відповідних стратегій та ставок. Адже не завжди багато лідів — це про якість.
За пів року робіт* без зміни розміру бюджету, нам вдалось отримати +80% продажів з більшим середнім чеком, а це + 219% доходу за акаунтом.
* результати з березня по серпень
Ми звернулися до Promodo з досить цікавим проханням: «Продайте нам щось, щоб у нас злетіли продажі!», так у нас почалася співпраця з Google-реклами.
За невеликий період команді вдалося вивести нас із точки збитковості по цьому інструменту в плюс. Продовжуємо в тому ж дусі!