

Повний ребрендинг для Telemart: зустрічайте Марті — віртуального робота-асистента та амбасадора бренду

КЛІЄНТ
Telemart — це провідний інтернет-магазин України, що пропонує широкий асортимент комп'ютерних комплектуючих, ігрових та кіберспортивних товарів.
ЗАДАЧА
Оновити логотип та айдентику бренду.
Вхідні дані
Ми співпрацюємо з Telemart вже не перший рік, і за цей час разом з клієнтом нам вдалось суттєво прирости по органічному трафіку, хайпонути на виході гри S.T.A.L.K.E.R. 2 та пропрацювати CRO.
Тому для нас було особливо цінно, що за оновленням логотипа клієнт звернувся також до Promodo.
Ідея
Головна перевага Telemart — розумний сервіс зі складання кастомного ПК і підбору ігрових та кіберспортивних товарів, що допомагає клієнтам без зайвого стресу орієнтуватися у світі техніки.
Щоб створити логотип, який не просто легко запам’ятовується, а й розповідає історію бренду, команда Creative Promodo запропонувала перенести цю турботу у візуальну форму та оживити її у вигляді віртуального робота-помічника.
Так з’явився Марті — втілення турботи, технологічності та дружності, які давно робили бренд особливим, але тепер отримали власний характер і обличчя. Ми додали йому риси, щоб зробити його впізнаваним і близьким для користувачів: дружній, цифровий, олдскульний та сучасний водночас — віртуальний робот-помічник, який легко запам’ятовується.
Образ Марті став основою для фірмового знаку у складі лого. Також ми зберегли брендовий зелений колір. Адже він і так був яскравим, впізнаваним і міцно асоціювався з Telemart. Тож ми забезпечили комфортний перехід між наявним і новим стилем, зберігши всю впізнаваність та характер бренду.
Показово, що логотип із Марті нам погодили відразу, з першої презентації. Коригування були лише технічними та стосувалися шрифтів. Це стало свідченням повного креативного метчу між нами й командою Telemart, а ще — високої довіри клієнта до експертизи Promodo.



Марті — більше ніж логотип
Образ робота-помічника виявився настільки вдалим, що ми вирішили перетворити його на повноцінного бренд-персонажа.
Разом із клієнтом створили історію маскота: його звати Марті, він народився завдяки ентузіастам Telemart, щоб допомагати користувачам у досягненні їхніх цілей — від ігрових перемог і творчості до реалізації бізнес-ідей. Адже в Telemart є техніка для всього.
Марті дебютував перед публікою на повний зріст у коміксі про самого себе як 2D-персонаж. Тут він уже мислить і розмовляє через коміксові бабли, але головне — Марті вміє допомагати іншим.



Від статичного персонажа до динамічного амбасадора бренду
Щоб Марті міг взаємодіяти з аудиторією, ми зробили його обʼємним і навчили рухатися, розмовляти та проявляти емоції — тепер він активний, динамічний і гнучкий навіть як для «залізного героя». Марті навчився розповідати про себе і про Telemart у стилі інфлюенсерів і телеведучих.
Тепер він з’являється у відеороликах бренду як повноцінний амбасадор, оживляє комунікацію та робить бренд Telemart більш близьким та цікавим для користувачів.

Інноваційність для Марті
Крім готових роликів, ми створили бібліотеку анімацій із рухами й емоціями Марті. Тепер команді Telemart буде легко самостійно та швидко створювати нові відео — коли з’являються термінові новини, спецпропозиції або просто потрібен швидкий контент.
Ми переконані, що зробити один ролик — добре, але надати клієнту інструмент для масштабування та серійного виробництва контенту — це вже стратегічно.
Тепер відео з Марті завжди буде вдосталь, і кожне з них зберігатиме впізнаваний стиль бренду.

Оновлення айдентики Telemart
Образ Марті став основою для комунікації бренду. Наступним кроком було формування цілісного фірмового стилю, який підтримує цей характер і підсилює впізнаваність Telemart.
Ми оновили фірмовий стиль Telemart і створили повноцінний гайдбук, який задає єдині правила для всієї комунікації бренду. Іконки, плашки, шрифти, кольори, анімації та текстури — повний набір елементів, що формують цілісну та впізнавану айдентику.
Крім цього, ми розробили приклади корпоративних матеріалів, фірмовий мерч, дизайн стикерів і брендування авто.
Тепер Марті живе не лише на сайті та в соцмережах — він присутній у кожному фізичному магазині, в офісах та буквально в кожному домі, куди приїздить техніка з Telemart.
Тому запам’ятайте це дружнє робообличчя — цілком можливо, що зовсім скоро з Марті ви зустрінетеся особисто.


Результати
Для Telemart недостатньо було оновити лише логотип і айдентику: специфіка бренду, його технологічність та орієнтація на сервіс логічно підштовхнули до створення цифрового амбасадора.
На висококонкурентних ринках важливо зберегти впізнаваність і водночас дати бренду можливість розвиватися та відповідати новим очікуванням аудиторії. Створення Марті працює саме на це: він легко запам’ятовується, швидко зчитується в цифровому середовищі — як уособлення експертизи у виборі техніки, сервісності та інноваційності.
Важливо, що ми не просто оновили логотип — ми перетворили його на повноцінного персонажа, який живе в комунікації бренду.