НАПИСАТИ НАМ
Creative

Повний ребрендинг для Telemart: зустрічайте Марті — віртуального робота-асистента та амбасадора бренду

КЛІЄНТ
Telemart
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Telemart — це провідний інтернет-магазин України, що пропонує широкий асортимент комп'ютерних комплектуючих, ігрових та кіберспортивних товарів.

ЗАДАЧА

Оновити логотип та айдентику бренду.

Вхідні дані

Ми співпрацюємо з Telemart вже не перший рік, і за цей час разом з клієнтом нам вдалось суттєво прирости по органічному трафіку, хайпонути на виході гри S.T.A.L.K.E.R. 2 та пропрацювати CRO.

Тому для нас було особливо цінно, що за оновленням логотипа клієнт звернувся також до Promodo.

Ідея

Головна перевага Telemart — розумний сервіс зі складання кастомного ПК і підбору ігрових та кіберспортивних товарів, що допомагає клієнтам без зайвого стресу орієнтуватися у світі техніки.

Щоб створити логотип, який не просто легко запам’ятовується, а й розповідає історію бренду, команда Creative Promodo запропонувала перенести цю турботу у візуальну форму та оживити її у вигляді віртуального робота-помічника.

Так з’явився Марті — втілення турботи, технологічності та дружності, які давно робили бренд особливим, але тепер отримали власний характер і обличчя. Ми додали йому риси, щоб зробити його впізнаваним і близьким для користувачів: дружній, цифровий, олдскульний та сучасний водночас — віртуальний робот-помічник, який легко запам’ятовується.

Образ Марті став основою для фірмового знаку у складі лого. Також ми зберегли брендовий зелений колір. Адже він і так був яскравим, впізнаваним і міцно асоціювався з Telemart. Тож ми забезпечили комфортний перехід між наявним і новим стилем, зберігши всю впізнаваність та характер бренду.

Показово, що логотип із Марті нам погодили відразу, з першої презентації. Коригування були лише технічними та стосувалися шрифтів. Це стало свідченням повного креативного метчу між нами й командою Telemart, а ще — високої довіри клієнта до експертизи Promodo. 

Марті — більше ніж логотип

Образ робота-помічника виявився настільки вдалим, що ми вирішили перетворити його на повноцінного бренд-персонажа. 

Разом із клієнтом створили історію маскота: його звати Марті, він народився завдяки ентузіастам Telemart, щоб допомагати користувачам у досягненні їхніх цілей — від ігрових перемог і творчості до реалізації бізнес-ідей. Адже в Telemart є техніка для всього.

Марті дебютував перед публікою на повний зріст у коміксі про самого себе як 2D-персонаж. Тут він уже мислить і розмовляє через коміксові бабли, але головне — Марті вміє допомагати іншим.

Від статичного персонажа до динамічного амбасадора бренду

Щоб Марті міг взаємодіяти з аудиторією, ми зробили його обʼємним і навчили рухатися, розмовляти та проявляти емоції — тепер він активний, динамічний і гнучкий навіть як для «залізного героя». Марті навчився розповідати про себе і про Telemart у стилі інфлюенсерів і телеведучих.

Тепер він з’являється у відеороликах бренду як повноцінний амбасадор, оживляє комунікацію та робить бренд Telemart більш близьким та цікавим для користувачів.

Готові оновити свій бренд?

Інноваційність для Марті

Крім готових роликів, ми створили бібліотеку анімацій із рухами й емоціями Марті. Тепер команді Telemart буде легко самостійно та швидко створювати нові відео — коли з’являються термінові новини, спецпропозиції або просто потрібен швидкий контент.

Ми переконані, що зробити один ролик — добре, але надати клієнту інструмент для масштабування та серійного виробництва контенту — це вже стратегічно.

Тепер відео з Марті завжди буде вдосталь, і кожне з них зберігатиме впізнаваний стиль бренду.

Оновлення айдентики Telemart

Образ Марті став основою для комунікації бренду. Наступним кроком було формування цілісного фірмового стилю, який підтримує цей характер і підсилює впізнаваність Telemart.

Ми оновили фірмовий стиль Telemart і створили повноцінний гайдбук, який задає єдині правила для всієї комунікації бренду. Іконки, плашки, шрифти, кольори, анімації та текстури — повний набір елементів, що формують цілісну та впізнавану айдентику.

Крім цього, ми розробили приклади корпоративних матеріалів, фірмовий мерч, дизайн стикерів і брендування авто.

Тепер Марті живе не лише на сайті та в соцмережах — він присутній у кожному фізичному магазині, в офісах та буквально в кожному домі, куди приїздить техніка з Telemart.

Тому запам’ятайте це дружнє робообличчя — цілком можливо, що зовсім скоро з Марті ви зустрінетеся особисто.

Результати

Для Telemart недостатньо було оновити лише логотип і айдентику: специфіка бренду, його технологічність та орієнтація на сервіс логічно підштовхнули до створення цифрового амбасадора. 

На висококонкурентних ринках важливо зберегти впізнаваність і водночас дати бренду можливість розвиватися та відповідати новим очікуванням аудиторії. Створення Марті працює саме на це: він легко запам’ятовується, швидко зчитується в цифровому середовищі — як уособлення експертизи у виборі техніки, сервісності та інноваційності.

Важливо, що ми не просто оновили логотип — ми перетворили його на повноцінного персонажа, який живе в комунікації бренду.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз