НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Analytics

Налаштування Google Analytics 4 на етапі розробки сайту для Readeat

КЛІЄНТ
Readeat
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Readeat 一 книгарня у Києві та книжковий онлайн-сервіс з доставленням по Україні.

Книжкові полиці в книгарні та на сайті поділені не лише за жанрами чи категоріями, а й за настроями та періодами життя.

ЗАДАЧА

Налаштування системи GA4

  • Налаштування розширеної воронки, яка дозволяє відслідковувати повний шлях клієнта на сайті: від першого візиту до повторної покупки
  • Інтеграція GA4 з Google Ads
  • Налаштування динамічного ремаркетингу
  • Налаштування кастомних звітів в GA4

Особливість проєкту

Підготовка технічного завдання до налаштування Google Analytics 4 на етапі розробки функціонала сайту. На цьому етапі клієнт надав доступ до dev-версії сайту, яка містила актуальну архітектуру та логіку сайту.

Переваги такого підходу для Readeat:

  • прискорення налаштування системи GA4 до моменту запуску сайту;
  • визначення ключових метрик та показників, які необхідно відстежувати для оцінки ефективності сайту та маркетингових кампаній;
  • коректність збору даних та налаштувань аналітики на сайті.

Рішення

Враховуючи запит клієнта та особливості його бізнесу, найкращим вибором для налаштування Google Analytics 4 став пакет з розширеною воронкою eCommerce.

Він включає набір послуг, які допомагають збирати найбільш розгорнуті дані щодо поведінки користувачів на сайті та відстежувати наступні події:

  • перегляд товару;
  • додавання товару до кошика; 
  • видалення товарів з кошика;
  • оформлення покупки (з етапами);
  • транзакції.

Таким чином, можна відстежувати, як користувачі переміщуються сайтом, які продукти переглядають, які додають у кошик і купують, що дозволяє зрозуміти ефективність дизайну сайту та товарних пропозицій.

Додатково, бізнес може поглиблено аналізувати воронку покупок, не лише з огляду на кроки воронки (від перегляду продуктів до транзакцій), а й в розрізі категорій товару чи окремого товару. Такий цілісний та детальний погляд на користувачів по воронці покупок допомагає оптимізувати користувацький досвід у всіх точках взаємодії.

Налаштування пакету з розширеною воронкою передбачає, що GA4 збирає інформацію у формі детальних звітів про ефективність продукту, включаючи такі показники, як дохід від продукту, кількість проданих товарів і середня вартість замовлення. Ця інформація допомагає визначити найбільш продавані товари, зрозуміти, які продукти приносять найбільший дохід, і відповідно до цього оптимізувати свої пропозиції.

Переваги для клієнта

  • можливість аналізувати, як користувачі рухаються воронкою до покупки, впливати на конверсію на кожному кроці та робити це в розрізі каналів трафіку;
  • оптимізувати рекламу на кожен івент і робити ретаргетинг;
  • аналізувати воронку в розрізі окремого товару та сегменту відвідувачів.

В процесі робіт у клієнта зʼявилась потреба в налаштуванні додаткових параметрів для Google Ads. Тому ми впровадили рішення для інтеграції системи аналітики та цього рекламного кабінету.

СХЕМА ЗАГАЛЬНОГО ВОРКФЛОУ З КЛІЄНТОМ

Перед налаштуванням аналітики, ми узгодили з командою Readeat додаткові цілі та конверсії, зробили карту подій та перейшли до створення технічного завдання й налаштування аналітики. 

Карта подій 一 документ, що містить детальний опис подій та параметрів, «місцеперебування» події (скриншот з сайту, де має спрацьовувати подія) та при якому сценарії взаємодії користувача з сайтом вона має спрацювати.

Мапа подій дозволяє будь-якому учаснику маркетингової команди Readeat переглянути деталі щодо налаштованих подій та їх деталізацію. Також цей документ допомагає легше інтегрувати нового спеціаліста.

Візуалізація карт подій для Readeat

Налаштування розширеної воронки в Google Analytics 4

Після узгодження карти подій, підготували технічне завдання налаштування GA4 та відстеження воронки для команди розробників Readeat.

Технічне завдання для розробників необхідне для деталізації коректної передачі усіх подій та параметрів подій.

Впровадження комплексу рекомендацій передбачало збір даних не лише за окремими подіями, але й відстеження у формі зручних звітів повного шляху користувача від моменту переходу на сайт до покупки.

Хочете отримувати
більше даних з вашої Ga4?
В чому цінність технічного завдання?

Крім суто технічної складової (завдання для розробників), технічне завдання може виконувати функцію внутрішньої документації.

Інакше кажучи, інхаус-команда аналітиків клієнта може використовувати технічне завдання як:

- інструкцію з рекомендаціями методу передачі даних подій eCommerce та структуру передачі даних до системи GA4;
- гайд з описом всіх використаних параметрів подій;
- коментарі аналітика щодо впровадження певних подій та/чи параметрів подій згідно з специфікою бізнесу і самої розробки сайту.

Після імплементації ТЗ розробниками Readeat та додаткової перевірки налаштованих подій з нашого боку, ми перейшли до наступного етапу.

Інтеграція Google Analytics з Google Ads

Readeat, як новому гравцю, важливо швидко залучати клієнтів та збільшувати свою аудиторію. Один з найефективніших інструментів, який може швидко закрити ці потреби бізнесу та збільшити знання про бренд 一 платні канали просування.

При цьому налаштування Google Analytics є ключовим етапом, оскільки цей інструмент забезпечує збір та доступ до даних, необхідних для прийняття швидких маркетингових рішень.

Відстеження конверсій в рекламних кабінетах є ключовою частиною рекламних кампаній, які при класичному налаштуванні оптимізуються під ціну конверсії, їх кількість тощо.

Щоб забезпечити більше можливостей для оптимізації кампаній, зокрема отримати бажаний ROAS, ми налаштували динамічну передачу ціни товару 一 ця стратегія дозволяє рекламним кампаніям враховувати розмір покупки та знаходити тих користувачів, чиї покупки дозволять досягти бажаного рівня прибутковості в рекламі.

ROAS (Return on Advertising Spend) — коефіцієнт окупності витрат на рекламу. 

Що зробили
В Google Tag Manager налаштували теги з додатковими користувацькими змінними для динамічної передачі ціни товару в рекламні кабінети.

Для інтеграції GA4 з Google Ads можна використати вже налаштоване відстеження подій eCommerce та змінні JavaScript для передачі додаткових параметрів.

Цей підхід має суттєву перевагу, оскільки дозволяє оптимізувати час: не потрібно налаштовувати окремі тригери подій для Google Ads. Замість цього можна використати вже налаштовані тригери подій eCommerce GA4, що є ключовим аспектом для досягнення ефективності.

Це рішення спрощує процес інтеграції та дозволяє швидко вносити зміни у кампанії Google Ads, адаптуючи їх до поведінки користувачів і ефективності подій на вашому сайті.

Таким чином, маркетологи можуть отримати дані про поведінку користувачів і ефективність eCommerce з GA4 та можуть оптимізувати свої рекламні кампанії в Google Ads. А це допомагає краще розуміти вплив реклами на користувачів та точніше налаштовувати рекламу, збільшуючи її ROAS та ефективність.

Отже, передача додаткових параметрів, пов'язаних з таргетингом та оптимізацією кампаній, дозволяє клієнту підвищити релевантність та ефективність своїх оголошень, що призводить до збільшення кількості переходів, конверсій та загального успіху кампанії.

Цей підхід дозволяє розширити можливості Readeat на ринку та збільшити охоплення рекламних оголошень. 

Після налаштування інтеграцій з рекламними кабінетами, перейшли до наступного етапу 一 налаштування динамічного ремаркетингу.

Налаштування динамічного ремаркетингу

Що зробили
Налаштували аудиторії в кабінеті Google Ads та додали користувацькі параметри, для подальшої персоналізації рекламних оголошень.

Динамічний ремаркетинг може значно підвищити ефективність рекламних кампаній, оскільки забезпечує персоналізований підхід до аудиторії та показує рекламні оголошення тим користувачам, які вже відвідали сайт. 

Цей метод ефективніше за звичайний ремаркетинг допомагає повторно мотивувати клієнтів до покупки, адже показує користувачу ремаркетинг з тими товарами, які він переглядав чи додавав у кошик, або товари зі схожої категорії.

Серед переваг динамічного ремаркетингу для Readeat 一 можливість сегментувати аудиторії на динамічні ремаркетингові сегменти на основі різних критеріїв. Це дає можливість запускати релевантні кампанії на різні групи користувачів й отримувати від них максимальні результати.

Приклад сегментації аудиторії:

  • на основі переглянутих сторінок (сторінок продуктів, сторінок категорій тощо); 
  • типу взаємодії (відмова від кошика, завершена покупка);
  • інших користувацьких параметрів.

Налаштування кастомних звітів за запитом клієнта

Фінальний етап робіт 一 налаштування кастомних звітів для деталізації зібраних даних.

Система Google Analytics 4 має окремий розділ 一 Дослідження (Explorations), який дозволяє налаштувати кастомні звіти, відповідно до потреб та стратегії конкретного бізнесу. 

У випадку Readeat 一 це можливість відстежувати власні специфічні метрики, вивчати поведінку користувачів або виявляти тренди та прогнозувати майбутній попит.

Розташування розділу Дослідження в GA4
Що зробили
Побудували кастомні звіти у вкладці Explorations (Дослідження) для поглибленого аналізу даних та аналізу тенденцій продажів за певний період.

Ці звіти дозволяють порівняти показники ефективності між різними джерелами трафіку та сегментами користувачів, а також виявити закономірності, які впливають на прийняття бізнес-рішень.

Приклад кастомного звіту

Задача клієнта

Зрозуміти як перехід користувачів на сторінку блогу впливає на їх подальший шлях воронкою. 

Рішення

Створити кастомний звіт з порівнянням аудиторій (сегментів): користувачі, які відвідували сторінку з блогу та ті, що не відвідали вказану сторінку.

Приклад кастомного звіту
налаштуємо кастомні звіти,
які будуть корисні
вашому бізнесу

Когортний аналіз

Когорти 一 це групи користувачів, які мають щось спільне (дату першого відвідування, канал залучення або будь-який інший користувацький атрибут). 

Задача клієнта

Відстежувати утримання груп користувачів, їх поведінку протягом певного періоду та порівнювати їхні показники. 

Рішення

Створити звіт когортного аналізу, де відображено утримання користувачів, які виконали будь-яку подію від часу свого першого відвідування сайту.

Цей звіт дозволяє побачити, яка частина користувачів, які відвідали сайт на початку місяця, повторно взаємодіяли з ним на останньому тижні місяця. Фактично, цей звіт допомагає клієнту зрозуміти наскільки ефективно працюють стратегії утримання користувача за обраний період.

Звіт по LTV користувача

LTV користувача 一 середній прибуток від одного клієнта за весь час.

Задача клієнта

Відстежувати дані за кожним клієнтом та його покупками за обраний період часу.

Рішення

Створити звіт LTV з наступними користувацькими показниками:

  • перше джерело і канал залучення користувача, 
  • перші кампанії залучення користувача,
  • середній час проведений користувачем на сайті, 
  • загальна кількість користувачів на сайті, 
  • загальна кількість активних користувачів на сайті
Приклад звіту по LTV користувача

Оскільки цей звіт формується у вкладці Дослідження, до нього можна додавати будь-які метрики для подальшого аналізу, але варто зазначити, що є певні метрики, які не сумісні між собою для відображення їх в одному звіті. Тому для певного набору метрик вам може знадобитись створення двох окремих звітів.

Результати

По факту реалізації технічних робіт з налаштування системи аналітики ми відобразили шлях користувача від першого візиту на сайт до відстеження покупки в GA4. 

Додатково налаштовані кастомні звіти в інтерфейсі допомагають команді клієнта відстежувати динаміку продажів та відповідно до них створювати маркетингові кампанії чи просувати певні товари.

Також завдяки паралельному налаштуванню динамічного ремаркетингу та інтеграції з рекламними кабінетами, команда проєкту запустила ефективні рекламні кампанії та продовжує відстежувати їх вплив на поведінку користувачів на сайті в інтерфейсі GA4. 

Insights 一 одна з додаткових функцій функції у GA4, що дозволяє швидко подивитись статистику або отримати повідомлення за певними показниками, наприклад:

  • різке падіння чи збільшення трафіку; 
  • кількість користувачів за останній тиждень; 
  • топ-канал залучення тощо. 

Завдяки цій функції, можна переглядати статистику не залишаючи головної сторінки Google Analytics 4, тобто користувачу не потрібно переходити за різними вкладками та шукати необхідні Звіти.

Наприклад, клієнт може виявляти зміни у вподобаннях аудиторії з наближенням свят: топ продажів у листопаді 一 книжки для власного використання, але у продажах за грудень 一 здебільшого подарункові сертифікати.
Приклад звіту за листопад
Приклад звіту за грудень
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз