Ринок нерухомості — висококонкурентна ніша, в якій ведеться жорстка боротьба за кожного нового клієнта. Як у такій ситуації вибудовувати ефективну маркетингову стратегію і з яких інструментів починати просування, якщо ви тільки плануєте виходити на ринок, — розповідає фахівець з пошукового просування Західного напрямку Кирило Дубінін.
Одним із найважливіших каналів залучення трафіку, як і раніше, залишається органічний пошук. У 2019 році найбільше відвідувачів eCommerce прийшли саме з органіки, а великіі гравці ринку нерухомості щомісяця отримують понад два мільйони трафіку з цього каналу.
SEO — один із найефективніших каналів залучення трафіку в ніші нерухомості. Результат від пошукового просування має відкладений ефект, але вартість конверсії з цього каналу в рази нижча, ніж з PPC. Навіть якщо роботу з пошукового просування буде на деякий час призупинено, сайт продовжить отримувати трафік і конверсії.
Просуваючи сайт нерухомості в пошуку, дуже важливо зрозуміти, які саме типи сторінок будуть приносити органічний трафік. У ніші електроніки, наприклад, дуже добре працює оптимізація карток товару, а ось у сфері нерухомості більшу частину трафіку приносять категорії сайту, створені під запити на кшталт: «квартири в києві», «купити квартиру в борисполі», «купити дачу» тощо. Враховуйте це, починаючи просування.
Один із базових засобів для SEO-оптимізації. Пошук, збір та аналіз запитів у ніші нерухомості дає змогу відстежувати результати, а також створювати неочевидні сторінки під користувацькі запити. Кожна нова сторінка, створена на основі аналізу попиту, це нова точка входу на сайт. Більше точок входу — більше трафіку. Плюс, якщо сторінка точно відповідає користувацькому інтенту, зростає і відсоток конверсій.
Наявність облікового запису в Google Мій бізнес важлива для агентств нерухомості, у яких є свої офлайн-представництва в одному або декількох регіонах. Таким чином користувачі можуть знайти компанію не тільки в органічній видачі, а й на картах Google. Крім того, профіль у GMB дає змогу виводити розширену інформацію про компанію, включно з номерами телефонів, у відповідь на брендові пошукові запити.
Мікророзмітка — це інструмент «розжовування» інформації для ботів Google. Якщо вона опрацьована, то пошукова система заохочує сайт різними візуальними блоками, які допомагають агентству нерухомості вигідно виділитися у видачі та збільшити CTR.
Один із найефективніших видів мікророзмітки — сутність FAQ. З її допомогою можна розширити сніпет у два, а то й у два з половиною рази. Для цього потрібно додати поширені запитання та відповіді на них на сторінки категорій і розмітити їх.
Фільтрація характеристик об'єктів нерухомості, що полегшує користувачеві вибір житла з потрібними параметрами, — важлива опція, яку часто не беруть до уваги.
SEO-фільтри — це оптимізовані ЧПУ-сторінки (сторінки, на яких URL-шлях складається зі зрозумілих слів – прим. редакції) з відфільтрованим списком об'єктів. Вони доступні для індексації, перелінковані з батьківською категорією, містять хлібні крихти, оптимізовані метатеги й, можливо, seo-тексти.
Такі сторінки збирають додатковий трафік за низькочастотними запитами та, як правило, є більш конверсійними, ніж батьківські категорії.
Зворотні (зовнішні) посилання — це ще один фактор ранжування в Google. Але тут є кілька нюансів. По-перше, сайти, які на вас посилаються, повинні отримувати трафік і бути в доменній зоні країни, на яку ви сфокусовані. По-друге, це працює тільки тоді, коли отримання посилань відбувається на основі попереднього аналізу ніші та конкурентів. Такий підхід принесе максимальний ефект від лінкбілдингу і буде корисний з точки зору впізнаваності бренду.
У вересні 2020 року Гугл переведе абсолютно всі сайти на mobile first indexing. Якщо мобільна версія сайту у вас вже є, то ось кілька пунктів, які варто впровадити для її оптимізації та поліпшення ранжирування:
Цей вектор розвитку корисний агентствам нерухомості з цільовою аудиторією в декількох країнах або у двомовних регіонах. Такий крок дасть змогу отримати додатковий трафік на нові мовні версії сайту і підвищить лояльність користувачів шляхом отримання контенту рідною мовою.
Розділи сайту, які не оновлюються, боти Google відвідують значно рідше. Намагайтеся розміщувати від чотирьох статей на місяць. Таким чином за рік ви встигнете видати щонайменше 52 матеріали та покрити багато інформаційних запитів користувачів. Google зі свого боку бачитиме, що ваш сайт активно розвивається.
Про що писати: допоможіть своїм користувачам дізнатися корисну інформацію про регіон, у якому продається нерухомість. Розкажіть про культурні особливості та цікаві місця, розваги; де можна смачно поїсти і добре провести час. Такий контент стане новою точкою входу на сайт, збільшить впізнаваність бренду і вплине на кількість конверсій.
Фото з дрона покажуть об'єкти нерухомості з нестандартного ракурсу і дадуть можливість користувачам краще вивчити його. Крім того, ці знімки є унікальним контентом, який важливий для просування будь-якої сторінки.
Реферальний трафік показує відмінні результати за кількістю залучених користувачів. Наприклад, 41% від загального обсягу трафіку сайту rieltor.ua приходить з реферальних джерел. При цьому 96% з них — із сайту-агрегатора об'єктів нерухомості.
Великі сайти нерухомості не так часто використовують PPC, зазвичай вони роблять акцент на органічне просування. Локальні сайти або агентства з продажу об'єктів у конкретному житловому комплексі можуть скористатися цією можливістю і залучити трафік за допомогою реклами в пошуку. Ринок не перегрітий і ставки за клік не дуже високі.
Не змушуйте користувача шукати ваші контакти, коли він вже готовий зробити дзвінок. Додайте їх у головне меню, а також реалізуйте функціонал, що дає змогу здійснити цільову дію з будь-якої точки сайту.
Наявність інформації про те, що товар закінчується, підштовхує користувача до здійснення конверсії. У ніші оренди нерухомості такий засіб активно використовує сайт booking.com
Хочете швидко оцінити ситуацію, виявити сильні та слабкі сторони вашого сайту нерухомості — звертайтеся за консультацією до наших фахівців. Вони проведуть повний аудит проєкту і дадуть рекомендації щодо поліпшення комерційних показників, збільшення трафіку і продажів.
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.