Сьогодні для того, щоб вирізнятись серед конкурентів, важливо персоналізувати контент. Унікальні ідеї автора, нестандартні підходи, професійний досвід та експертність у галузі — характеристики якісного контенту, який сподобається не тільки читачами, але й Google.
Створення та прокачування профілю автора — один із дієвих способів не лише персоналізувати контент та отримати довіру читача, а й краще ранжуватись в пошукових системах. Ми попросили нашого Senior SEO-спеціаліста в Promodo Владислава Трішкіна поділитися досвідом, інсайдами та рекомендаціями, що дадуть можливість максимізувати користь сторінки автора на сайті.
Після чергового оновлення у 2019 році алгоритмів пошукової системи, наявність авторитетного автора стала обов'язковою умовою ефективного ранжування YMYL-сайтів.
Your Money or Your Life (YMYL) — це сторінки, які, на думку Google, можуть вплинути на подальший добробут, здоров’я, фінансову стабільність чи безпеку людини. При оцінюванні таких сторінок особливо важливими є не тільки релевантність, а й правдивість інформації.
Сторінка автора — це окрема посадкова сторінка на сайті, яка містить інформацію про автора та його досвід у сфері роботи.
Зазвичай профіль автора включає ім’я, його біографію, фото та список опублікованих статей на сайті. Деякі сторінки автора також можуть містити посилання на акаунти спеціаліста в соціальних мережах, електронну адресу або інші засоби зв’язку. Цінною також може бути інформація про майбутні конференції, курси чи вебінари за участі автора.
Владислав Трішкін звертає увагу на секцію сайту під текстовим описом, де і вказано одного або декількох авторів, їх посади, фотографії. Саме це розділ сайту і веде читача на сторінку автора.
Одним із вдалих прикладів є її оформлення на сайті Медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1, що є клієнтом Promodo.
До речі, на цьому прикладі вказано не тільки автора статті, але й рецензента, що додає ще більшої цінності та довіри до матеріалу.
SEO-спеціаліст стверджує, що креативність — найкращий підхід до наповнення контентом вашої авторської сторінки.
Є загальні рекомендації, які підходять для новинних сайтів, розважальних блогів, інтернет-магазинів товарів тощо. Але цього недостатньо для медичної, фінансової чи технологічної індустрії. Для ранжування YMYL сайтів, експертність та професіоналізм автора є надважливим. Потрібно мислити ширше і додавати на авторську сторінку унікальні компоненти, такі як конференції за участі експерта, наукові публікації, винаходи тощо, — Владислав Трішкін, Senior SEO-фахівець в Promodo.
Для прикладу можемо подивитись сторінку рецензента статей на сайті Аптеки 9-1-1.
Розгляньмо кілька компонентів авторської сторінки.
Попри те, що цих елементів на авторській сторінці достатньо для хорошої SEO-оптимізації, не обмежуйтесь ними. Будьте креативними та додайте інформацію, яка зміцнить досвід, авторитет і надійність автора в очах читачів, асесорів і Google.
E-E-A-T — це одна з концепцій оцінки сторінки, яка складається з чотирьох критеріїв:
Сайти та їх сторінки оцінюються як об’єктивно гуглом, так і суб’єктивно його асесорами на основі цих E-E-A-T факторів. Більш детальну інформацію про них ви можете почерпнути з вебінару за участі нашого експерта, — Владислав Трішкін, Senior SEO-фахівець в Promodo.
Ось кілька способів, як сторінка автора може сприяти високій оцінці за факторами E-E-A-T:
Досвід — це найновіший, але вагомий компонент E-E-A-T, що був представлений Google наприкінці 2022 року. За допомогою правильно наповненої сторінки автора ви можете продемонструвати досвід в тій чи іншій галузі.
Крім цього, радимо не забувати демонструвати власний досвід і враження від нього безпосередньо в структурі матеріалу.
Ось для прикладу, ми тестували ChatGPT та його ефективність для SEO. Як результат, перша позиція видачі в Google — наша.
Сторінка автора може продемонструвати його професіоналізм в певній галузі. Надаючи інформацію про освіту, досвід роботи та досягнення, профіль може допомогти утвердити контент-кріейтора у своїй сфері. Це може сигналізувати як пошуковим системам, так і її асесорам, що вебсайт є надійним джерелом інформації.
Покращити цей показник також можна завдяки правильній інформації на сторінці автора. Додаючи факти про визначні досягнення (нагороди, публікації в ЗМІ, науковий вклад в індустрію), ви точно підвищите авторитет сайту. Також не буде зайвим завантажити дипломи та сертифікати, що підтвердять авторитетність.
Освіта, науковий ступінь, кар’єра та визначні професійні досягнення контент-кріейтора допоможуть оцінити сайт як надійне джерело інформації.
Інтернет-середовище зараз перенасичене інформацією. Виникає питання: «Кому довіряти?». Інформація про освіту, досвід роботи та професійні здобутки райтерів чи рецензентів дасть змогу сформувати кредит довіри та авторитет серед читачів.
Ще однією перевагою авторської сторінки є можливість налагодити зв’язок з читачами. Поділившись особистими даними біографії, кар’єри та життя контент-кріейтора, читачі можуть відчути більший інтерес до його творчості. Водночас лінки на зовнішні джерела та соцмережі збільшують ймовірність того, що читачі ознайомляться з іншими статтями автора або відвідають заходи за його участі.
Сторінка автора позитивно впливає на SEO-результати. Вона може покращити рейтинг сайту на сторінках видачі, збільшити трафік та сприяти нарощуванню маси зворотних посилань сайту. Розгляньмо більше детально.
По перше, профіль автора — це окрема посадкова сторінка, що має свої ключі та релевантний контент. По друге, завдяки адаптації сайту до E-E-A-T вимог, він вище ранжується в Google, що також збільшує органічний трафік.
Саме таким чином, ми за декілька місяців збільшили органічний трафік для нашого клієнта з Узбекистану — Pharma Сlick. До початку співпраці з Promodo блог на сайті не приносив трафік. У результаті роботи з E-E-A-T-факторами, створивши сторінки райтерів та додавши локальних авторів, які є експертами в медичній сфері, блог почав приносити трафік після останнього апдейту.
Владислав Трішкін також поділився з нами ще одним успішним кейсом українського клієнта Promodo. Завдяки створенню та наповненню профілів авторів, редакторів та команди сайту, а також іншим впровадженим SEO-методам, органічний трафік клієнта виріс більше ніж на 200%.
Ще однією перевагою створення авторських сторінок є покращення залученості користувачів на сайті. Якщо стаття райтера сподобалась, юзер може перейти на його профіль та знайти інші публікації автора. Як результат маємо покращення SEO-показників.
Але цією статтею ми трішки відхилили вам завісу в цікавий світ SEO, показавши на прикладах, як за допомогою створення та наповнення профілю автора можна отримати довіру і читача, і пошукових систем.
Бажаєте впровадити рекомендації та E-E-A-T-фактори на свій сайт вже зараз? Зверніться до спеціалістів Promodo. МИ РОЗРОБИМО ПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ ПЛАН РОЗВИТКУ З ЧІТКИМИ KPI ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИМІРЮВАНОГО УСПІХУ
Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.