Навесні переважна кількість онлайн-покупців мала надію, що війна закінчиться за два-три тижні. Усвідомлення, що протистояння з окупантом щонайменше на місяці, прийшло в кінці травня — на це вказує динаміка онлайн-покупок та середній чек у різних сегментах ритейлу.
Ми проаналізували, як змінювався споживчий попит в електронній комерції у 6-ти різних сегментах протягом лютого-липня 2022 року. Також зверталися до даних інших дослідницьких компаній.
Ми знаходимо інсайти, які допомагають бізнесу приймати ефективні рішення! Якщо вам потрібен глибинний аналіз своєї категорії або необхідно розробити стратегію розвитку — звертайтеся до нашої Strategy Team.
Отримати консультаціюПри цьому 14% українців здійснили першу онлайн-покупку лише після початку війни. Таким чином, війна зробила з eCommerce те, чого не зміг Covid-19 – залучила до інтернету тих, хто досі цього не робив.
Динаміку візуалізували на основі середньозважених показників у кожній з категорій. За бенчмарк довоєнного стану взяли перший тиждень лютого.
Війна рано чи пізно скінчиться. Почнеться відновлення, і за оцінками усіх експертів у топі продажів опиняться будматеріали, товари для дому, техніка та електроніка. Все це габаритні товари, які потребують специфічної логістики – подумайте про це заздалегідь.
Магазини, які опиняться в лідерах пошукової видачі та забезпечать наявність товарів різної цінової категорії (обов'язково економ та середній) – зберуть «вершки». І люди будуть як ніколи чутливі до ціни – асортимент має обовʼязково утримувати товари сегменту економ.
Будьте обачливими! Шахраї представляються рекрутерами Promodo та пропонують вакансії з неіснуючим офісом в Одесі. Детальніше тут