НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Email Marketing

Як збільшити CTR через гейміфікацію в email

КЛІЄНТ
Karcher
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Karcher — німецький бренд, один із найбільших у світі виробників техніки для прибирання та очищення.

ЗАДАЧА

  • Заохотити клієнтів купувати продукцію Karcher перед підвищенням цін.
  • Збільшити показники Click-trough-Rate (CTR) та Open Rate (OR) через впровадження гейміфікації в email-розсилках.

Вхідні дані

За напрямком retention-маркетингу ми співпрацюємо з Karcher з 2019 року. За цей час ми допомогли бренду перезапустити та налаштувати ефективну роботу email-каналу:

  • верифікували домен;
  • налаштували обліковий запис клієнта в eSputnik;
  • розробили нові шаблони для листів;
  • налаштували регулярні тригерні та промо-розсилки;
  • провалідували основу контактів.
Бренд дбає, аби email-база контактів завжди була актуальною. Тож всі невалідні контакти видаляються, неактивні ー реактивуються, а поповнення бази відбувається завдяки дієвим інструментам retention-маркетингу.

Рішення

В рамках нового проєкту нам потрібно було розробити та реалізувати стратегію продажу товарів перед підвищенням цін та максимально привернути увагу аудиторії до активності бренду.

Нова email-стратегія з елементами гейміфікації

За основу стратегії ми взяли технологію АМP For Email із гейміфікацією у вигляді рулетки.

АМP For Email — інтерактивний лист у форматі HTML з можливістю використання елементів гейміфікації. Email, створений за допомогою AMP-технології, буде виглядати як автономна веб-сторінка. Інструмент дозволяє користувачам безпосередньо в email робити всі дії (наприклад, крутити рулетку і відразу отримувати результат).

Зазвичай гейміфікація використовується, щоб залучити користувачів до ігрового процесу, який приносить позитивні емоції. Це дозволяє вплинути на лояльність клієнта до бренду: підвищити інтерес, а отже — отримати кращу конверсію.

Найчастіше цей інструмент використовується безпосередньо на сайті клієнта. Його логіка і правила мають бути простими та зрозумілими користувачам.

Однак технічні можливості сайту kaercher.com/ua-uk/ не дозволяли запустити гейміфікацію у її класичному вигляді. Тому ми запропонували клієнту впровадити інтерактив через канал email.

Важливо враховувати, що гейміфікація в email буде ефективною лише за наявності унікальної торгової пропозиції (далі УТП). УТП нашого клієнта: можливість купити техніку Karcher до підвищення цін та отримати подарунок за умови використання промокоду*.

*Щоб отримати додаткову конверсію, ми вказали, що термін дії промокоду обмежений.

Банер з УТП в email-розсилці

Розробка та впровадження гейміфікації в email

Оскільки безпосередньо в email-розсилках гейміфікація використовується нечасто, нам було важливо враховувати обмеження, з якими ми могли зіткнутися у проєкті.

Однак, крім складнощів застосування цього інструменту, є і ряд переваг, особливо враховуючи, що ми використовували технологію АМP For Email.

Для проєкту Karcher ми обрали механіку «Рулетка» з інтерактивною формою. Цей вид гейміфікації дозволяє видавати результат гри безпосередньо у листі, без необхідності переходу на інші ресурси.

АМР-технологія у проєкті була доступна користувачам поштового сервісу Gmail.

Для користувачів поштових сервісів, які не підтримували технологію АМP For Email, ми розробили альтернативну версію інтерактиву у браузері.

Візуалізація повідомлення користувачу щодо функції AMP
Логіка інтерактиву

Для всіх клієнтів гра «Рулетка» була безпрограшною.

Приклад показу промокоду в email

Для підписників Karcher були доступні наступні подарунки:

  • рюкзак;
  • рулетка;
  • сумка для покупок;
  • скребок видалення льоду;
  • безплатне доставлення.
Гіпотеза
Email з гейміфікацією привертає більше уваги користувача і впливає на рішення купити товари бренду.

Сегментування бази

Будь-які конверсійні УТП варто транслювати на максимальну кількість валідних контактів.

Щоб отримати найкращу конверсію, ми виділили з email-бази клієнта контакти, які взаємодіяли з брендом протягом останнього року. Однак не включили до цього сегмента клієнтів, які робили покупки за місяць до розсилки.

Сегмент валідних контактів для активності становив 41% від загальної бази email бренду.

Результати

Завдяки AMP-технології нам вдалося збільшити кількість залучених покупців. Показник CTR збільшився майже у півтора раза, а Open Rate — більше, ніж удвічі. Отже, використання інтерактиву для підвищення залученості аудиторії бренду виправдало залучені ресурси.

*За середнє значення ми використали показники за пів року до активності.

Що далі?

У найближчих планах клієнта — збільшити кількість гейміфікованих листів під конкретні масштабні інфоприводи. Це дозволить залучити користувачів до взаємодії із брендом.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз