НАПИСАТИ НАМ

Як омніканальному ритейлеру провести NPS та заощадити бюджет на розробці процесу опитування: кейс MВM HOME

КЛІЄНТ
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

MВM HOME — інтернет-магазин товарів для дому.

ЗАДАЧА

Налаштувати процес NPS-комунікації, який дозволить швидко зібрати зворотний зв’язок від клієнтів та автоматизувати нарахування бонусів.

Виклики проєкту:

  • лише 5 днів на розробку та запуск опитування;
  • потрібна повна автоматизація процесу для оперативного нарахування бонусів.

Вхідні дані

З клієнтом MBM MY HOME ми почали співпрацю у грудні 2024 року та продовжуємо роботу на момент публікації кейсу. На старті проєкту ми налаштували email-акаунт для клієнта з нуля: 

  • реалізували стандартні тригерні комунікації (листи підтвердження підписки, промокод за підписку, welcome-листи, покинутий кошик, перегляди товарів); 
  • підготували шаблони листів;
  • підготували точку збору контактів
  • прогріли домен для відправки проморозсилок;
  • інтегрували сервіс для відправки розсилок з базою контактів клієнта, щоб отримувати оновлення контактів кожного дня

Прогрів домену для розсилок — це процес поступового збільшення обсягу електронних листів з нового домену, щоб сформувати його позитивну репутацію та уникнути потрапляння майбутніх розсилок у спам.

MBM HOME працює в ніші товарів для дому, де клієнти очікують високого рівня сервісу та зручності у взаємодії з брендом. Саме тому в стратегії компанії ключовим пріоритетом є формування високих стандартів обслуговування та створення позитивного клієнтського досвіду. Отже, для бізнесу особливо важливо було виміряти рівень задоволеності клієнтів і зрозуміти, як саме покупці оцінюють сервіс та які бонуси мотивують їх повертатися.

У цьому кейсі ми розповідаємо, як команда Retention Promodo допомогла клієнту налаштувати один із ключових процесів для вимірювання рівня задоволеності — NPS-комунікацію.

Спойлер

Завдяки продуманій стратегії проведення опитування та використанню форм від Google нам вдалось:

  • запустити анкету в обумовлений термін;
  • автоматизувати нарахування бонусів клієнтам;
  • зекономити клієнту бюджет на розробку процесу опитування у 5 разів.

Рішення

Завдання полягало в тому, щоб створити анкету для опитування задоволеності, яка дозволить користувачам:

  • швидко залишати відгуки; 
  • буде інтегрована із сервісом розсилок.

У рітейлі бонуси завжди відіграють важливу роль у формуванні лояльності, а для клієнтів MBM HOME вони стали ще й мотивацією взяти участь в опитуванні. Додатковим заохоченням були подарунки, які покупці могли забрати безпосередньо в магазині, що підсилювало позитивний досвід взаємодії з брендом.

У стандартних умовах розробка кастомного підходу до проведення NPS-опитування може тривати від кількох тижнів до місяця, що не відповідало нашим часовим обмеженням. Тому ми мали знайти інструмент, який дозволив би реалізувати задум у максимально стислий термін.

Пошук оптимального рішення

Оптимізація бюджету була одним з пріоритетів в рамках проєкту. Тому ми розглядали варіанти, як реалізувати задачу без стандартних рішень — зокрема без створення окремої сторінки з NPS-анкетою. Потрібно було знайти формат, який буде водночас економним і зручним для користувачів.

Оптимальним рішенням стала Google-форма — простий, але водночас функціональний інструмент.

З чого все починалося і чому так важлива була швидкість

Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.

Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:

  • роботи-пилососи;
  • кавомашини;
  • ріжкові кавоварки;
  • ручні пилососи.

З чого все починалося і чому так важлива була швидкість

Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.

Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:

  • роботи-пилососи;
  • кавомашини;
  • ріжкові кавоварки;
  • ручні пилососи.

З чого все починалося і чому так важлива була швидкість

Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.

Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:

  • роботи-пилососи;
  • кавомашини;
  • ріжкові кавоварки;
  • ручні пилососи.

З чого все починалося і чому так важлива була швидкість

Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.

Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:

  • роботи-пилососи;
  • кавомашини;
  • ріжкові кавоварки;
  • ручні пилососи.
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз