Як омніканальному ритейлеру провести NPS та заощадити бюджет на розробці процесу опитування: кейс MВM HOME
КЛІЄНТ
MВM HOME — інтернет-магазин товарів для дому.
ЗАДАЧА
Налаштувати процес NPS-комунікації, який дозволить швидко зібрати зворотний зв’язок від клієнтів та автоматизувати нарахування бонусів.
Виклики проєкту:
- лише 5 днів на розробку та запуск опитування;
- потрібна повна автоматизація процесу для оперативного нарахування бонусів.
Вхідні дані
З клієнтом MBM MY HOME ми почали співпрацю у грудні 2024 року та продовжуємо роботу на момент публікації кейсу. На старті проєкту ми налаштували email-акаунт для клієнта з нуля:
- реалізували стандартні тригерні комунікації (листи підтвердження підписки, промокод за підписку, welcome-листи, покинутий кошик, перегляди товарів);
- підготували шаблони листів;
- підготували точку збору контактів
- прогріли домен для відправки проморозсилок;
- інтегрували сервіс для відправки розсилок з базою контактів клієнта, щоб отримувати оновлення контактів кожного дня
Прогрів домену для розсилок — це процес поступового збільшення обсягу електронних листів з нового домену, щоб сформувати його позитивну репутацію та уникнути потрапляння майбутніх розсилок у спам.
MBM HOME працює в ніші товарів для дому, де клієнти очікують високого рівня сервісу та зручності у взаємодії з брендом. Саме тому в стратегії компанії ключовим пріоритетом є формування високих стандартів обслуговування та створення позитивного клієнтського досвіду. Отже, для бізнесу особливо важливо було виміряти рівень задоволеності клієнтів і зрозуміти, як саме покупці оцінюють сервіс та які бонуси мотивують їх повертатися.
У цьому кейсі ми розповідаємо, як команда Retention Promodo допомогла клієнту налаштувати один із ключових процесів для вимірювання рівня задоволеності — NPS-комунікацію.
Спойлер
Завдяки продуманій стратегії проведення опитування та використанню форм від Google нам вдалось:
- запустити анкету в обумовлений термін;
- автоматизувати нарахування бонусів клієнтам;
- зекономити клієнту бюджет на розробку процесу опитування у 5 разів.
Рішення
Завдання полягало в тому, щоб створити анкету для опитування задоволеності, яка дозволить користувачам:
- швидко залишати відгуки;
- буде інтегрована із сервісом розсилок.
У рітейлі бонуси завжди відіграють важливу роль у формуванні лояльності, а для клієнтів MBM HOME вони стали ще й мотивацією взяти участь в опитуванні. Додатковим заохоченням були подарунки, які покупці могли забрати безпосередньо в магазині, що підсилювало позитивний досвід взаємодії з брендом.
У стандартних умовах розробка кастомного підходу до проведення NPS-опитування може тривати від кількох тижнів до місяця, що не відповідало нашим часовим обмеженням. Тому ми мали знайти інструмент, який дозволив би реалізувати задум у максимально стислий термін.
Пошук оптимального рішення
Оптимізація бюджету була одним з пріоритетів в рамках проєкту. Тому ми розглядали варіанти, як реалізувати задачу без стандартних рішень — зокрема без створення окремої сторінки з NPS-анкетою. Потрібно було знайти формат, який буде водночас економним і зручним для користувачів.
Оптимальним рішенням стала Google-форма — простий, але водночас функціональний інструмент.
З чого все починалося і чому так важлива була швидкість
Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.
Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:
- роботи-пилососи;
- кавомашини;
- ріжкові кавоварки;
- ручні пилососи.
З чого все починалося і чому так важлива була швидкість
Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.
Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:
- роботи-пилососи;
- кавомашини;
- ріжкові кавоварки;
- ручні пилососи.
З чого все починалося і чому так важлива була швидкість
Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.
Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:
- роботи-пилососи;
- кавомашини;
- ріжкові кавоварки;
- ручні пилососи.
З чого все починалося і чому так важлива була швидкість
Команду COMFY і Promodo пов'язують роки успішної співпраці. Для вирішення SEO-завдань ритейлера в Promodo задіяна окрема команда з 3-х фахівців.
Зазвичай роботи з просування обраних категорій ми проводимо співвідносно з річним планом, але в жовтні 2020 року команда COMFY прийшла із запитом на просування чотирьох додаткових категорій:
- роботи-пилососи;
- кавомашини;
- ріжкові кавоварки;
- ручні пилососи.