НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Content Marketing

Як фармацевтична компанія «Дарниця» конкурує в пошуку за назвами ліків власного виробництва

НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Українська фармацевтична компанія «Дарниця» — найбільший виробник ліків в Україні за кількістю проданих упаковок.

ЗАвдання

Покращити позиції сторінок власних препаратів у пошуку.

Вхідні дані

У своєму портфелі компанія має понад 180 препаратів різного призначення та 30% інвестицій щорічно направляє на розроблення нових лікарських засобів.

Попри свої сильні сторони, «Дарниця» як виробник підпадає під більшу кількість обмежень для просування свого сайту, якщо порівнювати з аптеками, які розміщують препарати на своїх ресурсах та продають їх.

Згідно зі ст. 21 Закону України Про рекламу, фармацевтична компанія має дотримуватись певних вимог щодо розміщення контенту на сайті. 

Наприклад, на сторінках препаратів може бути розміщений текст анотації до лікарських засобів, який, власне, розроблений компанією «Дарниця» як виробником. Надалі ці анотації використовуються на сайтах аптечних мереж, які продають ці препарати. Тобто цей текст не може бути унікальним, що ускладнює виробнику конкуренцію за трафік з сайтами аптек.

Коли «Дарниця» звернулася до нас із запитом на покращення позиції сторінок власних препаратів у пошуку, перед нами стояла задача — розробити стратегію просування сторінок з неунікальним текстом.

Ми співпрацюємо з компанією «Дарниця» з лютого 2023 року до теперішнього часу. У листопаді 2023 року відбулась заміна доменної назви сайту, а найближчим часом буде переїзд на нову CMS, завдяки якій компанія отримає нові технічні можливості для оптимізації ресурсу.

«Дарниця» — виробник медичних препаратів, який не може напряму отримувати конверсії та дохід зі свого сайту, на відміну від аптек.

За цих умов постає запитання: навіщо фармацевтичній компанії збільшувати трафік на сайт та рости за позиціями у видачі за своїми препаратами?

Це важливо з декількох причин:

  • у фармацевтичної компанії та лідера ринку має бути якісний сайт з високим рівнем довіри пошукової системи, щоб підсилювати свою авторитетність в ніші;
  • «Дарниця» може надавати більше експертного контенту користувачам, ніж інші медичні сайти, завдяки масштабу свого бренду;
  • у глобальному значенні це сприяє підвищенню впізнаваності бренду «Дарниця» і в перспективі може вплинути на рішення про покупку препарату при виборі між різними виробниками.

Рішення

Оскільки основними конкурентами в пошуку за назвами препаратів для «Дарниця» є аптеки, пошук рішення вимагав нестандартного підходу та ретельного аналізу можливостей пошукової оптимізації. Це стало для нас викликом, адже важливо було знайти рішення, враховуючи обмеження законодавства.

Ідея

Враховуючи, що основна проблема для просування сайту «Дарниця» — неунікальний контент анотацій до препаратів, потрібно було знайти рішення: як додати на сторінки препаратів саме унікальний текст.

Ми не могли додати унікальні описи ліків, але знали, що користувачі шукають властивості препаратів. Навіть якщо вони прописані в паперовій інструкції — диджиталізовані рішення спрощують пошук потрібної інформації. Адже сьогодні всю необхідну інформацію ми шукаємо в Інтернет.

Ідея
Створити блок FAQ для інтеграції інформаційних пошукових запитів на комерційні сторінки (сторінки препаратів): надати експертні відповіді на найпоширеніші запитання користувачів.

FAQ (Frequently Asked Questions) — це розділ, де зібрані відповіді на найбільш поширені запитання користувачів. Ціль FAQ — швидко надати роз'яснення важливих властивостей або характеристик продукту.

Що зробили

Опрацювання сторінок та підготовку оптимізованого контенту почали за раніше сформованим списком пріоритетних препаратів. На сьогодні 16% всіх сторінок препаратів вже містять розділ FAQ та ще для 17% сторінок підготовлено контент, який наразі у клієнта на затвердженні.

Приклад розділу FAQ на сторінці препарату

Чому це важливо? 

Попри експертність авторів сайтів медичних тематик, «Дарниця» як виробник може надати більш компетентну та достовірну інформацію про свої препарати. 

Через розділ FAQ ми допомагаємо користувачам побачити сайт «Дарниця» у пошуку, адже з більшою ймовірністю вони перейдуть саме на сайт виробника за відповіддю, ніж просто тематичний ресурс.

Хочете покращити позиції
сайту у пошуковій видачі?

Результат

Наразі роботи з блоками FAQ є одним із пріоритетних напрямів для просування сторінок препаратів у пошуковій видачі Google. Вже в перший місяць інтеграції рішення на сайті ми спостерігаємо суттєве зростання позицій пріоритетних запитів в пошуку.

Приклад зростання позицій деяких пошукових запитів
 

Завдяки оптимізованому контенту, який цілковито відповідає пошуковому інтенту, сайт краще ранжується в пошуку та попадає в нульову видачу. 

Нульова позиція в пошуку 一 відображення відповіді на запит користувача безпосередньо у верхній частині (перші позиції) сторінки результатів пошуку (SERP) без потреби прокручування.

Приклад відображення сайту в нульової видачі
Гіпотеза
Відображення сторінок препаратів у нульовій видачі підвищує довіру користувачів до «Дарниця», сприяючи зростанню впізнаваності бренду. Це також збільшує органічний трафік, оскільки користувачі переходять на сайт для отримання розгорнутої відповіді на свій запит.

Разом з командою «Дарниця» ми продовжуємо працювати над створенням унікальних текстів з урахуванням контент-стратегії,  узгодженої з маркетинговою, медичною та юридичною службами клієнта.

Зі свого боку ми проводимо постійний аналіз позицій та відстежуємо приріст органічного трафіку на сторінки препаратів за інформаційними запитами.

«Дарниця» як лідер ринку працює лише з кращими. Команда Promodo – це справжні професіонали своєї справи. Вони пропонують багато цікавих ідей та рішень. Зокрема, разом з командою Promodo ми реалізували на нашому сайті опцію «Питання-відповіді». Сьогодні споживачі бажають витрачати мінімум часу, але водночас швидко знаходити потрібну інформацію. Питання-відповіді найкраще допомагають задовольнити цю потребу. 

Кожна шоста упаковка ліків на аптечних полицях України – виробництва «Дарниці». Ми номер 1 на ринку за продажем ліків в упаковках і номер 2 — за продажем ліків у грошах. Таких результатів нам вдалося досягти, у тому числі, і через взаємодію із професійними підрядниками, які вміють досягати поставлених цілей.

Інна Мокрицька

Digital Manager «Дарниця»

Одним із ключових підходів Promodo є пошук нестандартних рішень, унікальних для кожного проєкта та клієнта. Поєднання експертизи команди Promodo SEO та Контенту з готовністю впроваджувати нетипові рішення з боку «Дарниця» забезпечили швидкий позитивний результат.

Віра Сєчкіна

Senior Content-SEO спеціаліст Promodo
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз