НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

x4 до органічного трафіку та x5 до транзакцій за пів року: просування Columbia.ua на CMS Хорошоп

КЛІЄНТ
columbia.ua
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

columbia.ua — офіційний дистриб’ютор бренду Columbia Sportswear в Україні.

ЗАДАЧА

Основні задачі клієнта стосувались сайту columbia.ua 

  • Оптимізувати структуру категорій та фільтрів.
  • Покращити видимість і позиції сайту за пріоритетними пошуковими запитами.
  • Збільшити органічний трафік та дохід з сайту.

Вхідні дані

На старті робіт органічний трафік надходив переважно на головну сторінку сайту за брендовими запитами. Пріоритетні категорії залишались менш видимими, що обмежувало потенціал органічного залучення користувачів.

Тому було важливо зосередитись на коректному налаштуванні структури каталогу меню (зокрема в мобільній версії), яке дозволяє не лише покращити зручність навігації, а й забезпечити правильну індексацію ключових розділів сайту пошуковими системами.

Особливості проєкту

Сайт columbia.ua реалізований на CMS Хорошоп.

Спойлер

Аудит та регулярні роботи з SEO-оптимізації дали результат: всього за пів року роботи органічний трафік зріс на 398%, а дохід бренду з цього каналу збільшився у 5 разів.

Рішення

Наша мета — забезпечити стабільне зростання органічного трафіку та залучити лідів. Для цього ми розробили та реалізували комплексну SEO-стратегію, яка охоплювала три напрями:

З першими двома пунктами — простіше, тут потрібно було чітке планування й системне виконання. Ми забезпечили приріст якісних зовнішніх посилань з релевантних донорів, а також оптимізували контент під запити для пріоритетних категорій та фільтрів, аби розширити семантику й підвищити релевантність сторінок.

Складніший виклик — технічна оптимізація. Робота в цій частині потребувала глибокого аналізу, адаптації до функціональних вимог платформи та пошуку нестандартних рішень. Детальніше розповідаємо далі.

Аналіз структури сайту  

Для початку — аудит. З цього кроку ми починаємо всі роботи з пошукової оптимізації, оскільки це допомагає знайти проблеми, які можуть прямо впливати на результати роботи сайту та його позицій в пошуковій видачі.

Провели аналіз поточної структури сайту та порівняли її з конкурентами. На основі цих даних для сайту columbia.ua сформували оптимізовану ієрархію категорій з урахуванням пошукового попиту, частотності запитів та користувацького інтенту.

Чому це важливо: чітка структура сайту допомагає пошуковим системам краще індексувати сторінки, а користувачам — швидше знаходити потрібні товари. Це позитивно впливає як на SEO, так і на досвід користувача.

Під час регулярних робіт з оптимізації сайту ми виявили проблему, яка стримувала зростання позицій сайту в пошуковій видачі: недостатнє перелінкування на основні категорії в мобільній версії.

У мобільній версії сайту бракувало внутрішніх посилань на пріоритетні категорії. Через це вони не отримували достатньої внутрішньої ваги. Ми вирішили цю проблему, додавши посилання на важливі сторінки у футер — це покращило їхню індексацію та допомогло перерозподілити посилальну вагу.

Хочете покращити технічну оптимізацію вашого сайту?

Оптимізація сторінок фільтрації

Проаналізували пошуковий попит та визначили фільтри, за якими користувачі найчастіше здійснюють пошук товарів.

Що зробили

  1. Відкрили для індексації сторінки фільтрів, на які є стабільний попит у пошукових системах. Наприклад:
    • фільтрація за сезонами: чоловічі та жіночі зимові куртки, зимові штани тощо;
    • особливості виду товару: термокуртки, термочеревики;
    • фільтрація щодо використання (або призначення): гірськолижні куртки.
  2. Створили унікальний корисний контент, який закриває потреби користувача для таких сторінок — оптимізовані заголовки, мета-теги, описи, що відповідають ключовим запитам.
  3. Налаштували внутрішнє перелінкування до нових сторінок із тематичних категорій, щоб забезпечити їх швидшу індексацію та покращити передачу посилальної ваги.
Чому це важливо: сторінки фільтрації — це додаткові точки входу для потенційних покупців. Їхня оптимізація дозволяє отримати додатковий органічний трафік за більш точними запитами, які часто мають високий комерційний потенціал.

Інші технічні покращення

Ми також реалізовували низку технічних покращень, які були спрямовані на підвищення ефективності сканування сайту пошуковими ботами:

  1. Оптимізували сторінки пагінації та налаштували їх таким чином, щоб пошукові системи правильно розуміли загальну структуру сайту.

Сторінки пагінації — це додаткові сторінки категорій, які з’являються під час переходу на «наступну сторінку» товарів (наприклад, /category?page=2). Якщо їх не оптимізувати, вони можуть створювати дублікати, що знижує ефективність SEO.

  1. Закрили від краулінгу технічні сторінки платформи Хорошоп, які не несуть цінності для індексації. 

За допомогою robots.txt та метатегів виключили службові сторінки (наприклад, фільтри без попиту, дублікати, технічні параметри), які не мають цінності для індексації.

Чому це важливо
Краулінг — це процес, під час якого пошукові роботи сканують сторінки сайту, щоб додати їх до бази пошуку. Якщо технічні сторінки не закриті від краулінгу, вони можуть витрачати ліміт сканування та заважати індексації пріоритетних сторінок, які генерують трафік і продажі.
  1. Зменшили кількість дублів сторінок, що позитивно вплинуло на якість індексації.

Ми проаналізували та усунули дублі, які виникали внаслідок пагінації, некоректної роботи фільтрів або формування URL. Це позитивно вплинуло на якість індексації та загальну SEO-структуру сайту.

як через рекламу збільшити знання про український бренд в Польщі - кейс solmar
Читати кейс

Результати

Кейс columbia.ua — чудовий приклад того, як правильне технічне налаштування сайту дозволяє швидко отримати бажаний результат, незалежно від CMS. 

Ми почали впроваджувати зміни у вересні, а вже на кінець жовтня мали подвоєння трафіку. 

Динаміка органічного трафіку

Завдяки проведеним роботам видимість сайту суттєво збільшилась — зростання у 10 разів.

А завдяки зростанню органічного трафіку клієнт отримав зростання продажів: кількість транзакцій через цей канал збільшилася на 580% за 5 місяців.

Що далі?

Наша SEO-команда має чітке розуміння подальшого просування сайту.

Ми плануємо: 

  • Опрацювання наступних 15 категорій товарів. 
  • Зміцнення зовнішнього посилального профілю через збільшення кількості якісних посилань. 
  • Покращення видимості сайту у пошуковій системі через SEO-оптимізацію.
  • Створення контенту (нові тексти, відкриття нових трафікогенеруючих фільтрів).
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз