НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SMM

Власна база чотирилапих моделей: крафтовий контент для zootovary.ua

КЛІЄНТ
zootovary.com
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Zootovary.com — зоомагазин повного циклу: має мережу роздрібних зоомагазинів в Києві та власну кур'єрську службу доставки по Києву.

ЗАДАЧА

Системне створення унікального емоційного контенту з тваринками для соціальних мереж.

Вхідні дані

Ніша товарів для тварин — висококонкурентна. Бренд хоче отримати лояльну аудиторію? Має виділятися та будувати своє ком'юніті. Ефективніше за все робити це через соціальні мережі.

Zootovary.ua звернулись до Promodo із запитом на створення регулярного, якісного та емоційного контенту для соціальних мереж — з тваринами. Адже саме такі фото та відео демонстрували найкращі результати за залученням — вони викликають довіру, тепло та симпатію.

Можна було б обрати простий шлях і знайти тонни такого контенту у стоках або згенерувати з AI. Проте, він виглядав би штучно, користувачі йому б не довіряли, а отже — не довіряли б і бренду Zootovary.

Тож ми пішли іншим шляхом.

рішення

Створити власну базу з реальних тваринок, які «працюватимуть» моделями для соцмереж Zootovary.ua в студії Promodo.

Команда SMM Promodo вже має успішні кейси створення крафтового контенту для клієнтів. Про один з них ми розповідали раніше. Такий досвід допоміг нам швидше побудувати процес для Zootovary.ua.

НаВІщо власна база моделей?

Ключовий виклик в проєкті — робота з чотирилапими моделями. Щоб контент був живим, різноманітним і природним, важливо залучати якомога більше тварин, уникати частих повторів і підтримувати свіжість матеріалів в контент-плані.

За рік ми сформували власну базу з понад 30 домашніх улюбленців: котики та собачки, а також гризуни. База формується таким чином, щоб на сторінці Zootovary були представлені тварини різних розмірів і порід — з мінімальними повторами. Тому до зйомок залучаємо як породистих чотирилапих, так і звичайних домашніх улюбленців, яких власники забрали з притулків або вулиці.

При підборі моделей для створення контенту ми враховували, як тварини почуваються перед камерою та чи легко взаємодіють із реквізитом та рекламною продукцією.

Наша база постійно поповнюється новими моделями, з власниками тварин ми вибудовуємо комфортну комунікацію, що забезпечує нам стабільність і різноманіття матеріалів для соціальних мереж клієнта.

Індивідуальний підхід

Кожна зйомка — це окремий сценарій, який команда Promodo адаптує під характер і темперамент конкретної тваринки.

Зйомки проходять майже щотижня, тож спеціалісти працюють з пухнастими постійно.

Власна студія

Всі зйомки для Zootovary.ua проходять у нашій власній студії — гнучкому просторі, який легко трансформується під будь-які потреби. Це дозволяє реалізовувати ідеї швидко, якісно та без додаткових витрат на сторонні локації.

Особливу увагу команда приділяє атмосфері зйомок, щоб пухнасті почувалися безпечно, а контент для соціальних мереж викликав позитивні емоції у аудиторії.

ВАША SMM-СТРАТЕГІЯ НЕ ПРАЦЮЄ? ДАВАЙТЕ ЦЕ ВИПРАВИМО

Результати

Товари для тварин — це про емоції. Справжні емоції народжуються з живих історій і природних кадрів, тому хоч робота з пухнастими моделями й складна, отриманий результат доводить — зусилля того варті.

Нам вдалось налаштувати регулярне створення контенту з реальними тваринками – 5 фото/відеопостів на місяць. Це не весь контент сторінок в соцмережах бренду, адже паралельно над створенням контенту без тварин працюють SMM-менеджери Zootovary.

Крафтовий контент не лише демонструє якісну продукцію Zootovary, а й розкриває функціональність товарів у реальному житті. А ще — частіше залітає в рекомендовані та отримує більше залучення.

Найпопулярніші рубрики, серед яких товарні пости, які знімалися за участю хвостатих моделей.

Такий підхід дозволяє нам не просто створювати гарні кадри, а будувати емоційний зв’язок із підписниками. Бо коли бачиш щасливу тваринку в кадрі — довіра до бренду зростає автоматично.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз