НАПИСАТИ НАМ
ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер в Україні. Компанія працює з 2005 року, на сайті можна знайти буквально все. Місія бренду: зробити онлайн-шопінг максимально зручним та безпечним
ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер в Україні.
Компанія працює з 2005 року, на сайті можна знайти
буквально все. Місія бренду: зробити онлайн-шопінг
максимально зручним та безпечним
Тож як ми перетворили все це на фотоконтент
і навіщо?
У наших соцмереж є свій стиль, унікальний фотоконтенті свої правила. Ми працювали над ними кілька роківдля того, щоб відрізнятися від конкурентів українського ритейлу. Нашим завданням було інтегрувати промоперіоду вже наявний контент, не змінюючи формат подачі — фото
Ми виокремили основні візуальні рішення з ТВ і банерної реклами й перенесли їх на фото. Таким чином всі канали комунікації об’єднані єдиною ідеєю та стилем у рамках промокампанії без використання однотипних матеріалів. Та краще показати, ніж розповідати, на прикладах 3-х промо 👇🏻
Максимально повторюємо вiзуали
Тут ми точнісінько скопіювали
інтер’єр кімнати з ТВ ролика

*Стікери “PLAY” та “CLICK ME” вмикають відео. Спробуйте на всіх слайдах
Виокремлюємо елементи дизайну
беремо за основу кольори головного банеру
ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер в Україні.
Компанія працює з 2005 року, на сайті можна знайти
буквально все. Місія бренду: зробити онлайн-шопінг
максимально зручним та безпечним
Ми хотіли візуально відокремити промоперіод від регулярного контенту. Користувач розумів по плитці, що це контент про щось конкретне, що він присвячений певній події й відрізняється за стилем від попередніх дописів
Просто ми любимо заморочуватися.
Заради краси, заради результатів, заради «не як у всіх»
Кожна фотозона розпочиналася з відеоанонсу. Він виконував відразу два завдання.Перше — динамічне зображення більше приваблює увагу користувачів до нашого профілю і промо.Друге — відео просуваються краще, ніж статика.А це означає, що анонс побачить більша кількість людей
Просто розповідати про акції нудно. А якщо розігратитовар і сказати, що він ще й зі знижкою на сайті? Так,ми вбили двох зайців, підвищивши охоплення й залученнякористувачів у соцмережах і привівши їх на сайт дляпошуку кращих знижок
А якщо в цифрах?
І це ще без врахування брейнштормів, невдалих дублів, нескінченних чашок кави й переповнених флешок, але заради чого? Краса, ясна річ. Та є й цікаві цифри 👇🏻
Результати:
Ми порівняли середні показники:
6 регулярних дописів
6 розіграшів у звичайний період
6 розіграшів під час однієї з фотозон
Статистику рахували за приблизно однаковими групами товарів за обидва періоди: побутова техніка, косметика, акустиката б’юті техніка. Середня вартість призів практично однакова
А ось показники розіграшів найпопулярнішого подарунка — айфона
Висновок
Результати й злагоджений процес дозволи нам виокремити фотозони в окремий продукт, який дає:
• клієнту: охоплення й унікальний іміджевий складник;
• користувачу: фан, цінні подарунки й нагадування про знижки;
• нам: можливість робити добре, красиво й корисно;
• конкурентам: намагатися повторювати за нами через рік
Ми не просто хочемо робити добре, ми хочемо робити ще краще. Тому думаємо, як удосконалювати й задіювати всі можливі ресурси, які у нас є, для створення унікального контенту для наших клієнтів. Ми тестували фотозони протягом року й були першою діджитал-командою, яка створила щось подібне на ринку України

Обговоримо ваш проєкт?

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз