НАПИСАТИ НАМ
Creative

Ми продовжуємо навчатися: іміджева кампанія для Lenovo до Дня знань

КЛІЄНТ
Lenovo
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

Клієнт

Lenovo — глобальна технологічна компанія, провідний світовий гравець на ринку ПК завдяки широкому портфоліо розумних пристроїв, інфраструктурі, програмному забезпеченню, рішенням та послугам.

Серед брендів: екосистема пристроїв та рішень для бізнесу Lenovo Think (ThinkPad, ThinkBook, ThinkSystem тощо), екосистема ігрових пристроїв Lenovo Legion та LOQ, а також бренди Yoga, IdeaPad та інші.

Завдання

Розробити іміджеву рекламну кампанію до Дня знань для бренду Lenovo, створивши емоційний звʼязок з аудиторією та заявивши три різні пристрої з різних лінійок.

Зміцнити сприйняття бренду як інноваційного і технологічного, зробити так, щоб бренд розглядали до купівлі в сезон Back to School.

Контекст

Cезон Back to School — традиційний інфопривід для більшості брендів, особливо тих, що продають товари для навчання. Це дуже конкурентний і важливий сезон, який можна порівняти хіба що з Різдвом. 
Виклики та обмеження
  1. У межах кампанії потрібно створити одне універсальне відео про всі три девайси одночасно і підібрати єдине повідомлення для різних лінійок; знайти спільну ідею, що їх обʼєднає.
  2. Креатив має бути спрямований не лише на школярів або їхніх батьків, а й на більш широку аудиторію різного віку, професії, статусу. 
  3. Матеріали кампанії можна буде використовувати не лише в сезон Back to School, але й в інші сезони.
Потрібен креатив, який працює?

Інсайт

«Світ змінюється так швидко, що навіть мені треба постійно навчатися нового. Я мушу заохочувати допитливість своєї дитини, задовольняти її жагу до знань, прищепити їй звичку навчатися».

Ідея

Навчання не завершиться ніколи. Lenovo закликає лишатися спраглим до знань у будь-якому віці, вивчати нове і ділитися досвідом заради кращого майбутнього для всіх. 

Втілення

Ми розробили повідомлення «Розумне майбутнє для всіх», що підходить кожній із лінійок пристроїв, а також перегукується з генеральним бренд-клеймом Lenovo «Розумні технології для кожного».

У відео ми показали людей різного віку, які навчаються за допомогою техніки Lenovo: хтось робить домашку на ноутбуці, хтось читає статтю на планшеті, а хтось проводить власну лекцію. 

Створили динамічний та стильний відеоролик, у якому показали всі три девайси в різних ситуаціях використання. Відмовилися від діалогів у кадрі, обмежившись лише голосом диктора, — щоб легше адаптувати матеріал для різних форматів, каналів та ринків.

Дослідження, стратегія, креатив та медійка для LENOVO
Читати кейс
Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
Валерія Любовецька
Recruitment Team Lead
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ
PROMODO
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз