

Ми продовжуємо навчатися: іміджева кампанія для Lenovo до Дня знань
Клієнт
Lenovo — глобальна технологічна компанія, провідний світовий гравець на ринку ПК завдяки широкому портфоліо розумних пристроїв, інфраструктурі, програмному забезпеченню, рішенням та послугам.
Серед брендів: екосистема пристроїв та рішень для бізнесу Lenovo Think (ThinkPad, ThinkBook, ThinkSystem тощо), екосистема ігрових пристроїв Lenovo Legion та LOQ, а також бренди Yoga, IdeaPad та інші.
Завдання
Розробити іміджеву рекламну кампанію до Дня знань для бренду Lenovo, створивши емоційний звʼязок з аудиторією та заявивши три різні пристрої з різних лінійок.
Зміцнити сприйняття бренду як інноваційного і технологічного, зробити так, щоб бренд розглядали до купівлі в сезон Back to School.
Контекст
Cезон Back to School — традиційний інфопривід для більшості брендів, особливо тих, що продають товари для навчання. Це дуже конкурентний і важливий сезон, який можна порівняти хіба що з Різдвом.
Виклики та обмеження
- У межах кампанії потрібно створити одне універсальне відео про всі три девайси одночасно і підібрати єдине повідомлення для різних лінійок; знайти спільну ідею, що їх обʼєднає.
- Креатив має бути спрямований не лише на школярів або їхніх батьків, а й на більш широку аудиторію різного віку, професії, статусу.
- Матеріали кампанії можна буде використовувати не лише в сезон Back to School, але й в інші сезони.

Інсайт
«Світ змінюється так швидко, що навіть мені треба постійно навчатися нового. Я мушу заохочувати допитливість своєї дитини, задовольняти її жагу до знань, прищепити їй звичку навчатися».
Ідея
Навчання не завершиться ніколи. Lenovo закликає лишатися спраглим до знань у будь-якому віці, вивчати нове і ділитися досвідом заради кращого майбутнього для всіх.
Втілення
Ми розробили повідомлення «Розумне майбутнє для всіх», що підходить кожній із лінійок пристроїв, а також перегукується з генеральним бренд-клеймом Lenovo «Розумні технології для кожного».
У відео ми показали людей різного віку, які навчаються за допомогою техніки Lenovo: хтось робить домашку на ноутбуці, хтось читає статтю на планшеті, а хтось проводить власну лекцію.
Створили динамічний та стильний відеоролик, у якому показали всі три девайси в різних ситуаціях використання. Відмовилися від діалогів у кадрі, обмежившись лише голосом диктора, — щоб легше адаптувати матеріал для різних форматів, каналів та ринків.
-525x378.avif)