.png)

Максимум охоплення на Чорну пʼятницю: як ROZETKA першою затестила TikTok TopView
КЛІЄНТ
ROZETKA — найбільший онлайн-ритейлер в Україні.
ЗАДАЧА
Збільшити охоплення аудиторії в піковий період Чорної пʼятниці та одними з перших у ніші eCommerce протестувати новий інструмент TikTok в Україні — TopView.
Ми співпрацюємо з ROZETKA за кількома послугами, тому добре знаємо: бренд відкритий до тестування нових інструментів, особливо якщо вони дають можливість стати трендсеттером у категорії.
Більше наших спільних кейсів з ROZETKA читайте за посиланням.
Тому коли TikTok повідомив про можливість запускати формат TopView в Україні — нам залишилося лише визначити найкращий момент старту кампанії.
TopView — це преміальний формат рекламного розміщення в TikTok, який показує відео користувачам одразу після відкриття застосунку.
Рішення
Перевага нового формату TopView у тому, що він дозволяє показувати креативи користувачам одразу при запуску застосунку та привертати увагу до бренду ще до того, як користувач починає гортати стрічку.
Це забезпечує можливість охопити максимум аудиторії з перших секунд контакту користувача з платформою.
TopView на Чорну пʼятницю
Клієнт уже вів активну комунікацію напередодні Чорної пʼятниці, тому запуск нового формату саме у період, коли користувачі найбільше зацікавлені в акційних пропозиціях, став логічним та стратегічним кроком.


Для України TopView дає можливість гнучко обирати тривалість показів — від певного періоду протягом дня до повного дня. Для ROZETKA налаштували активність на цілий день, щоб максимально використати потенціал формату та забезпечити найбільший контакт із аудиторією.
Креатив
ROZETKA має свій впізнаваний стиль і характер комунікації, тому для TopView клієнт підготував креативи у своїй фірмовій подачі — динамічній, яскравій і швидко впізнаваній. Це дозволило користувачам з перших секунд асоціювати креатив з брендом та підсилювати ефект кампанії.
Висновок
Завдяки запуску TopView ROZETKA отримала максимальне охоплення аудиторії у TikTok у піковий сезон та органічно доповнила кампанію до Black Friday.
Клієнт оцінив тестування нового формату позитивно, а результати кампанії відповідали очікуваним бенчмаркам CEE TopView для eCommerce.
Для ROZETKA тестування нових форматів — це не про експеримент заради експерименту, а про вміння працювати на випередження, задавати ритм ринку і формувати тренди, а не слідувати ним.
