+25% продажів завдяки органічному трафіку: як ми запустили блог для eSIM
КЛієНТ
Yesim – телекомунікаційна компанія, яка забезпечує мобільний інтернет для компаній і простих мандрівників на основі технології eSIM.
ЗАДАЧА
- Створити блог і контент-стратегію, яка б досягла високих рейтингів у різних регіонах.
- Зробити так, щоб блог не лише генерував трафік, але й приносив якісні ліди.
Оскільки Yesim працює в понад 180 країнах, мультирегіональне охоплення стало головною проблемою проєкту.
Вхідні дані
Коли клієнт звернувся до Promodo, у нього вже був створений сайт і мобільний застосунок, доступний у країнах Європи. Оскільки на їхньому корпоративному сайті не було розділу з блогом, вони втрачали значні можливості для зростання органічного трафіку та генерації лідів.
Рішення
Щоб досягти бажаних результатів, команда Promodo реалізувала комплексний підхід, працюючи над всіма етапами — від створення сторінки блогу на сайті до розробки цікавого та конверсійного контенту.
Етапи запуску блогу з високою конверсією на сайті:
- Аналіз ринку та конкурентів eSIM.
- Створення технічного завдання для SEO-оптимізованого розділу блогу.
- Запуск розробниками розділу блогу на сайті.
- Створення ефективної контент-стратегії.Написання інформативних та цікавих дописів у блозі.
- Додавання блоків CTA до статей.
- Відстеження продуктивності та адаптація контент-стратегії.
Розробка блогу
Щоб запустити ефективний розділ блогу на сайті Yesim, спочатку команда SEO Promodo провела глибокий аналіз ринку послуг eSIM і конкурентів у різних регіонах.Ми визначили дві найпопулярніші мови для інформаційного контенту в цільових регіонах.На основі аналізу команда Promodo розробила технічне завдання для впровадження SEO-оптимізованого розділу блогу на сайті.
Блог мав бути зручним і простим у використанні для читачів і відповідати вимогам для хорошого рейтингу в пошукових системах.
Створення контент-стратегії
Ми почали з аналізу контенту конкурентів, щоб виявити актуальні та популярні теми для залучення органічного трафіку.
Шукали теми статей, які будуть актуальними та цікавими в різних регіонах. Та зрештою вибрали кілька категорій контенту на основі інформаційних запитів, включаючи посібники з використання eSIM, особливості технології продуктів бренду Yesim, туристичні напрямки, захопливі місця відпочинку, процес вибору оператора eSIM у різних країнах тощо.
Категорія вмісту | Тип статті | Приклад статті |
---|---|---|
Технічні статті |
| |
Туристичний контент |
| |
Географічний контент |
|
Перетворення трафіку на потенційних клієнтів
Попри те, що розроблена контент-стратегія мала великий потенціал для залучення трафіку з обраних регіонів, команда Promodo зіткнулася з непростою задачею: як перетворити цей трафік на ліди?
Як змусити статті конвертувати?
Поради щодо стратегії контент-маркетингу від експертів Promodo.
Впровадження блоків з CTA
Для покращення генерації лідів ми інтегрували блоки CTA (заклики до дії) у статті блогу, пропонуючи читачам унікальний промокод на знижку. Це стало додатковим стимулом для конвертації читачів у користувачів, а також виступило інструментом для відстеження лідів, адже кожній статті присвоюється унікальний код.
Описи послуг для залучення потенційних клієнтів
Ми також додали до контенту статей описи послуг eSim. Ці матеріали працюють у середині воронки: відповідають на часті запитання, надають цінну інформацію, але не є навʼязливими. Замість того, щоб агресивно просувати сервіс, вони лагідно пропонують скористатися послугами Yesim.
У результаті Promodo’s контент-маркетинг команда написала 292 SEO-оптимізовані статті двома мовами для залучення органічного трафіку з різних регіонів.
Контент включав:
- Цікаву та корисну інформацію для цільової аудиторії, подану зрозумілою та доступною мовою.
- Релевантну товарну пропозицію для цільової аудиторії з персоналізованою знижкою.
Ми уникаємо публікації рекламних статей у блозі, які лише підкреслюють переваги нашого бренду. Наприклад, порівнюючи постачальників eSIM, ми надаємо точну та всебічну інформацію як про наших конкурентів, так і про себе. Забезпечуючи цінний контент і максимальну користь для читачів, ми будуємо довіру. Водночас включення ненав'язливих описів сервісу та персоналізованих промокодів у контент дозволяє досягати високої конверсії.
Результати
Менш ніж за рік після запуску блогу він згенерував 505,900 сесій лише з органічного трафіку.
Однак запущена контент-стратегія збільшила не тільки трафік, але й продажі. Блог сприяв зростанню продажів майже на 25% за 5 місяців, що є значним результатом для бізнесу.