НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Mobile App Marketing

+24% трафіку для застосунку RetouchMe в американському App Store

КЛІЄНТ
RetouchMe
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

RetouchMe — мобільний застосунок, який дозволяє виконувати професійну ретуш фотографій в один клік. Потужний редактор фотографій, який дає можливість змінювати форму тіла, коригувати риси обличчя, видаляти будь-які небажані об'єкти тощо.

ЗАДАЧА

• Збільшити органічний трафік у американському App Store та покращити показники CR.

CR (Conversion Rate) в ASO — це показник, який відображає відсоток користувачів, які виконали цільову дію (наприклад, встановили застосунок), після перегляду його сторінки в магазині застосунків.

Вхідні дані

До початку наших робіт команда RetouchMe власними силами вже оптимізувала для свого застосунку візуальну частину сторінки та максимальну кількість локалей: регіонів та мов, з якими вони працювали через App Store. Але для застосунків, і як і для сайтів — оптимізація є постійним процесом, тому до Promodo команда RetouchMe звернулась саме з запитом такої оптимізації. 

Мова про ASO — App Store Optimization. Перед нам була задача оновлення даних та їх оптимізації, що зрештою мало забезпечити додатковий органічний трафік та збільшити кількість установок.

Спойлер

За підсумками 11 місяців роботи над проєктом, загальний органічний трафік зріс на 31,7%, перевершивши початкове очікування приросту 10%.

Рішення

Команда Mobile App Marketing Promodo рекомендує проводити ASO на регулярній основі. Цей процес подібний до SEO для сайтів: важливо постійно відстежувати динаміку позицій та працювати над покращенням ресурсу.

Ми рекомендуємо роботи ASO, як щодо текстового так і до візуального контенту, оскільки:

Якщо не працювати з ASO, застосунок втрачатиме органічний трафік. Тому ми взялись до роботи у кілька етапів. 

Наша стратегія полягала у тому, щоб розділити роботу на два цільові регіони:

  • США;
  • всі інші країни.
Розділення здається очевидним, адже ринок США має найбільш платоспроможну аудиторію: в цьому регіоні велика кількість користувачів, які мають фінансову можливість платити за продукт.

Ми зосередились на покращенні позицій застосунку у цій країні. Але один ринок не спрощує нам роботи, оскільки США — дуже специфічний та ресурсно-затратний регіон. 

Справа у тому, що у США індексується найбільше локалей (мов) під один регіон. І якщо раніше було лише 2 локалі — EN US та SP (MX), — наразі індексується вже 10.

Інші локалі не такі прибуткові, але ми все одно їх опрацювали.

Нашою метою було загальне покращення видимості застосунку в пошуковій видачі та покращення позицій у кожній окремій країні.

Загалом, ми розділили роботу на дві частини, які виконувались паралельно: 

  • Зібрали релевантне семантичне ядро за запитом клієнта, пріоритизувати ключові запити за релевантністю та трафіком. З цим пулом інформації почали роботи з оновлення даних застосунку. 
  • Проаналізували ринок і конкурентів, а також відслідковували тенденції. Наприклад, поява штучного інтелекту або поєднання в одному застосунку як фото, так і відео редактору — все це впливає на появу нових пошукових запитів у ніші «photo & video» та потребує оновлення метаданих застосунку.

Важливо зазначити, що лише зібрати семантичне ядро за запитом клієнта та швидко все оновити у два кліки — не варіант. Наша мета, нагадаємо, — збільшити не лише органічний трафік, а й CR — щоб користувачі завантажували застосунок. Тому ми проводили по кілька ітерацій змін оновлення даних для отримання бажаного результату. 

Приклад #1

EN (UK) — декілька разів видозмінювали subtitle, не враховуючи змін у полі для ключів.

Subtitle в ASO (App Store Optimization) — це короткий опис, який з'являється під назвою застосунку в App Store.

Приклад #2

Іспанська мова (Мексика) — провелили 4 ітерації по зміні subtitle, не враховуючи зміну у полі для ключів.

Оскільки локалей багато, то й обʼєм робіт — чималий, адже потрібно враховувати специфіку кожного регіону.

Шукаєте рішення
для просування застосунку?

FYI: якщо ви раніше не працювали з ASO

Ми збираємо семантичне ядро з ключовими запитами та обираємо пріоритетні. Але для досягнення цілей бізнесу, крім класичних рішень, важливо тестувати й індивідуальні підходи до оптимізації сторінок застосунку.

Саме тому команда Promodo для застосунку RetouchMe проводила по декілька ітерацій на одну локаль. Зайві слова, за якими застосунок не потрапляв на бажані позиції у App Store, видаляли та додавали нові й нові слова. Всі оновлення — тестували. 

Початково ми орієнтувались на збільшення трафіку на 10%, але результати перевершили очікування.

Результати

За 11 місяців* командам Promodo та RetouchMe вдалось отримати:

*порівняльні періоди 01.07.2022 - 31.05.2023 та 01.06.2023 - 30.04.2024

Загальна динаміка завантажень застосунку
Динаміка завантажень у цільовому регіоні США

Крім збільшення видимості сторінки застосунку в американському App Store, нам також вдалось покращити показники CR.

Загальна динаміка CR
Динаміка CR в цільовому регіоні США

Що далі

Ми продовжуємо роботу з клієнтом й вже маємо погоджену стратегію ASO для подальшого покращення позицій застосунку у пошуковій видачі у сторах. 

В планах:

  • Робота з in-app events — робота націлена на збільшення залученості окремих груп користувачів за цільовими локалями завдяки спеціалізованим оголошенням про події в застосунку, рекламним кампаніям та основним оновленням. 
  • Робота з in-app subscriptions — збільшення кількості платних підписок.  

І, звісно ж, продовжуємо роботи з ASO, зокрема, тримаємо фокус на ринок США та інші пріоритетні для клієнта країни.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз