НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Retention Marketing

Гейміфікація в email: як збільшити дохід з каналу на 150%

КЛІЄНТ
Stylus
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Stylus 一 мультикатегорійний інтернет-магазин, який існує на українському ринку з 2008 року. Наразі під знаком на товари та послуги STYLUS працює п'ять фірмових магазинів, сервісний центр у Києві та більш як 15 точок видачі товарів по Україні.

ЗАДАЧА

  • Залучити нових підписників через впровадження різних видів гейміфікації.
  • Збільшити дохід із каналу email.

Вхідні дані

Ми працюємо зі Stylus за послугою retention з 2017 року. За 6 років ми побудували повноцінний канал email, який приносить клієнту стабільний додатковий дохід до 15% на місяць.

Бренд відкритий до нових рішень, зацікавлений у розвитку та покращенні якості сервісу. Тому для залучення нових клієнтів ми запропонували послідовно впровадити кілька видів гейміфікації.

Рішення

Гейміфікація в каналі retention використовується для привернення уваги користувачів, залучення до комунікації з брендом та, звичайно, з метою збільшення конверсії.

Однак інтерактиви можуть відрізнятися залежно від:

  • технічних можливостей сайту;
  • рівня складності інтерактиву;
  • кількості доступних призів;
  • кількості спроб отримати приз;
  • розташування (на головному сайті або на лендінгу).

Перед запуском кожної активності ми робили email-розсилку за базою контактів бренду з повідомленням про запуск інтерактивів.

Додатково для популяризації ігор ми залучили промо-розсилки Stylus з великими акціями: до email-шаблонів додавали нагадування про можливість отримати приз.

Гра «Три до ряду»

Марафон гейміфікацій ми почали з гри «Три до ряду». Розробка пілотної версії цієї гри зайняла більше часу через значну кількість ігрових елементів та складність розробки інтерактиву.

ШЛЯХ ДО ГРИ

  • за посиланням з email-розсилки;
  • за кліком на анімований віджет у правому нижньому куті основного сайту.
Лендінг гри «Три до ряду»
Візуалізація повідомлення користувачеві про отримання призу
  • Щоб отримати приз, користувач має вказати свій email.
Приз у грі «Три до ряду» 一 промокод, який користувач отримує на свою електронну пошту.

Гра «GiftBox»

Гейміфікація «GiftBox» 一 продукт Promodo, який ми розробили та впровадили спеціально для Stylus.

Інтерактив «GiftBox» ми запускали до:

  • Нового року;
  • Дня всіх закоханих;
  • Великодня;
  • Весняних свят.

У кейсі покажемо креативи та візуалізацію механіки до Великодня та весняних свят.

В порівнянні з грою «Три до ряду» 一 «GiftBox» був простіше в реалізації, мав менше ігрових елементів і не вимагав від користувачів додаткових кроків для отримання подарунка.

ШЛЯХ ДО ГРИ

  • за посиланням з email-розсилки;
  • за кліком на анімований віджет у нижньому лівому куті основного сайту.
Лендинг гри до Великодня
Лендинг гри до весняних свят

Візуалізація механіки гри
Візуалізація механіки гри
Приз у грі «GiftBox» 一 промокод, який користувач отримує на свій email або номер телефону.
Візуалізація механіки гри
Візуалізація механіки гри
  • Після двох спроб користувач більше не може відкрити «GiftBox». 

Гра «Рулетка»

«Рулетка» — традиційний формат активності, які ми використовуємо для Stylus. Інтеграція цього інтерактиву на стороні клієнта дає можливість скоротити термін реалізації до 1-2 тижнів. 

Тривалість активності може залежати від тривалості основної акції чи інфоприводу, до якої вона прив'язана. 

Гейміфікація «Рулетка» була запущена під три головні інфоприводи: День народження Stylus, Back To School та Black Friday.

З нашого досвіду, цей інтерактив буде ефективним за умови, що він триватиме від 2-х тижнів до 2-3 місяців. Після цього періоду користувачі втрачають інтерес до гри та активність знижується.

ШЛЯХ ДО ГРИ

  • за посиланням з email-розсилки;
Різновиди «Рулетки» мали одну основу та принцип роботи, але різні креативи.
Pop-up вікно на прикладі Black Friday
  • Якщо користувач програвав, ми пропонували другу спробу крутити «Рулеткою» за введення email друга.
ВІзуалізація механіки

Результати

Використання гейміфікації дало можливість клієнту щомісяця отримувати (у періоди запуску активностей) загалом до +8% нових активних контактів у базу. А також збільшити щомісячний дохід на 150%.

Найбільше доходу принесла гейміфікація «Рулетка», присвячена BlackFriday, а найменше — «Три до ряду».
Підсумки запуску інтерактивів
 

«Три до ряду»

Попри більшу технічну складність реалізації та інтерактивність, гра «Три до ряду» показала найменшу ефективність за доходами та новими контактами.

Ймовірно, на показники вплинуло те, що у цій грі значний часовий проміжок між попаданням на сторінку та кінцевим етапом виграшу. Користувачеві необхідно було здійснювати додаткові дії та витрачати час, тоді як у «GiftBox» і «Рулетці» від введення email до отримання призу був один клік.

«GiftBox»

Найтривалішою була гейміфікація «GiftBox». За два місяці інтерактив приніс найбільше трафіку. У цій грі ми тестували нову механіку: друга спроба за номер телефону, яка виявилася успішною (70-80% контактів залишили номер телефону). Це дало можливість розвивати комунікацію бренду із клієнтами.

«Рулетка»

Варто зазначити, що в інтерактивах Stylus «Рулетка» є безперечним лідером і стабільно приносить дохід х2 у порівнянні з іншими активностями. Реалізація гри на стороні клієнта дозволяє скоротити етап розробки до семи днів.

У рамках проєкту найбільшу ефективність показала гейміфікація «Рулетка», присвячена Black Friday. Нам вдалося отримати 12% нових контактів. Це пов'язано з тим, що саме в цей період клієнти очікують знижки та охоче реагують на призи та промокоди.

«Рулетка» до Дня народження Stylus показала найбільший коефіцієнт конверсії в покупку та принесла 5,41% від усіх транзакцій з проєкту.
Варто зазначити, що на сайті необхідно періодично оновлювати механіки гейміфікації, оскільки користувач звикає до однотипних дій, втрачає інтерес до інтерактивів і не реагує на них.
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз