НАПИСАТИ НАМ
13
.
02
.
2024

HARO: Як отримувати лінки в найбільших медіа світу

Даяна Данилюк
Журналістка в Promodo
ЗМІСТ

HARO — це онлайн-сервіс, на якому журналісти дають запит на експертний коментар для статті у фахових виданнях, таких як Forbes чи TIME. Разом із коментарем у медіа можуть опублікувати лінк на компанію — і для досягнення цієї мети HARO використовують SEO-спеціалісти.

У новому матеріалі ми ділимося досвідом роботи Promodo з платформою і розповідаємо, як ми допомагаємо клієнтам отримати посилання в найвпливовіших медіа світу.

У чому переваги HARO

Повна назва сервісу — Help a Reporter Out — пояснює суть його роботи. Платформа покликана допомогти журналістам із коментарями експертів до своїх матеріалів — це швидко, зручно й безплатно. Сторона компанії чи бренду зі свого боку отримує публікацію в медіа й лінк на сайт (якщо політика медіа це не забороняє).

Серед основних переваг використання HARO:

  • Збільшення видимості та авторитетності бізнесу;
  • Охоплення цільового ринку;
  • Покращення SEO та спрямування трафіку на потрібний вебсайт;
  • Побудова довготривалих стосунків із журналістами.

Отримати лінк в авторитетних іноземних видань або неможливо, або це коштуватиме дорого, а публікація матиме тег «sponsored». Натомість HARO співпрацює з Forbes, The New York Times, HuffPost, Business Insider, Mashable та іншими медіа, вирішуючи цю проблему для бізнесу. Але зʼявляється інша — щоб отримати лінк, потрібно докласти багато часу та зусиль.

Процес включає постійний аналіз запитів від журналістів — відповіді потрібно готувати швидко, а питання часто вимагають додаткового ресьорчу та пошуку відповідних спеціалістів. І хоча потенціал отримання лінків великий, є багато нюансів, які зʼясовуються лише на досвіді. Про це знають спеціалісти Promodo, які використовують HARO для лінкбілдингу.

До чого потрібно бути готовим

Ніші

Потенціал лінкбілдингу залежить від ніші — чим більше запитів на дану тематику, тим більше посилань можна отримати.

Деякі ніші більш популярні (наприклад, Pets), деякі — менше (наприклад, Music), а деякі мають найменше шансів на успіх (наприклад, Gambling, Adult).

Експертиза

Сайт клієнта може представляти декілька експертів. Наприклад, є сайт про фінанси — для максимального потенціалу, потрібно працювати від імені двох експертів:

  • CEO — відповідати про бізнес і лідерство.
  • Chartered Financial Analyst (CFA) — про фінансову експертність.

Гео

  • У 90 % випадків запити від журналістів в HARO — це США.
  • Іноді — це британські сайти.
  • Якщо сайт клієнта має одну з мов Європи — можна будувати посилання на /en версію

Типи Посилань

  • Посилання можуть бути як dofollow, так і nofollow — з розподілом приблизно 50% на 50%
  • Посилання в 95% випадків йдуть на головну сторінку, рідше — на сторінку /about
  • Анкор може бути лише брендовий або URL сайту.
  • Domain Rating (DR) сайтів може бути різним, а вартість посилання залежить від рівня DR.

Як HARO впливає на SEO

Платформа не має широкого використання, тому може стати конкурентною перевагою для бізнесу. За результатами дослідження HARO на прикладі 1500 запитів журналістів вивели наступні показники:

  • 68 % запитів мали рейтинг домену 50 або вище
  • 89 % усіх опублікованих запитів мали DR 50 або вище
  • 69 % отримали 1000 відвідувачів звичайного сайту щомісяця. Запити для вебсайтів із 1000+ органічними відвідувачами щомісяця вважаються більш надійними та авторитетними
  • З опублікованих запитів 87 % вебсайтів мали понад 1000 звичайних відвідувачів на місяць
  • Більше половини всіх опублікованих статей використовували посилання do-follow

Скільки часу це займає

За дослідженням HARO, публікується приблизно 33 % запитів — це три з кожних 10 прийнятих і опублікованих журналістами коментарів. А найбільшу кількість запитів мають категорія бізнесу та фінансів.

З моменту, як журналіст отримує відповідь на запит — до моменту, коли посилання опублікують може пройти від 1 доби до 9 місяців. Відповідно, важко гарантувати чітку кількість посилань на місяць і потрібно постійно аналізувати можливості бізнесу та його експертів, аби збільшити шанси на успіх.

Ми в Promodo моніторимо всі запити журналістів та формуємо коментарі на найбільш релевантні для клієнта теми. Це постійний процес, адже запитів від журналістів надходить багато, але за статистикою лише маленький відсоток надісланих коментарів публікуються в медіа. На це можуть впливати найменші деталі — від поганої фотографії експерта до особливостей оформлення відповіді. Ми сформули тактики, які допомагають нам отримувати лінки в авторитетних медіа, і зробили цей процес комфортним для клієнтів.

В закладки

Пишіть нам. Ми маємо досвід успішних публікацій на топових ресурсах і допоможемо вашому бізнесу з лінк-білдингом.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз