НАПИСАТИ НАМ
Кейс з PPC

Як зміна рекламної стратегії може знизити вартість транзакцій до 30%

КЛІЄНТ
EasyPay
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

EasyPay — найбільший небанківський оператор платіжних і фінансових сервісів в Україні з інтегрованою платіжною мережею. Дозволяє проводити миттєві платежі офлайн і онлайн.

ЗАДАЧА

  • Знизити вартість транзакції в активних рекламних кампаніях.
  • Підвищити коефіцієнт конверсій для категорії «Комунальні платежі».

Рішення 

Аудит активних рекламних кампаній 

До початку робіт категорія «Комунальні платежі» в рекламному акаунті EasyPay була розділена за структурою: 1 кампанія — 1 місто.

Початкова структура кампаній категорії «Комунальні платежі»

Під час аудиту рекламних кампаній ми виявили мінус такої структури — загальний бюджет на категорію розподіляється на безліч кампаній. Такий формат обмежував денний бюджет на кампанію до 50-70 грн і, як наслідок, багато ключових слів не показувались.

Крім цього, кампанії працювали на автоматичних стратегіях, а після — на ручних налаштуваннях.

 

При цьому обидва варіанти оптимізації були неефективними:

  • за автоматичної стратегії неможливо керувати кожним ключовим словом, тому на ключові слова з високим CTR витрачався весь бюджет без будь-якого прибутку — кампанія виявилась збитковою; 
  • при ручному управлінні було неможливо постійно контролювати кожне ключове слово через велике семантичне ядро і запущені кампанії.

Оптимізація рекламних кампаній

Щоб покращити показники рекламних кампаній за категорією «Комунальні платежі» ми скоротили кількість кампаній до трьох сегментів. Внаслідок цього вдалося збільшити денний бюджет.

Оновлена структура кампаній категорії «Комунальні платежі»

Семантичне ядро рекламних кампаній розділили на: 

  • ефективні ключові слова з транзакціями за відповідною CPA;
  • неефективні, які не приносили транзакції взагалі або приносили, але за високою ціною.

 

Для кампаній з ефективними ключовими словами ми використовували розумну автоматичну стратегію CPA — це дозволило їй швидше навчатися завдяки більшій кількості даних.

Приклад оголошення

Для кампаній з неефективними ключовими словами обрали стратегію ручного управління ставками.

Приклад оголошення

Так з'явилася можливість контролювати кожне ключове слово, знижуючи або підвищуючи ставку, залежно від його ефективності.

Результати

У результаті детального аудиту вдалося виявити процеси, які зменшували ефективність наявних рекламних кампаній. Після зміни стратегії вже за півтора місяця вдалося знизити вартість транзакцій і цільовий показник частки рекламних витрат, а також досягти стабільної та прогнозованої роботи категорії з позитивною динамікою. 

 

Покращенню коефіцієнта конверсії для категорії «Комунальні платежі» сприяв оптимізований бюджет, який ми перерозподілили завдяки правильному сегментуванню рекламних кампаній.

Що далі?

Ми не зупиняємося на досягнутих результатах і продовжуємо оптимізувати рекламну кампанію за категорією «Комунальні платежі». Схожу структуру плануємо впровадити й в інших категоріях проєкту.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз