

Як збільшити потрапляння у топ-10 видачі у 17 разів: кейс автомаркету ROOLER
КЛІЄНТ
ROOLER 一 онлайн-ритейлер, що входить до групи компаній GPL. Автомаркет має власний склад та прямі контракти з виробниками автотоварів по всьому світу.
ЗАДАЧА
Збільшити органічний трафік у висококонкурентній ніші автотоварів.
Вхідні дані
Категорія автотоварів — одна з найконкурентніших у пошуковій видачі. Ринок насичений великими гравцями з оптимізованими сайтами, впізнаваними брендами та сформованою базою постійних клієнтів. В цих умовах ROOLER — перспективний, але відносно новий проєкт, який тільки вибудовує свою позицію серед лідерів ніші.
Співпрацю ми розпочали ще у 2022 році — тоді спеціалісти Promodo консультували клієнта щодо SEO-функціоналу на етапі розробки сайту та оптимізували сторінки ключових товарів. У березні 2023 року ми долучились до повноцінного SEO-супроводу.
Очікування клієнта — збільшення органічного трафіку та стабільне зростання позицій сайту в умовах високої конкуренції.
В цьому кейсі розповідаємо про результати, яких вдалось досягти за рік співпраці.
Виклики проєкту
- Асортимент (понад 40000 товарів та 100+ категорій), який вимагав продуманої структури сайту та гнучкої SEO-стратегії.
- Сайт побудований на технологіях Vue.js і Node.js, які забезпечують швидку роботу та зручний інтерфейс для користувачів. Однак такий формат ускладнює індексацію сторінок у пошуку, адже частина контенту завантажується після відкриття сторінки — тобто на боці клієнта (client-side rendering). У таких випадках пошукові системи не бачать увесь вміст, що може уповільнювати індексацію та впливати на видимість сторінок у пошуку.
Спойлер: за рік ми отримали зростання трафіку на 147%.
Рішення
Наша робота традиційно почалась з аудиту. Перед розробкою SEO-стратегії нам потрібно було зрозуміти, що з наших попередніх рекомендацій ще не було реалізовано, а що потребувало змін чи допрацювання.
Аудит
До початку наших робіт, команда ROOLER реалізувала базові SEO-налаштування, які ми рекомендували впровадити на етапі розробки:
- технічні елементи: SSR, логічне формування URL, Sitemap.xml, а також сторінка 404;
- оптимізація зображень для підвищення продуктивності сайту;
- для збільшення довіри пошукових систем: часткова реалізація вимог E-E-A-T.
E-E-A-T — це набір критеріїв Google, який оцінює, наскільки контент є експертним, авторитетним і надійним, щоб користувачі могли йому довіряти.
Оскільки від запуску проєкт активно масштабувався — з’являлися нові розділи, блоки та функції — частина технічних рішень потребувала оновлення. Наприклад, SSR, реалізований на початковому етапі для швидкої індексації сторінок, не використовувався для нових елементів сайту.
Server-Side Rendering (SSR) — це технологія, за якої HTML-сторінка повністю генерується на сервері, а потім відправляється користувачу у браузер вже готовою до відображення, що прискорює час завантаження та покращує індексацію для пошукових систем.
Ми також виявили, що за поточної структури сайту й обсягу асортименту, конкурувати за органічний трафік було складно: частина категорій містила близько 20 товарів, і серед них не всі були в наявності.
Крім того, сайт не мав функціоналу для масової оптимізації сторінок категорій і фільтрів — зокрема автоматичного завантаження метаданих, текстів та тегу robots. Тобто через відсутність автоматизації, робота з тисячами сторінок категорій і фільтрів відбувалась вручну. Як наслідок, SEO-зміни впроваджуються повільно, що напряму обмежувало індексацію та знижувало видимість сайту за пошуковими запитами.
Ще одне обмеження: неавторизовані користувачі не мали доступу до функції підбору запчастин. Щоб скористатися пошуком деталей під конкретне авто, користувач мав спочатку зареєструватися, що ускладнювало взаємодію з сайтом і знижувало конверсію.
Технічна оптимізація
Роботи по проєкту проводились у два етапи, кожен з яких був спрямований на посилення технічної бази та підвищення конкурентоспроможності сайту в ніші.
Етап 1: Стратегічне планування та стабілізація
Після аудиту ми зосередилися на тому, щоб стабілізувати технічний стан ресурсу. Мета на цьому етапі — підготувати сайт до подальшого розширення структури. Для цього ми визначили та реалізували наступний комплекс робіт:
- склали детальний план щодо усунення виявлених технічних проблем та доповнення функціоналу сайту;
- оптимізували структуру 50+ категорій товарів та системи фільтрів для покращення навігації та зручності користувачів (для кожної з категорій: збір семантичного ядра, підготовка ТЗ для текстів, оптимізація метаданих та робота із зовнішніми посиланнями);
- розробили рекомендації для розробників щодо впровадження функції масового завантаження на сторінки категорій та фільтрів.
Впродовж перших шести місяців роботи, ми разом з клієнтом дійшли висновку, що поточний асортимент та категорійна сітка є недостатніми для ефективної конкуренції з великими гравцями ринку. Це вимагало кардинальних змін.

Етап 2: Масштабування та перезапуск структури
На другому етапі сфокусувались на розширенні асортименту та структури сайту через впровадження нової категорійної сітки. Це забезпечило повноцінну індексацію сторінок пошуковими системами, дозволило охопити більше цільових запитів та залучити додатковий трафік.


Портал — кореневий розділ каталогу товарів.
Як змінилась структура сайту на прикладі категорії Гальмівна система.


Ми перейшли до більш логічної і глибокої структури, що дозволило відокремити загальні системи (наприклад, «Гальмівна система») від конкретних компонентів («Гальмівні диски»).


Такий підхід не лише спростив навігацію для користувачів, але й забезпечив максимальне охоплення низькочастотних запитів, покращивши індексацію сторінок пошуковими системами.
Етап 3: Оптимізація функції підбору запчастин
Ми також долучилися до оновлення концепції функціоналу підбору запчастин, логіку та дизайн якої розробляла команда ROOLER.
Якщо раніше цей функціонал був доступним лише для авторизованих користувачів і був не дуже зручним у використанні, в новому форматі пошук підвʼязали до марок автомобілів та додали можливість шукати подібні товари всім користувачам сайту.

Процес пошуку став простішим та інтуїтивно зрозумілим.

Це рішення дозволило підвищити точність підбору деталей, покращити взаємодію користувачів з сайтом та зменшити кількість потенційних помилок при замовленні.
Етап 4: Додаткові стратегічні впровадження
Стратегічним кроком стало розширення архітектури сайту шляхом створення перетинів Категорій + Марки авто. Це дозволило генерувати нові цільові сторінки для залучення висококонверсійного трафіку по специфічних запитах.
Наприклад, Lexus ES + Гальмівні диски.

Ще одне рішення, яке було націлено на покращення користувацького досвіду — реалізація концепту пошуку автозапчастин по VIN-коду. Традиційно, процес підбору деталей складається з великої кількості кроків та займає чимало часу, тоді як VIN-код є надійним ідентифікатором, який дозволяє швидко отримати релевантні результати.
Пошук по VIN-коду — це зручний і швидкий спосіб для власників авто знайти потрібну деталь без необхідності вибору марки, моделі, року випуску тощо. Ця функція спрощує процес купівлі та позитивно впливає на загальну задоволеність клієнтів сервісом.

Ми також допрацювали контент для SEO та E-E-A-T, щоб підвищити довіру користувачів та пошукових систем до сайту. Додали оптимізовані тексти на сторінки марок та моделей автомобілів, де їх не вистачало.

Серед опрацьованих розділів:
- Про нас
- Контакти
- Cookies
- Головна сторінка
- сторінки Карток товарів та інші.

Результати
Сайт автомаркету ROOLER — приклад того, що навіть якщо в ніші є великі гравці з десятирічною історією, правильно підібрана та гнучка SEO-стратегія дозволяє не просто конкурувати за трафік, а й збільшити частоту потрапляння сайту в топ пошукової видачі.
Саме завдяки цій стратегії нам вдалося виконати основну задачу клієнта — забезпечити приріст органічного трафіку.


Впровадження структурних змін також сприяло покращенню видимості сайту у видачі.


Нам вдалось збільшити присутність сайту в ТОП-10 в Google майже у 17 разів, що відображає ефективність впроваджених структурних змін і забезпечує необхідну базу для подальшого масштабування бізнесу та продажів.

-rooler-mob.png)
-rooler.png)
-rooler.png)
-rooler-mob.png)
Злагоджена співпраця з командою ROOLER забезпечила швидке впровадження рекомендацій і стала основою стабільного зростання показників.
