НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

Як збільшити органічний трафік за запитами, що пов'язані з купівлею-продажем нерухомості в пріоритетних регіонах

КЛІЄНТ
DOM.RIA
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

DOM.RIA — сайт з продажу та оренди всіх типів нерухомості від приватних осіб, забудовників і агентств пошукової видачі за цільовими запитами купівлі-продажу. Зручний пошук і продаж нерухомості в Києві, Харкові, Одесі та по всій Україні.

ЗАДАЧА

  • За шість місяців отримати приріст позицій сайту в пошуковій видачі за цільовими запитами купівлі-продажу нерухомості.
  • Підвищити видимість сайту в пошукових системах у пріоритетних містах: Одеса, Львів, Харків, Дніпро і Запоріжжя.
  • За допомогою інструментів інтернет-маркетингу залучити цільову аудиторію основних конкурентів і утримати лояльну.

Рішення

  • аналіз користувацького попиту, пошукового трафіку конкурентів і складання релевантного семантичного ядра для просування сайту;
  • виявлення сторінок, які недостатньо добре ранжуються за певними групами/кластерами запитів;
  • вживання заходів щодо виведення сторінок у ТОП видачі за релевантними запитами;
  • виправлення технічних помилок роботи сайту.

Аналіз семантичного ядра і пошук точок зростання

На першому етапі для підвищення видимості сайту у видачі в пріоритетних регіонах, командам потрібно було зрозуміти, за якими типами запитів DOM.RIA поступається конкурентам, а за якими — нестабільно ранжується або не ранжується зовсім.

Ми почали зі збору нового ядра за пріоритетними регіонами, після чого провели кластеризацію запитів за типами нерухомості.

Після цього просканували нове семантичне ядро за SERP — сторінками результатів пошуку, і визначили ключові слова, за якими DOM.RIA займає позиції нижче ТОП-3.

Для розуміння, яке місце посідає сайт DOM.RIA серед конкурентів, і що потрібно зробити, щоб їх обійти, проаналізували їх за ключовими запитами.

Виявлення сторінок для подальшого просування

Сторінки DOM.RIA, які вже ранжувалися за потрібними ключовими запитами, і сторінки з найбільшою кількістю показів визначили, як точки зростання.

Загальні показники позицій сайту за пріоритетними регіонами мали такий вигляд:

Сторінки DOM.RIA, які перебували в пошуковій видачі на позиціях ТОП-3, ТОП-5 і ТОП-10, команда взяла в роботу насамперед, оскільки саме їх можна швидше оптимізувати для зростання позицій у видачі.

Виведення сторінок у ТОП видачі за релевантними запитами

На третьому етапі ми детально проаналізували сайт у порівнянні з конкурентами й виявили, що текстова релевантність сторінок потребує оптимізації. Сторінки конкурентів містили переважно унікальні тексти, тоді як тексти на DOM.RIA були згенеровано зі змінними за шаблоном.

До оптимізації
Після оптимізації

Окрім основних каталогів ми також оцінювали потенціал показів за сторінками тегів/районів/вулиць і оптимізували їхню текстову частину. Нижче представлений результат опрацювання для однієї групи таких сторінок із пріоритетних міст.

Динаміка кліків з органічного пошуку за
небрендовимиключовими запитами

Виправлення технічних помилок роботи сайту

Під час технічного аудиту сайту було виявлено низку критичних помилок, що впливали на ранжування. Серед них: сторінки, які схожі за цілями користувачів, дублі, помилки в мікророзмітці/на AMP-сторінках.

Склеювання сторінок, які були дублями пошукового інтенту

Наявність схожих за значенням ключових запитів на різних сторінках негативно впливає на ранжування сайту, оскільки пошукова система не може визначити, яку зі сторінок потрібно показувати користувачеві. Одним із завдань від команди DOM.RIA був аналіз і визначення груп таких ключових запитів, під час якого команди виявили сторінки з ключовими словами «недорого» і «дешево».

Динаміка кліків з органічного пошуку за небрендовими ключовими запитами
Динаміка кліків з органічного пошуку за небрендовими ключовими запитами
Динаміка кліків з органічного пошуку за небрендовими ключовими запитами
Динаміка кліків з органічного пошуку за небрендовими ключовими запитами
Видалення дублів сторінок

Деякі регіональні посадкові сторінки з унікальними URL дублювали батьківські категорії. Як наслідок, один із кількох варіантів URL Google вважав головним — канонічним, а решту — його копіями.

Приклад сторінок, що дублюються
Приклад сторінок, що дублюються

У цьому разі краулінговий бюджет витрачався на сканування альтернативних копій URL і не сприяв просуванню потрібних сторінок.

Нижче на графіку помітно, що сторінка з виявленими проблемами повноцінно не ранжувалася пошуковими системами.

Динаміка показів і кліків до склеювання дублів інтенту і дублів сторінок

Після того, як команди завершили роботи зі склеювання дублів інтенту та дублів, ситуація нестабільного ранжування сторінок змінилася. Поліпшення спостерігається в динаміці зростання показів і кліків по всій групі таких сторінок:

Динаміка показів і кліків за групою оптимізованих сторінок
Виправлення помилок у скриптах мікророзмітки
  • Усунули проблему генерації відсутніх URL. До виправлення ці адреси сканувалися пошуковими ботами за даними логів сервера і Google Search Console.
  • В адаптивній верстці сторінок додали мікророзмітку навігаційного ланцюжка.
  • На деяких сторінках замінили застарілий формат розмітки data vocabulary, який вже не підтримувався Google, на schema.org. Усунення цієї проблеми сприяло коректному формуванню розширених сніпетів.
Приклад показу розширених сніпетів
  • Виправили проблеми з генерацією мікророзмітки сторінок, коли під час обрізання unicode символів, що відповідають за емодзі, порушувалася валідність скрипта.
Приклад мікророзмітки

Раніше це спричиняло помилки парсингу мікророзмітки для пошукової системи, а розширені сніпети не показувалися в результатах пошуку.

Поліпшення внутрішньої перелінковки

Поліпшили перелінковку між сторінками оголошень, тегів і регіональних каталогів: замінили внутрішні посилання з перелінковки на копії канонічних URL, які були склеєні з категоріями. Паралельно підкоригували верстку блоків перелінковки, вставили їх всередину тега <main> і розділили на кілька секцій зі своїми підзаголовками.

Приклад тега <main>
Виправлення помилок на AMP-версіях сторінок

Виправили помилки, що виникають під час генерації атрибута hreflang, який вказує пошуковим системам посилання на інші мовні версії сторінки. Раніше формувалися биті посилання на АМР-версії сторінок, що впливало на видимість сайту у видачі.

Крім того, для атрибута «src» у тезі «amp-img» не генерувалася URL-адреса зображень: AMP-сторінки не проходили валідацію з боку пошукових систем, що впливало на ранжування в результатах пошуку. Усунення цих помилок дало змогу повернути сторінки до пошукової видачі.

Приклад помилки на АМР-версії сторінки
Оптимізація швидкості завантаження сайту

За показниками швидкості завантаження сайт DOM.RIA лише незначно поступався конкурентам. Нам вдалося збільшити чисельність аудиторії до 83%, а відтворення найбільшого елемента на сторінці займало менше ніж 2,5 секунди. Кількість користувачів, які очікували на відтворення понад 4 секунди, скоротилася до 6%.

Швидкість завантаження сторінок за показниками CrUX

Результати

Як зросла видимість сайту DOM.RIA за підсумками 6 місяців у розрізі пріоритетних міст.

Залучення нової та утримання лояльної аудиторії

Результатом завдання із залучення цільової аудиторії основних конкурентів став приріст нових користувачів на 95% (у масштабах Year-over-Year). Водночас загальна кількість сеансів зросла на 36%.

Динаміка YOY за органічним трафіком (дані Google Analytics)
без урахування AMP-сторінок

З урахуванням мобільного трафіку, за даними SimilarWeb, динаміка органічного трафіку мала такий вигляд:

Динаміка за органічним трафіком з урахуванням трафіку
на АМР-версії сторінок

Фактори успіху

  • Ми швидко синхронізували роботу з інхаус-командою DOM.RIA, що дало змогу оперативно розв'язувати проблеми й зберегти фокус на визначених завданнях.
  • У команд було чітке розуміння основних точок зростання проєкту та їхнього впливу на кінцевий результат.
  • Швидке виправлення технічних зауважень у роботі сайту на стороні DOM.RIA.
  • У цьому кейсі було застосовано методологію роботи SCRUM для команд Promodo і DOM.RIA, що значно спростило взаємодію і підвищило контроль і швидкість роботи.

Що далі?

Надалі команда DOM.RIA має намір розширити географію робіт і на нові перспективні регіони. А пошук нових точок зростання ресурсу в інших напрямках може залучити на сайт аудиторію, яка раніше не розглядалася як цільова.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз