НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

Як за рік збільшити органічний трафік на 500%

КЛІЄНТ
АРС
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

АРС — мережа будівельних супермаркетів та меблевих салонів на заході України.

ЗАДАЧА

  • Зростити знання про бренд в онлайні.
  • Забезпечити постійний приріст трафіку на сайт та вивести канал органічного пошуку на рівень прибутковості.

Вхідні дані

До 2021 року у компанії АРС було два інтернет-магазини, розділених за будівельною та меблевою тематикою. Вони отримували в сукупності 12 тисяч сеансів на місяць.

Сайти не були оптимізовані та мали плутанину у мовних версіях: користувач, який переходив з Google за україномовним запитом, потрапляв на сторінку з контентом російською мовою, а з російськомовного — навпаки, на україномовну сторінку. Крім того, сайт не було адаптовано для мобільних пристроїв.

З огляду на ситуацію, команда бренду почала роботу над новим інтернет-магазином з використанням новітніх технологій та звернулася до нас із запитом на SEO-супровід.

Оскільки за задумом новий сайт мав стати більш функціональним, його розробка потребувала часу. На цей період разом з командою клієнта ми створили MVP (мінімально життєздатний продукт), аби якнайшвидше почати отримувати хоча б мінімальні продажі.

Рішення

Для створення MVP і подальшої розробки підготували семантичне ядро та структуру каталогу. Усі технічні завдання розподілили на три етапи:

  • обов'язкові до релізу;
  • бажані до релізу;
  • відкладені після релізу.
Обов'язкові до релізу впровадження
 
 
 

До того ж було важливо опрацювати карту редіректів зі старих сайтів. Усі сторінки, що мали органічних відвідувачів, перенаправлялись на схожі за тематикою на новому ресурсі. Також увімкнули процедуру переїзду сайтів з піддоменів у Google Search Console.

Реліз та початок робіт

Реліз MVP відбувся за кілька днів до Нового року. До цього часу команда AРC сформувала власний відділ eCommerce. Вони мали небагато досвіду в онлайн-торгівлі, проте отримали можливість вчитися на практиці.

Найважливішим було — щонайшвидше наповнити інтернет-магазин товарами.

В наявних умовах потрібно було сформувати глобальну SEO-стратегію, яка б забезпечила максимальний результат у найкоротший термін.

По-перше – зробили шаблонні метадані для категорій та товарів – вони найбільше впливають на позиції у пошуковій видачі.

По-друге – реалізували можливість оптимізувати фільтри у каталозі. Тепер можна було опрацьовувати категорії одна за одною, починаючи з найпріоритетніших.

Прописали вручну метадані, відкрили для індексації корисні фільтри та закрили непотрібні, для пошукового просування наповнили контентом пріоритетні сторінки.

Паралельно з розробниками займалися виправленням технічних недоліків.

Результат

За перші три місяці органічний трафік зріс до 21 000 сеансів. У лютому запустили платні канали просування сайту, основним каналом стали кампанії Google Shopping.

Проблеми нового інтернет-магазину

ШВИДКІСТЬ РОБОТИ САЙТУ

До початку робіт сайт ars.ua працював на платформі Magento, основним недоліком якої в рамках нашого проєкту стало те, що ця CMS доволі повільна. Завантаження однієї сторінки займало 8-10 секунд. Така швидкість погіршувала не лише досвід користувачів, а й негативно впливала на позиції сайту у пошуковій видачі.

Цю проблему оперативно вирішили розробники: вони оптимізували запити до баз даних та налаштування серверів, що пришвидшило завантаження сторінки до 5 секунд. Цей результат не був ідеальним, проте був задовільним на той момент.

НИЗЬКИЙ КОЕФІЦІЄНТ КОНВЕРСІЇ

Це була критична проблема, яка викликала логічне запитання у клієнта: «Відвідувачі — це добре, але де продажі?». Коефіцієнт конверсії складав 0,17%, а оптимальним показником для будівельного інтернет-магазину вважається 0,4-1%. Щоб виправити ситуацію, ми проаналізували каталог, сторінки товарів й процедуру замовлення та вирішили змінити певні елементи.

Ці зміни дозволили у короткий проміжок часу збільшити коефіцієнт конверсії до задовільного рівня.

Вплив карантину 2020

Навесні 2020 зачинилися всі офлайн-магазини, придбати більшість товарів можна було тільки онлайн. Ба більше, на початку локдауну українці купували виключно необхідне. Відчуття невпевненості минуло лише за кілька тижнів, й продажі почали потроху зростати. В таких умовах оновлений інтернет-магазин врятував ситуацію клієнта.

Бренд швидко адаптувалися до нових умов та запустив у цільових регіонах інформаційну кампанію, запропонувавши замовляти товари онлайн. Як наслідок, брендовий органічний трафік на сайт виріс у десять разів та тримав високі показники до кінця травня, допоки не відкрилися офлайн-магазини.

Динаміка брендового трафіку

Під брендовим трафіком розуміються переходи з каналу Organic на головну сторінку, сторінку контактів та сторінки з адресами магазинів.

Карантин став саме тим поштовхом, який дозволив швидко збільшити знання про бренд АРС в онлайні.

Подальший розвиток проєкту

ПОСИЛАННЯ

Роботу з посиланнями на сайт ми свідомо відкладали, оскільки хотіли спочатку побачити результати релізу сайту. Згодом обрали перспективні сторінки, які могли швидко потрапити до TOП-3 та почали підсилювати їх посиланнями. Результат був майже миттєвим. Наприклад, за високочастотним запитом «шпалери» сайт клієнта вже у травні потрапив у TOП-1.

Зовнішні посилання можуть допомагти потрапити сайту на перші позицій. Однак вони не зможуть перемістити сторінку з 50-ї позиції на першу.

МІКРОРОЗМІТКА ШВИДКИХ ПИТАНЬ FAQ

Мікророзмітка — це один з трендів 2019 року, який допоміг збільшити CTR сайту та покращити позиції завдяки збільшенню текстової релевантності.

Приклад відображення мікророзмітки

РОБОТИ НАД ПОКРАЩЕННЯМ НАЯВНИХ СТОРІНОК

Разом з командою АРС ми регулярно моніторимо позиції сайту та виділяємо сторінки, які мають потенціал до зростання в пошуковій видачі. Ретельно аналізуємо та допрацьовуємо опублікований контент, метадані, розділ зі швидкими запитаннями, посилальний профіль тощо.

Такий ретельний аналіз варто робити вручну лише для обраних сторінок з високим попитом. Для всіх сторінок — це нерентабельно. Адже час спеціаліста може коштувати дорожче, ніж потенційний прибуток зі сторінки.

Результат

Динаміка сеансів органічного трафіку
 
За рік органічний трафік на сайт ars.ua виріс у п'ять разів. Канал Organic став рентабельним, прибуток з каналу перевищив витрати на SEO.
Причини успіху
  • Керівництво АРС: інвестиції в проєкт, без вимог швидкого результату — це розрахунок на перспективу.
  • Завзятість та залученість команди клієнта.
  • Менша конкуренція в Google запитів українською (майже в 3 рази).
  • Кваліфікована команда розробників.
  • Контент-менеджери, які швидко адаптувалися до SEO-вимог та відтворили весь асортимент АРС.
  • Занурення нашої команди у деталі проєкту.
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз