.png)


Як витратити х2 менше на просування постів та залучити x2 більше підписників в соціальних мережах: кейс Motul Україна
КЛІЄНТ
MOTUL Україна — офіційний дистриб'ютор мастильних матеріалів Motul на території України.
ЗАДАЧА
Забезпечити стабільний приріст підписників для сторінок у Facebook та Instagram — на +3-4% щомісячно.
Вхідні дані
Коли клієнт звернувся до нас, ми не мали доступу до історичних даних рекламних кампаній у Facebook та Instagram. Тому стратегію просування довелося вибудовувати з нуля — через тестування гіпотез і підбір найефективніших рішень.
Ключовим завданням для команди PPC Promodo стало виконання KPI: забезпечити щомісячний приріст аудиторії в соціальних мережах на рівні +3–4% та утримувати коефіцієнт залученості (ER) на стабільно високому рівні.
Особливість проєкту
Цільова аудиторія MOTUL Україна — чоловіки. Тому важливо було знайти рішення, яке б дозволило не просто збільшувати кількість підписників, а залучати саме релевантну аудиторію, враховуючи її поведінкові відмінності на різних платформах.
Рішення
Просування дописів допомагає збільшити впізнаваність та залучити нову аудиторію, яка не взаємодіяла зі сторінкою бренду раніше. У межах цього проєкту просування постів стало ключовим інструментом для збільшення спільноти клієнта в соцмережах.
Оскільки ми разом із клієнтом фактично з нуля вибудовували шлях залучення аудиторії, лише тестування нових гіпотез могло показати, що справді відгукується користувачам.
На перевірку кожної гіпотези закладали 2–3 тижні — цього часу було достатньо, щоб оцінити її ефективність і прийняти рішення про подальші дії.
Гіпотеза 1
Ми почали з класичної кампанії у Meta Ads.
Класична кампанія у Meta Ads — це стандартний формат рекламної кампанії (наприклад, з ціллю «Залучення» або «Трафік»), націлений на максимальне охоплення цільової аудиторії з метою збільшення кількості підписників.
Для сторінки у Facebook вона спрацювала чудово: нам вдалося навіть перевиконати план на 533% — аудиторія активно реагувала на контент, підписувалася й легко долучалися до спільноти.
В Instagram ситуація була іншою: класична кампанія з ціллю «Трафік» та креативами з кнопкою «Підписатися» залучала лише ⅓ від цільових підписників на місяць.
Це свідчило про те, що охопити пріоритетну аудиторію в Instagram значно складніше, а для досягнення KPI потрібні інші підходи.
Тому у Facebook ми зупинились на класичних кампаніях, а для Instagram — продовжили тестування нових форматів і методів залучення, щоб знайти найбільш ефективне рішення для цієї платформи.
Гіпотеза 2
Щоб підвищити ефективність залучення підписників в Instargam, паралельно запустили ще одну кампанію, націлену на «Трафік».
Для цього використали сегментацію аудиторій Look-a-like на основі підписників акаунту. Таким чином вдалось охопити ширшу аудиторію за інтересами та демографічними даними.
На відміну від попередніх кампаній з класичними креативами, тут ми використали відео Reels які показали суттєве покращення ефективності.
- Вартість взаємодії у Reels склала $0,05 проти $0,15 у класичних креативів. Це означає, що Reels залучали аудиторію у 3 рази дешевше.
- У квітні формат Reels забезпечив утричі вищу кількість взаємодій порівняно з класичними креативами, що підтвердило його ефективність у залученні аудиторії.
В порівнянні з кампаніями із класичними креативами, завдяки цьому підходу нам вдалось збільшити кількість підписників в Instagram на 73,33%.
Однак за місяць ми змогли виконати план із залучення підписників лише на 43% від поставленої цілі клієнтом. Крім того, ціна за підписку залишалась високою 3,24$. Тому ми продовжили пошук кращих рішень для досягнення цілей клієнта.

Гіпотеза 3
Часом найкращі рішення виявляються неочевидними. Саме так ми вирішили протестувати ще одну гіпотезу.
Коли всі можливості рекламного кабінету були вичерпані, команда PPC Promodo запропонувала клієнту альтернативний підхід — запускати просування постів безпосередньо через бізнес-сторінку Facebook.
Такий метод відкриває додаткову опцію вибору цілі, яка недоступна у стандартному рекламному акаунті — «Максимальна кількість відвідувань профілю». Іншими словами, лише натиснувши кнопку «Просувати» під конкретним постом, можна отримати ціль, якої немає серед налаштувань у кабінеті.


Щоб перевірити цю гіпотезу, ми обрали 5 відео-рілз, які в попередній кампанії з ціллю «Трафік» показали найкращі результати.
На етапі тестування на кожне відео встановили мінімальний бюджет — $5 на день, щоб оцінити, чи вплине це на ефективність кампаній та приріст підписників.
І це спрацювало.
Вже наступного дня ми побачили приріст у +80 підписників лише за один день. У середньому щодня приріст складав 60–100 підписників, що раніше було для нас недосяжною цифрою.


Завдяки цьому нам вдалося подвоїти кількість підписників місяць до місяця та зменшити вартість підписки вдвічі.
Результати
Наш досвід із Motul Україна підтвердив: класичні способи для збільшення спільноти в соціальних мережах можуть працювати, проте найкращі результати забезпечує лише рішення, підібране під специфіку конкретного бізнесу.
Motul Україна були відкриті до тестування нових гіпотез, і саме завдяки цьому ми знайшли підхід, який дозволив перевиконати очікування: вартість підписника знизилася майже вдвічі, порівняно з класичними методами.
Вже на третій місяць співпраці ми вийшли на стабільний приріст підписників.
.png)
-mob.png)
Завдяки новому підходу ми зменшили вартість підписника та прискорили приріст аудиторії до 8% замість очікуваних 3%. У результаті нам вдалося залучити нову аудиторію та розширити спільноту Motul.
