НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SMM

Як Prom.ua став №1 в Україні за залученням аудиторії в соціальних мережах

КЛІЄНТ
Prom.ua
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Prom.ua — найбільший маркетплейс України, де продаються понад 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни. На платформі підприємці самостійно створюють інтернет-магазини та/або розміщують свої товари в загальному каталозі.

Instagram Prom.ua
Facebook Prom.ua

ЗАДАЧА

  • Завоювати довіру клієнтів шляхом оновлення стратегії просування бренду в соціальних мережах.
  • Збільшити показник залученості (Engagement Rate) та трафік на сайт.


Engagement Rate (ER) — показник залученості аудиторії на сторінці. Він відображає середнє співвідношення кількості реакцій на контент відповідно до кількості підписників за вибраний період. І допомагає проаналізувати на які публікації аудиторія реагує краще.

ВХІДНІ ДАНІ

Ми працюємо з Prom.ua з липня 2020 року. До початку робіт у Facebook бренд не мав єдиної концепції, тож ми розробили стратегію для розвитку каналу. Просування бренду в Instagram наша команда почала з нуля.


В кейсі розглянмо результати, отримані за 2021 рік.

СПОЙЛЕР

РІШЕННЯ

Отримати прихильність нових користувачів у соціальних мережах на сьогодні задачка не з легких. Тому великі гравці ринку постійно вдосконалюють свої навички у нарощуванні клієнтської бази та її утриманні.

Щоб залучити більше лояльної аудиторії до Prom.ua та виокремити бренд поміж конкурентів ми обрали креативні механіки взаємодії із підписниками у Facebook та Instagram.

Важливим елементом була робота зі створення унікального контенту
з акцентом на товари та швидкість нашої реакції на запити користувачів.

Коли користувач відкриває свою стрічку Facebook, він бачить вподобання груп та пости друзів, але аж ніяк не брендів. Їх дописи можуть з'являтися у стрічці в форматі реклами й лише якщо банери відповідають вимогам платформи.

Текстовий контент на банерах

Проблема

Алгоритми Facebook мають ряд вимог щодо рекламних креативів
брендів та застосовують обмеження у просуванні публікацій
у випадку їхнього недотримання

Одна з вимог соціальних мереж до креативів: обмеження зони текстового контенту на рекламному банері.

РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ
РУКОПИСНИЙ ТЕКСТ НА РЕКЛАМНИХ БАНЕРАХ
Спочатку рукописний текст на банерах ми залучали мінімально, але з часом він став важливою складовою дизайну та власною фішкою бренду, з якою його почали асоціювати користувачі. Це рішення сприяло спочатку зниженню ціни на рекламу, що веде за собою збільшення охоплень.

Щоб користувачам не приїдались креативи, ми змінювали їх, залежно від сезонності та просто під настрій. Крім цього, систематично спрощували та адаптували креативи під вимоги Facebook.

Що з цього вийшло

  • У соціальних мережах бренду з’явились тематичні блоки.

  • Тестування контенту дозволило зрозуміти, що приваблює підписників.

  • Герої з рекламних кампаній органічно інтегрувалися і у соцмережі бренду.

ВІДСОТОК РУБРИК ІЗ ЗАЛУЧЕННЯМ АУДИТОРІЇ

Щоб підвищити активність користувачів у спільнотах і виділитися активностями серед конкурентів, ми розробили нескладні, проте нестандартні механіки для залучення підписників. Велика частина з них була з прив’язкою до взаємодії із сайтом клієнта, щоб люди звикали користуватися Prom.ua

Вибери собі сам подарунок на Промі
Марафон LEGO
ВІДЕО З ТОВАРОМ,
ЯКИЙ РОЗІГРУЄТЬСЯ

Щоб зрозуміти, який ефект дають креативні механіки, ми переглянули коефіцієнт залученості у розрізі року.

ДИНАМІКА ER У FACEBOOK ЗА 2021 РІК

Проблема

Зображення, які завантажують продавці на сайт, не завжди гарної якості.

Через що ми не могли постити їхні світлини у соцмережах, бо це б мало кепський вигляд.

Проте створення власного «живого» контенту бренду займало б більше як фінансових, так і часових ресурсів, і це б сповільнювало роботу та унеможливлювало оперативне реагування на ситуативи.

Тому за основу стратегії для просування бренду у соціальних мережах ми все ж взяли фотоконтент продавців, але придумали для нього рішення.

РІШЕННЯ 一 ЦЕ

Наше рішення — дизайн-колажі із вирізаними товарами з карток продавців.

Вони допомагають не втратити якість фінальних
зображень та вдало показати продукти.

Таке рішення дозволило бренду виокремитись серед конкурентів та отримати власний впізнаваний стиль.

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПЛИТКИ КОНКУРЕНТІВ У INSTAGRAM

Аналогічно із Facebook ми тестували та змінювали креативи щомісяця. Додали 3D-елементи та інтегрували героїв з реклами в креативи для соціальних мереж бренду.

Тестування відео ми почали за кілька місяців до повномасштабного військового вторгнення. Тестували різні тематики та формати, щоб показати товар користувачам та привернути до нього більше уваги.

РЕЗУЛЬТАТ — ВДВІЧІ БІЛЬШИЙ КОЕФІЦІЄНТ ЗАЛУЧЕНОСТІ АУДИТОРІЇ В INSTAGRAM

КРЕАТИВНІ
МЕХАНІКИ
РОЗІГРАШІВ

ПРИКЛАДИ СТОРІЗ, СТВОРЕНИХ
В РАМКАХ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ

Динаміка Er у Instagram за 2021 рік

Результати робіт у Instagram

  • У соціальних мережах бренду з’явились тематичні блоки.
  • Почали використовувати 3D-елементи у креативах.
  • Інтеграція героїв з реклами в контент соціальних мереж бренду.
    Кожного сезону для Prom.ua створювалися рекламні кампанії, які транслювалися на всіх каналах бренду, в тому числі й у соціальних мережах.

    Щоб не постити однакові креативи на всіх майданчиках, ми інтегрували персонажів та атрибути з цих кампаній та у наші креативи. Це давало змогу доповнювати й розширювати комунікацію з аудиторією, а не просто дублювати її.

  • Тестування контенту щомісяця.

Результати

ЧОГО МИ ДОСЯГЛИ
ЗА 2021 РІК

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз