НАПИСАТИ НАМ
Кейс Brand&Content

Як Prom.ua став №1 в Україні за залученням аудиторії в соціальних мережах

КЛІЄНТ
Prom.ua
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Prom.ua — найбільший маркетплейс України, де продаються понад 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни. На платформі підприємці самостійно створюють інтернет-магазини та/або розміщують свої товари в загальному каталозі.

ЗАДАЧА

  • Завоювати довіру клієнтів шляхом оновлення стратегії просування бренду в соціальних мережах.
  • Збільшити показник залученості (Engagement Rate) та трафік на сайт.

Engagement Rate (ER) — показник залученості або активна аудиторія сторінки. ER у соціальних мережах вимірюється у відсотках і показує, яка кількість підписників реагує на дописи.

Вхідні дані

Ми працюємо з Prom.ua з липня 2020 року. До початку робіт у Facebook бренд не мав єдиної концепції, тож ми розробили стратегію для розвитку каналу. Просування бренду в Instagram наша команда почала з нуля.

Спойлер

Рішення

Отримати прихильність нових користувачів у соціальних мережах на сьогодні задачка не з легких. Тому великі гравці ринку постійно вдосконалюють свої навички у нарощуванні клієнтської бази та її утриманні.

Щоб залучити більше лояльної аудиторії до Prom.ua та виокремити бренд поміж конкурентів ми обрали креативні механіки взаємодії із підписниками у Facebook та Instagram.

Важливим елементом була робота зі створення унікального контенту з акцентом на товари та швидкість нашої реакції на запити користувачів.

Facebook

Коли користувач відкриває свою стрічку Facebook, він бачить вподобання груп та пости друзів, але аж ніяк не брендів. Їх дописи можуть з'являтися у стрічці в форматі реклами й лише якщо банери відповідають вимогам платформи.

Текстовий контент на банерах

Проблема

Алгоритми Facebook мають ряд вимог щодо рекламних креативів брендів та застосовують обмеження у просуванні публікацій у випадку їх недотримання.

Одна з вимог соціальних мереж до креативів: обмеження зони текстового контенту на рекламному банері.

Невиконання вимог платформи погіршує якість просування публікацій: зменшує кількість потенційних охоплень та підвищує ціну за конверсію.

Спочатку рукописний текст на банерах ми залучали мінімально, але з часом він став важливою складовою дизайну та власною фішкою бренду, з якою його почали асоціювати користувачі. Це рішення сприяло зростанню кількості охоплень та зниженню вартості реклами.

Візуальна частина рекламних креативів

Щоб користувачам не приїдались креативи, ми змінювали їх, залежно від сезонності та просто під настрій. Крім цього, систематично спрощували та адаптували креативи під вимоги Facebook.

Що з цього вийшло
  • У соціальних мережах бренду з’явились тематичні блоки.
  • Тестування контенту дозволило зрозуміти, що приваблює підписників.
  • Інтеграція героїв з реклами в контент соціальних мереж бренду.

Креативні механіки розіграшів у Facebook

Щоб підвищити активність користувачів у спільнотах і виділитися активностями серед конкурентів, ми розробили нескладні, проте нестандартні механіки для залучення підписників. Велика частина з них була з прив’язкою до взаємодії із сайтом клієнта, щоб люди звикали користуватися Prom.ua

Марафон LEGO
Вибери собі сам подарунок на Промі
 
 
 

Щоб зрозуміти, які з креативних механік були найефективнішими та найбільше сподобались аудиторії, ми розрахували коефіцієнт залученості за рік.

Instagram

Prom.ua 一 це агрегатор 60K+ магазинів в єдиному місці. Бренд не має власних товарів і є тільки майданчиком для розміщення асортименту інших продавців.

За таких умов створення власного «живого» контенту бренду займало б більше як фінансових, так часових ресурсів, оскільки товари було б потрібно постійно замовляти у продавців.

Тому за основу стратегії для просування бренду у соціальних мережах ми обрали фотоконтент продавців.

Проблема

Зображення, які завантажують продавці на сайт, не завжди гарної якості.

Рішення 一 це

Наше рішення — дизайн-колажі із вирізаними товарами з карток продавців. 

Вони допомагають не втратити якість фінальних зображень та вдало показати продукти.

Таке рішення дозволило бренду виокремитись серед конкурентів та отримати власний впізнаваний стиль.

Аналогічно із Facebook ми тестували та змінювали креативи щомісяця. Додали 3D-елементи та інтегрували героїв з реклами в креативи для соціальних мереж бренду.

Тесування відеоконтенту

Тестування відео ми почали за кілька місяців до повномасштабного військового вторгнення. Тестували різні тематики та формати, щоб показати товар користувачам та привернути до нього більше уваги.

 
 
 

Креативні механіки розіграшів в Instagram

Аналогічно до Facebook, креативні механіки для залучення аудиторії розробляли і для Instagram, відповідно до можливостей соцмереж.

Як сторіз допомагають генерувати UGC

Ми запропонували підписникам ділитись з нами незвичними товарами, які вони придбали саме на Prom.ua. Найцікавіші з них ми розміщували в сторіз бренду.

Результати робіт у Instagram

  • У соціальних мережах бренду з’явились тематичні блоки.
  • Почали використовувати 3D-елементи у креативах.
  • Інтеграція героїв з реклами в контент соціальних мереж бренду.

Кожного сезону для Prom.ua створювалися рекламні кампанії, які транслювалися на всіх каналах бренду, в тому числі й у соціальних мережах. 

Щоб не постити однакові креативи на всіх майданчиках, ми інтегрували персонажів та атрибути з цих кампаній та у наші креативи. Це давало змогу доповнювати й розширювати комунікацію з аудиторією, а не просто дублювати її.

  • Тестування контенту щомісяця.

Результати

Обговоримо ваш проєкт?

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️

Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз