НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SEO

Як IT-стартапу конкурувати за органічний трафік в США

КЛІЄНТ
Claspo
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Claspo ― конструктор для створення pop-up форм та сповіщень для ефективного збільшення продажів сайту.

ЗАДАЧА

Залучити органічний трафік на сайт за низько- та середньочастотними пошуковими запитами завдяки оптимізації контентної стратегії розділу Блог.

Вхідні дані

Продукт Claspo покликаний спростити рутинне життя маркетологів у завданнях, пов'язаних з комунікацією з клієнтами та оптимізацією користувальницького шляху на сайті.

Цільова аудиторія продукту ― вимогливі, компетентні фахівці, які шукають інсайти та унікальні рішення. І якщо у випадку нашого клієнта мета ― залучити таку аудиторію до нового блогу, контент має бути не лише оптимізований для пошукової системи, але й корисним для потенційних клієнтів.

Спойлер

Рішення

IT-стартапи можуть стикатися з різними проблемами у просуванні та продажу своїх продуктів онлайн (наприклад, обмежений бюджет на просування та рекламу, високий рівень компетенції конкурентів, обмежені людські ресурси тощо).

Частково подібних складнощів в онлайн-просуванні можна уникнути шляхом впровадження якісної пошукової оптимізації сайту. У випадку клієнта, розвиток Блогу як бізнес-інструменту можна було використовувати для залучення органічного трафіку.

В рамках роботи над блогом англомовної версії сайту Claspo ми розпочинали з нуля.

Аналіз блогу у конкурентів

Інформаційний ринок ніші клієнта є досить конкурентним. Великий упор топові гравці роблять саме на розвиток контентної частини ― блога, який може приносити понад 60% від усього трафіку.

Приклади тем статей та трафіку на них у блозі одного з конкурентів.
Джерело: Ahrefs

Враховуючи великі обсяги блогів конкурентів та високий темп публікації нових статей, стартапу непросто зайняти провідні позиції за висококонкурентними пошуковими запитами. Наприклад, блог лише одного конкурента на місяць може поповнюватися 25-ма новими публікаціями.

Приклад темпів публікації нових статей одного із конкурентів
Джерело: Ahrefs

Опрацювання блогу Claspo

Ми розпочали з розробки контент-плану.

Оскільки сайт клієнта був новим і не мав високих показників авторитетності для пошукової системи (Domain Rating, Url Rating), ми шукали теми з низькою конкуренцією та низько- й середньочастотними запитами.

За підсумками аналізу блогу конкурентів, їх тем та темпів публікації, ми визначили мету: отримати 3 000 сеансів до кінця 2022 року. Досягти бажаних результатів було можливо за умови розміщення щонайменше 10 статей на місяць.

У рамках проєкту наші копірайтери підготували 150+ статей, з яких за весь час просування було опубліковано 130+.

Публікація та коригування контенту

Перевагою сайту стало опрацювання ключових факторів пошукової оптимізації на етапі розробки. Це дозволило не повертатися до процесу розробки, а працювати на результат.

CTA-елементи ー елемент сайту, який мотивує користувача зробити певну дію.

За результатами індексації опублікованих статей та першими змінами позицій сайту у пошуку, ми допрацювали статті в індивідуальному порядку.

Що оцінювали та коригували в опублікованому контенті

  • Ефективність входження ключових запитів за динамікою позицій.

Тестували різні варіанти пошукових запитів і залишили ті, які показали найкращі позиції у пошуку.

Приклад статті, оптимізованої під цільовий запит «lightbox pop-up»

Дивитись на сайті

  • Метадані.

Додали мікророзмітки FAQ та How To для привабливості сніпету.

Сніпет ― анонс сторінки сайту, який виводиться у пошуковій видачі.

 
 
Приклади оформлення оптимізованих сніпетів Блогу
  • CTA-елементи та інші комерційні й текстові фактори, яких не вистачало сайту клієнта, щоб вийти у ТОП-10.
Приклад CTA-елемента, який було додано у рамках доопрацювання статті

Виправлення технічних помилок після апдейту

Однак, в цьому кейсі не обійшлося без ускладнень. Під кінець 2022 року Google анонсував декілька апдейтів, які негативно вплинули на позиції та трафік сайту загалом. 

Для виправлення ситуації ми провели глибокий технічний аудит та реалізували ряд робіт, які сприяли покращенню довіри пошукової системи до сайту. Досягти позитивної динаміки вдалось у березні 2023.

Результати

Нам вдалося залучити органічний трафік за низько- та середньочастотними ключовими запитами та вивести сторінки Блогу за ними до ТОП-10.

ДИНАМІКА НИЗЬКО- ТА СЕРЕДНЬОЧАСТОТНИХ КЛЮЧОВИХ ЗАПИТІВ У ТОП-10
 

Роботи, реалізовані для Блогу, сприяли покращенню видимості сайту в органічному пошуку та збільшенню обсягу трафіку на сайт, досягнувши 3000+ сеансів з органічного пошуку.

Динаміка органічного трафіку за 2021-2023
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз