НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Influence Marketing

Як інфлюенсери «в стилі COMFY» розказували про відкриття нового магазину

КЛІЄНТ
COMFY
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

COMFY (ТОВ «Комфі Трейд») — перший омніканальний ритейлер побутової техніки та електроніки в Україні, лідер за ефективністю в галузі.

Запит COMFY

Чого не чекаєш від COMFY, то це класичних підходів до створення рекламного меседжу.

Тож коли вони звернулись до нас з запитом креативно розповісти про відкриття оновленого магазину в Ocean Plaza у Києві, ми обрали найтрендовіший інструмент, який би точно зміг максимально привернути увагу аудиторії до події — influence marketing.

Ідея

Як розказати всім про відкриття магазину COMFY, але так, щоб люди ділились враженнями й поширювали новину? Ми сформували ідеї взаємодії з блогерами та обрали інфлюенсерів, з якими інтеграція меседжу була найбільш нативною.

Готові відеоролики блогери розміщували в Instagram та TikTok.

Ідея #1

Рукописні таблички з анонсом відкриття у людних місцях

Відео з людьми, які тримають рукописні банери на вулицях з різними меседжами, зазвичай набирають велику кількість переглядів та реакцій.

Це завжди привертає увагу, оскільки відрізняється від стандартних рекламних банерів, які через велику кількість зовнішньої реклами можуть не сприйматися людським оком як щось, варте уваги.

@milaeremeeva_ Залітай у @comfy 💚 знижки до 50%, кешбек у розмірі 5% і смаколики 🤝🏼 чекаю на тебе 🫶🏼 #мілаєрємєєва #viral #рек #укртікток #comfy ♬ оригинальный звук - kordvv
@mary.desh До зустрічі в Comfy на відкритті оновленого магазину в ТРЦ "Ocean Plaza" 9-11 лютого! Будемо ловити знижки і хрумкотіти смаколиками! COMFY — #намберван ♬ L'amore dice ciao (From "La matriarca - The Libertine") - Main Titles - Armando Trovajoli

Але ми пішли далі.
Блогер Даня Повар до відкриття нового магазину COMFY написав пісню, яка стала вірусною в TikTok і підсилила позитивне сприяння меседжу серед аудиторії.

Ідея #2

Взаємодія з людьми на вулицях та в громадських місцях

Формат інтервʼю з перехожими на вулицях є дуже популярним серед користувачів соціальних мереж, так само як будь-яка інтеракція. Звичайно, ми використали і цю можливість.

Тут ми отримали трушні емоції та реакції людей. Крім позитивного контенту для соціальних мереж, це додало охоплення й в офлайні.

Інтегрували меседж у формат блогерів

Щоб охопити якнайбільше аудиторії залучили блогерів з різними цільовими аудиторіями у їх стилі комунікації. Такі інтеграції більш класичні, оскільки аудиторія вже вподобала формат ведення контенту й сприймає рекламний контент нативно.

Результати

У креативній стратегії рекламного меседжу для COMFY було важливо підтримати стиль комунікації бренду.

Завдяки залученню інфлюенсерів з різними форматами комунікації, нам вдалось охопити різноманітних користувачів та підсилити меседж позитивними реакціями та коментарями.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз