НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Media

Work.UA / Азов: рекрутингова медійна кампанія «Війську потрібні різні професії»

КЛІЄНТ
Work.ua
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Work.ua — сайт пошуку роботи №1 в Україні.

ЗАДАЧА

Запустити медіакампанію, яка донесе до українців меседж, що війську потрібні люди різних професій та допомогти бригаді «Азов» закрити наявні небойові вакансії.

Проблематика

Партнерство Work.ua та Азов виникло через необхідність рекрутингу. 

Для військових підрозділів існує проблема залучення різних спеціалістів. Тому важливо було донести до кандидатів меседж, що армії потрібні люди не лише на першу лінію фронту. 

Існують десятки позицій, які також потрібно закривати. Їх робота важлива та необхідна для підтримки функціонування військових формувань. Це можуть бути механіки, кухарі, діловоди тощо — різні цивільні професії, без яких армія, як і звичайна компанія, не працює.

Але їх залучення до війська — виклик: у суспільстві існує думка, що якщо тебе призивають до армії — одразу відправляють на фронт. 

За допомогою креативу, який розробила команда banda, Азов та Work.ua створили проєкт «Війську потрібні різні професії». 

Наша задача полягала у тому, аби швидко розгорнути медійну кампанію всеукраїнського масштабу та розповісти про неї якомога ширшому колу людей для досягнення максимального ефекту. 

Виклик: стислі терміни підготовки та запуску. Ми отримали запит у кінці жовтня, кампанія мала стартувати у перші дні листопада. 

Ціль: донести меседж кампанії та рекрутувати потрібну кількість людей, щоб закрити всі наявні вакансії у бригаді, а також запустити суспільний діалог про цивілізований спосіб найму до війська на прикладі бізнесу, показати приклад ефективного підходу та позиціювання рекрутингу військових.

Рішення та інструменти

Для флайту ми використали мікс диджитал-інструментів та зовнішньої реклами, який забезпечив необхідне охоплення і при цьому допоміг донести до людей основну думку кампанії: війську потрібні різні професії.

За кілька робочих днів ми зробили анімацію готових банерів, адаптували меседж проєкту під обрані платформи та запустились на них одночасно.

Креативи до медійної кампанії

Основою кампанії став класичний підхід через кампанії на YouTube та сервіси Meta: Facebook та Instagram.

Також залучили Google Display Network.

Приклад розміщення оголошення GDN

Ми також додали до медіа-міксу Digital TV. Це дозволило запустити кампанію швидко і за менший бюджет, ніж звичайне телебачення.

Кампанію в диджиталі підсилили радіо та зовнішньою рекламою. Найбільші банери країни розповідали, що армії потрібні різні професії та кожен може долучитись.

Приклад розміщення банера

До чого тут метро

Метро у Києві — головна транспортна артерія, а з початком повномасштабного вторгнення ще й бомбосховище. 

За цих умов метрополітен став популярним майданчиком серед рекламодавців, особливо на піку сезону в листопаді. Але ми знайшли круті місця й розмістили банери у вагонах метрополітену.

Завдяки рекламі в метро ми знайшли шлях до тієї аудиторії, яку не могли охопити у Facebook чи Instagram.
 
 
Розміщення банерів рекрутингової кампанії в вагонах метрополітену

Зазначимо, що кампанія мала неабиякий успіх, всі поставлені цілі — досягнуті раніше визначених таймінгів.

Успіх кампанії ми пояснюємо двома чинниками:

  1. Мультиканальність — мікс інструментів, які використали у кампанії. Ми захопили увагу аудиторії одразу всіма можливими медіаканалами, Digital TV й підсилили зовнішньою рекламою. В результаті отримали потужний синергетичний ефект.
  2. Швидкий запуск. Кампанія стартувала за тиждень з моменту запиту від Work.ua. Ми спрацювали максимально оперативно, що забезпечило всеохопний ефект від просування меседжу кампанії по всім каналам одразу. Оскільки метою був саме рекрутинг людей до бригади — це дало бажаний результат.

Важливість проєкту

Команда Work.ua та бригада «Азов» мали на меті закрити певну кількість небойових вакансій саме для потреб бригади. При цьому меседж кампанії показав навіть більший ефект: люди почули про проблему залучення до війська спеціалістів за цивільними професіями.

З огляду на охоплення аудиторії в межах проєкту, можемо припустити, що кампанія допомогла закрити подібні вакансії й іншим підрозділам. Як зазначає Міністерство оборони України, сьогодні на 1900 відкритих вакансій — близько 37 тисяч відгуків, майже по 9 охочих на одну позицію. Серед майданчиків, з якими співпрацює Міноборони — Work.ua.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз