НАПИСАТИ НАМ
Неймінг

Свіжість з нуля. Mintee — як розроблявся неймінг, логотип та гайдлайни

КЛІЄНТ
Mintee
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

Бриф та ідея

Mintee — це сервіс, який дозволяє покупцеві не платити комісію при використанні платіжного термінала. Крім того, це дає можливість підприємцям надавати додаткову знижку при оплаті готівкою — win-win для клієнтів та бізнесу.

Задача

Створити нове ім'я, яке буде конкурувати
з лідерами ринку.

Цільова аудиторія

Власники малого бізнесу в Америці.

Ідея

Назва має бути простою та легко запам’ятовуватися. Не створювати відчуття «преміальності» та відчуження. Навпаки, новий сервіс — це друг малого бізнесу, який має спільні з ним інтереси.

Це не конгломерат, який хоче знищити малий бізнес. Це — група амбітних економістів, які дещо ламають систему для вигоди своїх користувачів.

Головні страхи аудиторії:

  • Страх шахраїв. Аналізуючи конкурентів та їхні проблеми, помітили, що багато хто з них не розуміє, завдяки чому вони отримують додатковий прибуток. А безплатний сир, найчастіше, буває тільки в мишоловці.
  • Системна інтеграція складна і дорога. Після обговорення з фокус-групою ми побачили, що багато підприємців стурбовані вартістю обладнання, вважаючи, що вони повинні його придбати. Але Mintee встановлює все безплатно, швидко та прозоро, що є безумовною перевагою.
  • Складнощі з відключенням від сервісу, якщо він не сподобався. ВВивчивши відгуки на сторонніх ресурсах, виявили, що для багатьох підприємців перспектива «застрягти» в сервісі лякає можливою втратою гнучкості бізнесу. Наш продукт цим не обтяжений.

Дослідження

На етапі аналізу ми виділили 2 поведінкові патерни більшості конкурентів:
Вони спілкуються з користувачем дуже формально, немов це державний банк.
Вони намагаються продати свій продукт тим, хто ще не має налагодженої платіжної системи.
Як новий гравець на ринку, сервіс має відрізнятися за обома пунктами.
По-перше, ми не поводимося так серйозно, ми — друг бренду, який допоможе розв'язати проблему і не буде набридати, коли все йде добре без нього.
По-друге, основна ЦА — це досвідчені власники бізнесу, а отже, їм не потрібне знайомство з сервісом, їм потрібна реінтеграція в більш зручний.
Реінтеграція має усунути проблеми, які виникли за використання попередніх сервісів, такі як складне користування, забагато бюрократичної тяганини та роботизована служба підтримки.
Виходячи з обох пунктів, і назва, і логотип повинні бути людяними та підкреслювати, що «з нами легше, ніж з нашими конкурентами».

Неймінг та меседж

Ми створили прості та близькі для ЦА клієнта назви — в першій ітерації вони акцентують на переваги послуги, а саме:
Ось вони:
Skipfee
Delfees
Onlocal
Invisify
Але після презентації їх клієнту ми почули, що вони хочуть більш абстрактну назву, яка була б схожа на ім'я людини та уособлювала компанію.
Тоді ми розробили:
Rebound
Paywort
Flicko
Mintee
Вибрали Mintee. 
По-перше, звучить як справжнє людське ім'я.
Це зробить сервіс ближчим до клієнта.

По-друге, назва має приємні для клієнта асоціації — м'ята, зелень, свіжість.
Все це ми вдало використали при створенні логотипа.

По-третє, вона має давній переклад: «mint» («монетний двір») — місце, де виготовляють монети та паперові гроші, що може стати подвійним значенням в історії бренду.
Далі розробили меседж:
Mintee — Overpaying
is now over!
Новий бренд заявляє про себе голосно, тому скромні слова йому не пасуватимуть. З Mintee ви перестанете переплачувати — а це дійсно те, чим «хворіє» малий бізнес в Америці.

До того ж це круто запам'ятовується завдяки повторенню слова «over» у двох місцях меседжу.
Сміливо, амбітно та незабутньо.

Лого

Після затвердження назви та меседжу ми перейшли до створення логотипа.

Місія Mintee — крок за кроком допомагати бізнесу розвиватися. І робити це зручно, швидко, без додаткових складнощів для власників малого бізнесу.
Mintee це:
Letter m
Перша літера
назви
Stairs
Асоціація зі
зростанням бізнесу
разом із сервісом
Mint leaf
Вказує на основну асоціацію, але водночас залишає простір для роздумів
Transparency
Наш сервіс невидимий
як для бізнесу
так і для покупця

Кольори

Звісно, назва прямо натякала на те, який основний колір вибрати та на чому будувати асоціації.

Але коли мова зайшла про додаткові кольори, ми звернулись до асоціації бізнесу з рослиною, яка росте.
Росте як бізнес, крок за кроком.Тішить гарним цвітінням і потребує догляду у складні часи.
Так ми знайшли додаткові кольори:
Потім ми повернулися до асоціацій з прозорістю і створили додаткову палітру:
s
Маєте ідею проєкту, але не впевнені, що зможете відлаштуватися від конкурентів і просто загубитесь серед лідерів ніші?

Наша команда допоможе в реалізації проєктів для будь-яких ринків. Ви отримаєте готовий бренд з унікальною ідеєю та меседжем.
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз