НАПИСАТИ НАМ
Кейс з SMM

Стратегія SMM для Vodafone: як стати ближче до своєї аудиторії в соціальних мережах

КЛІЄНТ
Vodafone
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Vodafone — провідний оператор мобільного зв’язку.

ЗАДАЧА

  • Підвищити лояльність серед підписників бренду в соціальних мережах.
  • Залучити до взаємодії з брендом більше цільової аудиторії.

Вхідні дані

Соціальні мережі надають брендам можливість транслювати свої меседжі та цінності, а також формувати комʼюніті, яке підтримує їхні ідеї. І хоча не всі бренди готові вкладати ресурси в цей канал, практика показує, що з правильною стратегією соціальні мережі можуть стати потужним інструментом у формуванні лояльності та зміцненні довіри аудиторії.

Ми працюємо з Vodafone Ukraine за напрямом SMM з грудня 2023 року. У кейсі ділимось, яких результатів вдалось досягти за цей час завдяки оновленій стратегії для соціальних мереж.

У випадку Vodafone Ukraine було важливо знайти новий підхід до стратегії в соціальних мережах, але зберегти при цьому основний вектор розвитку сторінки.

Новий підхід до стратегії

Для реалізації цієї стратегії ми зосередилися на створенні різноманітного контенту, впровадженні нових форматів взаємодії з аудиторією, а також на розробці ситуативних і нативних матеріалів для підсилення емоційного зв’язку з брендом.

Як реалізували меседж в соціальних мережах

Як ми зробили бренд ближчим до аудиторії

Візуал

  • відмовились від тотальної графіки на користь унікального крафтового контенту;
  • відійшли від шаблонності, зробили акцент на грі емоцій.

Вектори контенту

  • додали ситуативний і нативний контент;
  • розширили формати подачі кожного з векторів.

Різноманітність контенту

  • додали відео зі сюжетом, розмовні формати, ілюстрації та 3D-графіку, щоб зробити контент цікавішим для аудиторії.

Баланс кольорів

  • тепер червоний працює як колорблок у фото та відео; 
  • додали природні відтінки.

Крафтовий підхід

  • відмовились від низькоякісних стокових фото;
  • додали унікальний відеоконтент та додали різноманіття до графічних матеріалів — контент став більш «живим» та цікавим.

Залучили реальних людей

  • інтегрували до контенту реальних людей: команди, стейкхолдерів, клієнтів і кріейторів, щоб зробити бренд ближчим до аудиторії.

Це дозволило клієнту ділитися внутрішніми інсайтами, а нам — брати участь у бекстейджах створення нових рекламних кампаній. Таким чином ми отримуємо необхідні матеріали й глибше занурюємося в атмосферу проєкту, що допомагає створювати автентичний і емоційний контент.

Потрібна ефективна
SMM стратегія?

Окремо про 3D

Крім класичних форматів фото та відео-контенту, ми запропонували клієнту використати в контенті 3D-анімування, оскільки це крутий тренд, який набирає популярності в комунікаціях світових брендів.

А щоб новий контент від Vodafone побачили щонайбільше цільової аудиторії, їх просували в рекламі.

Наприклад, ролик з використанням анімування:

І ще багато-багато відео, які відгукуються у підписників Vodafone Ukraine, як про такий важливий інтернет для дому, який працює без світла:

Цікаво, що Reels з 3D-анімуванням в середньому показали на 25% вищі показники охоплення ніж крафтовий контент.

Що далі?

Продовжуємо разом із брендом формувати образ, який водночас відображає його цінності та адаптується до сучасних трендів, при цьому залишається близьким до своєї аудиторії.

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз