

ASO-стратегія, яку копіюють. Кейс з просування застосунку monobank
КЛІЄНТ
monobank — український необанкінг, який надає фінансові послуги через мобільний застосунок без фізичних відділень.
Станом на липень 2025 року monobank обслуговує 9,6 млн клієнтів.
ЗАДАЧі
- Збільшити видимість застосунку в App Store та Play Market.
- Збільшити кількість органічних завантажень.
- Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів.
ВХІДНІ ДАНІ
monobank — це банк у смартфоні. На старті робіт застосунок вже мав високий рівень оптимізації, стабільну видимість в app-сторах, та ретельно опрацьовані ключові слова, інтегровані в метадані, що дозволяло залучати релевантний трафік.
Крім того, застосунок демонстрував високі показники конверсії: користувачі не лише активно завантажували його, а й продовжували взаємодію з продуктом, що позитивно вплинуло на загальну ефективність маркетингової стратегії.
РІШЕННЯ
Щоб ефективніше комунікувати з користувачами, ми запропонували клієнту додати більше персоналізованого досвіду та запровадити не типове для fintech-застосунків рішення — In-App Events, яке дозволяє інформувати користувачів про спеціальні пропозиції, знижки, оновлення застосунку або нові послуги.
In-App Events — це візуальний інструмент в App Store, який анонсує важливі події, оновлення, спеціальні пропозиції та зміни всередині застосунку. Кожна картка містить зображення або відео, назву та короткий опис, а при натисканні відкриває детальну інформацію та можливість користувачеві одразу скористатися пропозицією або долучитися до події.
.avif)

Контент залежить від сегмента кожного конкретного застосунку та його функціоналу.
Саме тому наповнення, тематику й візуали карток потрібно підбирати під кожного окремого користувача.
Впровадження in-app подій у маркетингову стратегію просування застосунку стало для нас і нашого клієнта monobank новаторським кроком, адже до цього українські компанії в ніші Fintech & Banking цей інструмент не використовували. Тому потрібно було провести кілька спільних брейнштормів, щоб знайти точки дотику для комунікації з користувачами.
Попередня текстова ітерація
Перед тим, як інтегрувати in-app події, ми провели комплексну текстову ітерацію, яка охоплювала всі ключові аспекти оптимізації застосунку в магазині.
Комплексна текстова ітерація — це системне оновлення та оптимізація текстового контенту в мобільному застосунку для покращення взаємодії з користувачами та підвищення ефективності ASO.
Текстова ітерація складалася з кількох важливих етапів:
- Аналіз ринку.
Ми дослідили сегмент fintech-застосунків, виявили основні ринкові тенденції та особливості поведінки користувачів. Також оцінили конкурентне середовище, зокрема рівень органічного охоплення, пошукових запитів та ефективність просування застосунків у цій категорії.
- Аналіз конкурентів.
Провели аналіз стратегій і дослідили ключові відмінності позиціювання основних гравців ринку, визначили їхні сильні та слабкі сторони.
- Формування семантичного ядра.
Зібрали нові релевантні ключові запити, які найкраще відповідають пошуковим інтересам потенційних користувачів. Розподілили запити в текстах сторінки застосунку, згрупувавши їх за популярністю та рівнем конкурентності.
- Оптимізація метаданих.
На цьому етапі ми оновили метадані — назву застосунку, підзаголовок та опис у Play Market та App Store — інтегрувавши нові ключові запити. Це покращило індексацію сторінки застосунку.
- Моніторинг ефективності.
Після впровадження змін у метадані, ми запустили моніторинг ефективності, щоб оцінити динаміку позицій у пошуку, зростання видимості та збільшення кількості завантажень. На основі зібраних даних ми сформували рекомендації для подальших ітерацій.

Порівняно з жовтнем, у листопаді вдалось досягти суттєвого покращення ключових показників в App Store.
На сторінці застосунку monobank в Play Market ми почали впроваджувати ASO у травні 2024 року.

Результати липня, порівняно з червнем.
ASO є важливим етапом, оскільки саме ці роботи забезпечують покращення видимості застосунку в пошуковій видачі, збільшення приросту органічного трафіку та підвищення ключових показників.
Підсилення комунікації через in-app events
Щоб заохотити користувачів завантажити застосунок у момент, коли вони найбільше в цьому зацікавлені, ми почали публікувати найцікавіші оновлення monobank безпосередньо на сторінці застосунку в App Store.
- Відібрали ключові оновлення. Проаналізували зміни у застосунку й визначили, які функції та продукти найцікавіші і зможуть покращити взаємодію з користувачами.
- Розробили контент і візуали. Пропрацювали ключові меседжі та сценарії взаємодії, щоб зацікавити користувачів і мотивувати їх виконати цільову дію. Розробили технічне завдання для анімацій, ілюстрацій та графіки.
- Оптимізували тексти. Написали зрозумілі заголовки, описи та CTA, які збільшили перегляди та взаємодію з In-app Events.


In-app події стали для monobank ефективним каналом комунікації для швидких анонсів останніх оновлень, нових продуктів та функцій.

Шлях до топу
Щоб потрапити в топ App Store, потрібна висока щоденна динаміка завантажень.
Наш досвід у Promodo показує: саме системний підхід забезпечує найкращі результати ASO. Коли метадані, ключові слова та скриншоти працюють разом із рекламними кампаніями в Google та Facebook.
Ключовий фактор успіху: робота над залученням нових користувачів, що забезпечує щоденне зростання завантажень застосунку.
Висока динаміка завантажень позитивно впливає на алгоритми сторів: покращення позицій в категоріях, зростання конверсій та залученість користувачів.
Таким чином, трафік з платних каналів підсилює органічне просування, створюючи синергію між рекламними кампаніями та ASO. Ми регулярно відстежуємо їхній вплив на показники видимості: органічні покази, індексацію ключових слів і позиції в сторі.
Завдяки комплексному підходу сторінка застосунку monobank посіла перші позиції в категорії «Фінанси» в App Store і Google Play.

Результати
Комплексний підхід, коли якісне ASO підсилюється рекламними кампаніями, сприяв покращенню ключових показників ефективності.
А завдяки in-app events вдалось збільшити видимість оновлень, підвищити активність користувачів і зміцнити позиції monobank на ринку.


Кількість завантажень збільшилася на 15%. А кількість оформлених карток зросла на 6,6%.


Результати In-App Events
У 2024 році разом з monobank ми задали тренд на використання in-app events як інструменту комунікації, інформування про нові функції та залучення користувачів.
Стратегія In-App Events для monobank включала:
- Інформування потенційних клієнтів про топові функції застосунку.
- Збереження та розвиток інтересу до продукту серед користувачів, які вже завантажили застосунок.
- Підтримка інтересу аудиторії до нових послуг та апгрейдів.
Впровадження In-App Events виявилось настільки успішними, що цей інструмент почали впроваджувати й інші застосунки у ніші Fintech & Banking. Реалізована стратегія не лише змінила взаємодію з користувачами, а й встановила новий стандарт просування Fintech застосунків. А наш клієнт став трендсетером.
Що далі?
Ми продовжимо вдосконалювати просування застосунку, оптимізувати його та додавати у стратегію нові інструменти. А регулярний моніторинг аналітики допоможе клієнту залишатися серед лідерів ринку та досягати ще кращих результатів.
Одне зі стратегічних рішень — розширення In-App Events. Ми продовжимо тестувати нові формати та розвивати цю нішу.