НАПИСАТИ НАМ
Кейс з ASO

ASO-стратегія, яку копіюють. Кейс з просування застосунку monobank

КЛІЄНТ
monobank
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

monobank — український необанкінг, який надає фінансові послуги через мобільний застосунок без фізичних відділень.

Станом на липень 2025 року monobank обслуговує 9,6 млн клієнтів.

ЗАДАЧі

  • Збільшити видимість застосунку в App Store та Play Market.
  • Збільшити кількість органічних завантажень.
  • Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів.

ВХІДНІ ДАНІ

monobank — це банк у смартфоні. На старті робіт застосунок вже мав високий рівень оптимізації, стабільну видимість в app-сторах, та ретельно опрацьовані ключові слова, інтегровані в метадані, що дозволяло залучати релевантний трафік.

Крім того, застосунок демонстрував високі показники конверсії: користувачі не лише активно завантажували його, а й продовжували взаємодію з продуктом, що позитивно вплинуло на загальну ефективність маркетингової стратегії.

РІШЕННЯ

Щоб ефективніше комунікувати з користувачами, ми запропонували клієнту додати більше персоналізованого досвіду та запровадити не типове для fintech-застосунків рішення — In-App Events, яке дозволяє інформувати користувачів про спеціальні пропозиції, знижки, оновлення застосунку або нові послуги. 

In-App Events — це візуальний інструмент в App Store, який анонсує важливі події, оновлення, спеціальні пропозиції та зміни всередині застосунку. Кожна картка містить зображення або відео, назву та короткий опис, а при натисканні відкриває детальну інформацію та можливість користувачеві одразу скористатися пропозицією або долучитися до події.

Контент залежить від сегмента кожного конкретного застосунку та його функціоналу.

Саме тому наповнення, тематику й візуали карток потрібно підбирати під кожного окремого користувача. 

Впровадження in-app подій у маркетингову стратегію просування застосунку стало для нас і нашого клієнта monobank новаторським кроком, адже до цього українські компанії в ніші Fintech & Banking цей інструмент не використовували. Тому потрібно було провести кілька спільних брейнштормів, щоб знайти точки дотику для комунікації з користувачами.

Попередня текстова ітерація

Перед тим, як інтегрувати in-app події, ми провели комплексну текстову ітерацію, яка охоплювала всі ключові аспекти оптимізації застосунку в магазині.

 

Комплексна текстова ітерація — це системне оновлення та оптимізація текстового контенту в мобільному застосунку для покращення взаємодії з користувачами та підвищення ефективності ASO.

Текстова ітерація складалася з кількох важливих етапів:

  1. Аналіз ринку.

Ми дослідили сегмент fintech-застосунків, виявили основні ринкові тенденції та особливості поведінки користувачів. Також оцінили конкурентне середовище, зокрема рівень органічного охоплення, пошукових запитів та ефективність просування застосунків у цій категорії.

  1. Аналіз конкурентів.

Провели аналіз стратегій і дослідили ключові відмінності позиціювання основних гравців ринку, визначили їхні сильні та слабкі сторони. 

  1. Формування семантичного ядра. 

Зібрали нові релевантні ключові запити, які найкраще відповідають пошуковим інтересам потенційних користувачів. Розподілили запити в текстах сторінки застосунку, згрупувавши їх за популярністю та рівнем конкурентності.

  1. Оптимізація метаданих.

На цьому етапі ми оновили метадані — назву застосунку, підзаголовок та опис у Play Market та App Store — інтегрувавши нові ключові запити. Це покращило індексацію сторінки застосунку. 

  1. Моніторинг ефективності.

Після впровадження змін у метадані, ми запустили моніторинг ефективності, щоб оцінити динаміку позицій у пошуку, зростання видимості та збільшення кількості завантажень. На основі зібраних даних ми сформували рекомендації для подальших ітерацій.

App Store: Було/Стало

Порівняно з жовтнем, у листопаді вдалось досягти суттєвого покращення ключових показників в App Store.

На сторінці застосунку monobank в Play Market ми почали впроваджувати ASO у травні 2024 року.

Play Market: Було/Стало

Результати липня, порівняно з червнем. 

ASO є важливим етапом, оскільки саме ці роботи забезпечують покращення видимості застосунку в пошуковій видачі, збільшення приросту органічного трафіку та підвищення ключових показників.

Підсилення комунікації через in-app events

Щоб заохотити користувачів завантажити застосунок у момент, коли вони найбільше в цьому зацікавлені, ми почали публікувати найцікавіші оновлення monobank безпосередньо на сторінці застосунку в App Store.

  1. Відібрали ключові оновлення. Проаналізували зміни у застосунку й визначили, які функції та продукти найцікавіші і зможуть покращити взаємодію з користувачами.
  2. Розробили контент і візуали. Пропрацювали ключові меседжі та сценарії взаємодії, щоб зацікавити користувачів і мотивувати їх виконати цільову дію. Розробили технічне завдання для анімацій, ілюстрацій та графіки.
  3. Оптимізували тексти. Написали зрозумілі заголовки, описи та CTA, які збільшили перегляди та взаємодію з In-app Events.
 
 
 

In-app події стали для monobank ефективним каналом комунікації для швидких анонсів останніх оновлень, нових продуктів та функцій. 

Галерея In-app подій

Шлях до топу

Щоб потрапити в топ App Store, потрібна висока щоденна динаміка завантажень.

Наш досвід у Promodo показує: саме системний підхід забезпечує найкращі результати ASO. Коли метадані, ключові слова та скриншоти працюють разом із рекламними кампаніями в Google та Facebook.

Ключовий фактор успіху: робота над залученням нових користувачів, що забезпечує щоденне зростання завантажень застосунку.

Висока динаміка завантажень позитивно впливає на алгоритми сторів: покращення позицій в категоріях, зростання конверсій та залученість користувачів.

Таким чином, трафік з платних каналів підсилює органічне просування, створюючи синергію між рекламними кампаніями та ASO. Ми регулярно відстежуємо їхній вплив на показники видимості: органічні покази, індексацію ключових слів і позиції в сторі.

Завдяки комплексному підходу сторінка застосунку monobank посіла перші позиції в категорії «Фінанси» в App Store і Google Play.
Потрібна ефективна стратегія для просування застосунку?

Результати

Комплексний підхід, коли якісне ASO підсилюється рекламними кампаніями, сприяв покращенню ключових показників ефективності.

А завдяки in-app events вдалось збільшити видимість оновлень, підвищити активність користувачів і зміцнити позиції monobank на ринку.

Кількість завантажень збільшилася на 15%. А кількість оформлених карток зросла на 6,6%. 

Результати In-App Events 

У 2024 році разом з monobank ми задали тренд на використання in-app events як інструменту комунікації, інформування про нові функції та залучення користувачів. 

Стратегія In-App Events для monobank включала:

  • Інформування потенційних клієнтів про топові функції застосунку.
  • Збереження та розвиток інтересу до продукту серед користувачів, які вже завантажили застосунок.
  • Підтримка інтересу аудиторії до нових послуг та апгрейдів.
Впровадження In-App Events виявилось настільки успішними, що цей інструмент почали впроваджувати й інші застосунки у ніші Fintech & Banking. Реалізована стратегія не лише змінила взаємодію з користувачами, а й встановила новий стандарт просування Fintech застосунків. А наш клієнт став трендсетером.

Що далі?

Ми продовжимо вдосконалювати просування застосунку, оптимізувати його та додавати у стратегію нові інструменти. А регулярний моніторинг аналітики допоможе клієнту залишатися серед лідерів ринку та досягати ще кращих результатів.

Одне зі стратегічних рішень — розширення In-App Events. Ми продовжимо тестувати нові формати та розвивати цю нішу. 

Обговоримо ваш проєкт?
Неправильний email. Якщо ваш email вірний, просто ігноруйте це повідомлення.
Заповність всі поля
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз